is het niet geweldigquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:14 schreef Jorikjet het volgende:
he fok is nieuw, en langzaam
Letterstickers en lak erover ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga mijn Ibanez gitaar een naam geven net zoals Tom Morello dat doet.
Alleen hoe krijgik die tekst erop?
Hij heeft nu keimooie kleur en lak en dan moet die langzaam versleten raken.quote:
Voor elk optreden met een silveren stift er opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Als je in een zaal speelt met een PA dan is een combo al genoeg, aangezien je gitaar toch uitversterkt wordt. Ik heb een top met cabinet, onze andere gitarist heeft een combo. We staan allebei ongeveer even hard als we oefenen/optreden en die van mij kan denk ik inderdaad een stuk harder. Maar of je ooit zo hard speelt?!? Dan hoor je alleen maar gitaar!!! Nou moet ik zeggen dat gitaristen daar nogal een handje van hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid: ik wil er metal op spelen, dus moet flink wat distortion hebben/aankunnen.
hij moet groot genoeg zijn voor een concert in een zaaltje ofzo. en line6 heeft toch alleen modeling amps? ik heb nog wat ff op die site gekeken, maar is qua geluid denk ik toch niet wat ik zoek.
edit: zoek dus eigenlijk gewoon een stack (head + cab)
quote:
Zo klopt ie weer!!!! Ik zou zeggen, ga eens spelen erop: als je ergens een metalsound uit krijgt, zonder pedalen dan is het wel line 6..... Een spider stack heb je al voor ¤ 399 bij Feedback. Dat is wel de 75 watt versie: die brengt het niet. Ik bezit zelf de 150 watt stereo versie met een Marshall Lead 1960 A cab, dat knalt goed als je kwaliteit met prijs gaat vergelijken. Wil je echt bruut geweld? Line 6 HD 147 of de Vetta. Zitten wel meer in de hogere prijsklasses.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
metal / moet flink wat distortion hebben / aankunnen.
/ line6 / modeling amps / geluid /wat ik zoek.
Moet jij daar een gitaar bij hebben??? een Ibanez XL 7 snaar?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:41 schreef Cynic het volgende:
zo zeg, 3 maanden levertijd op die Evolution.
Dan bestel ik hem wel bij Thomann
Haha, ehm ik geloof dat ik er al wel een gitaar voor heb. Wel niet zo'n mooie als de jouwe, maar hij doet het. En ook Ibanez.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:07 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Moet jij daar een gitaar bij hebben??? een Ibanez XL 7 snaar?![]()
Ha... hij is niet van mij.. een kennis verkoopt em.. Ik bezit een k7.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ehm ik geloof dat ik er al wel een gitaar voor heb. Wel niet zo'n mooie als de jouwe, maar hij doet het. En ook Ibanez.
Ik heb een rg7420quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ha... hij is niet van mij.. een kennis verkoopt em.. Ik bezit een k7.....![]()
Ja, idd.. daar ben ik ook mee bezig om daar iets van te laten maken zodat het 'mijn' logo wordt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb een rg7420
Die maken ze inmiddels ook al niet meer. Met nieuwe pickups erin kan ik er voorlopig weer even mee vooruit. Nu ook al wel eigenlijk, maar ik wil hem gewoon upgraden
K7's zijn heerlijke dingen. Alleen zo jammer van dat logo op de nek...
ja en ja, denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien een stomme vraag maar op m'n ouder gitaar zou ik graag de hoogte van de snaren ten opzichte van de hals willen verlagen
deze brug zit erop
[afbeelding]
Kan ik met de imbusboutjes deze gewoon omlaag draaien, of verneuckt ik dan de hele afstelling van de gitaar ?
Ehm, nee, en ik heb het ding toch al een behoorlijke tijd. Oh, en ik heb ook meteen een Air-Norton besteld voor in de nek!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:00 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ja, idd.. daar ben ik ook mee bezig om daar iets van te laten maken zodat het 'mijn' logo wordt.
Kijk uit bij de 7420 met de toplock. Die is zo dol gedraaid. Nog niet gehad?
Dat is inderdaad een manier om de hoogte van de snaren te veranderen (de ander is de halspen). De intonatie zul je opnieuw moeten instellen maar dat doe je met de schroef waar die veer omheen zit aan de achterkant van het zadeltje. Niet echt heel veel moeite. Ik stel bij een nieuw setje snaren van een ander merk of dikte de gitaar altijd opnieuw af.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien een stomme vraag maar op m'n ouder gitaar zou ik graag de hoogte van de snaren ten opzichte van de hals willen verlagen
deze brug zit erop
[afbeelding]
Kan ik met de imbusboutjes deze gewoon omlaag draaien, of verneuckt ik dan de hele afstelling van de gitaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |