quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:04 schreef Even het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar hij is 190 eutjesen ik wil nog zo veel meer
Dat is niet de enige Wah op de markt hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik kruip weer even op me stoel, Dat vind ik iets teveel van het goede. Dan maar geen wah
![]()
Ja maar op het moment heb ik niet echt een wah nodig, tenminste ik weet niet waar ik em voor zou kunnen gebruiken. Vast ooit zal ik er wel 1 aanschaffenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef Even het volgende:
[..]
Dat is niet de enige Wah op de markt hoorMaar omdat deze alle wah's digitaal heeft ingebouwd vind ik em wel heel aantrekkelijk, om nog maar niet te spreken over de ingebouwde distortion/fuzz/overdrive
Voor 100 heb je (2e hands) een mooie wah hoor
Als je er ooit 1 wilt kopen kan je het best 2e hands voor 50 euro een dunlop kopen, hij is dan wel niet true bypass enz enz maar je kan er mee oefenen en kijken of het echt wat voor je is. Zo ja ga je kijken voor een Wah van goede kwaliteit, zo nee; verkoop je je dunlop weer voor 50 euroquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar op het moment heb ik niet echt een wah nodig, tenminste ik weet niet waar ik em voor zou kunnen gebruiken. Vast ooit zal ik er wel 1 aanschaffen![]()
Heb ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:06 schreef Even het volgende:
[..]
LTD Explorer + Spider II + Boss V-wah =(maar ook duur
)
[..]
Thnx
Nee, de 112. Die is exact hetzelfde behalve dat ie dus maar 1 12inch speaker heeft in plaats van 2 12inch speakers. Maar hij gaat alsnog echt heel hard, met goed geluid..quote:
Okay vetquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee, de 112. Die is exact hetzelfde behalve dat ie dus maar 1 12inch speaker heeft in plaats van 2 12inch speakers. Maar hij gaat alsnog echt heel hard, met goed geluid..![]()
Ik heb ook een 112, en m'n neef heeft een 212. De 212 voegt echt alleen maar volume (zowel in geluid als in omvang) toe, en daardoor vind ik 'm eigenlijk wat minder praktisch dan de 112. Hij is groter, zwaarder en doordat hij dezelfde (volume)knoppen gebruikt als de 112, maar hij wel meer vermogen heeft, zijn die ook gevoeliger. Ik vond het extra volume toen ik de mijne ging kopen iig niet echt de moeite waard, maar weet niet hoe het tegenwoordig zit met het prijsverschil enzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Even het volgende:
[..]
Okay vet
Ik moet nog even kijken welke ik neem...![]()
Hij is geilquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef imported_sphinx het volgende:
IK HEB M'N EXPLORER!@alle mensen die posten dat ze ook een explorer willen: HA!
tering, wat een cool ding![]()
[afbeelding]
en wat je met 1 tone knop en een 3-way switch al niet kan op dat ding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog 349,- neergelegd voor de 112quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:01 schreef Even het volgende:
Spider II 112 = van 399,- voor 279
Spider II 212 = van 529,- voor 399,-
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:49 schreef Desensitized het volgende:
Spiders zijn in de aanbieding ja, heb de Feedback folder ook gehad. Staan wel enkele leuke dingen in!
GAS!
Ik ben maar voor dat laatste gegaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat je (denk ik) ook kan doen, is je Toneport als geluidskaartbron gebruiken in een sequencerprogramma (bv cubase), en voor je geluidsuitgang gewoon je normale geluidskaart gebruiken. Ik heb dat wel eens in Cubase gedaan geloof ik. Het vereist wel wat getweak enzo. En anders rap een stekkertje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |