Leuk spulquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef Hammet het volgende:
En o ja, m'n vader heeft een Marshall JCM2000 TSL602 gekocht.
kan wel een beetje drummen, da's aangeborenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:26 schreef Desensitized het volgende:
Heel goed zoeken, goeie drummers zijn schaars
Anders zelf gaan drummen, gitaristen genoeg
Waar kan ik overigens fender elementen vinden in de winkel? Ik heb geen zin om dingen van marktplaats in te bouwen terwijl ze stiekem van een kutkwaliteit zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:44 schreef Desensitized het volgende:
Dubbele coil? Humbucker bedoel je? En die kan je makkelijk plaatsen, als er maar ruimte is in je body. Slagplaat kan je wel beetje uitdremelen
Zijn mijn plannen ook nog. Heb ook nog een vreselijke strat liggen [de befaamde Amuse STC-33]. Komen ook nog eens nieuwe elementen in.
www.thomann.de en dat soort sitesquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:10 schreef cappp het volgende:
[..]
Waar kan ik overigens fender elementen vinden in de winkel? Ik heb geen zin om dingen van marktplaats in te bouwen terwijl ze stiekem van een kutkwaliteit zijn.
Zit de electronica al in de bas?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:44 schreef Desensitized het volgende:
Dubbele coil? Humbucker bedoel je? En die kan je makkelijk plaatsen, als er maar ruimte is in je body. Slagplaat kan je wel beetje uitdremelen
Zijn mijn plannen ook nog. Heb ook nog een vreselijke strat liggen [de befaamde Amuse STC-33]. Komen ook nog eens nieuwe elementen in.
mailtje sturen is veel te veel werk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Moderator voor MUZ gezocht Dit iets voor 1 van jullie?
Geen tijd voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee. Geen tijd en als ik dat wel had vermoed ik binnen een paar weken alsnog een MEDje "helaas kon hij zich niet vinden in de crewpolicy"quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Past deze op een gitaar met vintage sync tremolo? Dan bedoel ik dus zonder te boren enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Terug vindt plaotje
![]()
Kahler overrules Floyd![]()
plaatje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |