Air Norton is fijn!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, nee, en ik heb het ding toch al een behoorlijke tijd. Oh, en ik heb ook meteen een Air-Norton besteld voor in de nek!
Wat voor een kado's kan ik dan wel niet verwachten?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Trakteren !
gitaren en versterkers!
Ik heb hier gleoof ik nog wel een stemapparaatje liggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Wat voor een kado's kan ik dan wel niet verwachten?![]()
Ja, dan wil er wel verdomme goud pakpapier omheenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb hier gleoof ik nog wel een stemapparaatje liggen![]()
ik zaterdag pasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond weer repeteren met bandje heb er zin in![]()
![]()
schop!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb mijn bandleden vermoord voor een album cover
TwanGggGGGgggGGgggGGGGGquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil een bigsby op mijn tele!
[afbeelding]
Een Twin voor thuis of voor optredens?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:56 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga denk ik binnenkort een fender twin reverb kopen (Y) een bogner shiva is wel nog me droom, maar die komt later nog wel eens erbij![]()
Dat vind ik nou oerlelijk, en zoooo NIET TELE.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil een bigsby op mijn tele!
[afbeelding]
Ik zorg voor de zang en voor het gitaarwerk en ik sta alleen onder mijn naam op de album cover,quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou oerlelijk, en zoooo NIET TELE.
Owkee ik maak even een improvisatie carnavals liedjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zorg voor de zang en voor het gitaarwerk en ik sta alleen onder mijn naam op de album cover,
Dat kost je een nieuwe gitaar,
Ik heb tenminste een carnavalsliedje gemaakt![]()
Komende carnaval een hit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |