Of stop er zoals mij gewoon een blokje hout tussenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Even,
Neem aub een locking tremlo anders krijg je er absolut spijt van.*
*Of neem er een met een vaste brug.
Ja hèquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef Desensitized het volgende:
Goeie versterker Menno!![]()
En mooie gitaar![]()
Ik heb al eerder een Ibanez gehad met zo'n tremmelo en had toen nergens last vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Even,
Geen zwevende brug om mee te beginnen in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Even,
Hoe bedoel je te beginnen? Ik heb al eens een zwevende brug gehad en nooit problemen mee gehad, behalve als je van stemming ging veranderen maar daar heb ik mn andere gitaar voor..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen zwevende brug om mee te beginnen in ieder geval.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Desensitized het volgende:
Dat is echt een ganz geil gitaartje!
Zo eentje waarbij je zowel aan de brug als aan de topnut de snaren kan vastzetten met een inbussleutel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:50 schreef Even het volgende:
Maar wat bedoel je met locking tremmelo?
Dat vind ik juist baggerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij je zowel aan de brug als aan de topnut de snaren kan vastzetten met een inbussleutel.
Een Floyd-Rose oid.
Ja maar een dive bommetje of extreem tremolo geweld gaat je hiermee niet lukken. Daar moet je dus wel rekening mee houden. Juist voor een ibanez vind ik dat wel essentieel aangezien die meer voor shred werk en vai achtige zaken is bestemd. Als ik ooit een ibanez zou kopen dan eentje met een floyd of natuurlijk een van de mooie jazz bakken die ze hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:06 schreef Even het volgende:
[..]
Dat vind ik juist baggerElke keer als je ff snaren wilt verwissel zo'n gedoe
Ja maar daar doe ik dus niet aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja maar een dive bommetje of extreem tremolo geweld gaat je hiermee niet lukken. Daar moet je dus wel rekening mee houden. Juist voor een ibanez vind ik dat wel essentieel aangezien die meer voor shred werk en vai achtige zaken is bestemd. Als ik ooit een ibanez zou kopen dan eentje met een floyd of natuurlijk een van de mooie jazz bakken die ze hebben.
Ah oke. Ja ik heb een heel vast beeld bij gitaren. Zo gebruik ik mijn les paul voor de distorted solo's en het hardere werk evenals akkoorden met een meer akoestisch geluid, voor het cleane jimi geluid en soli a la knopfler mijn strat en dingen als satriani en vai vind ik echt iets voor ibanez.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:52 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar daar doe ik dus niet aanM'n laatste 3 gitaren hadden geen tremelo en heb ik het ook nooit gemist.. Ik was een kwartier op dat ding aan het spelen en toen zag ik pas er een tremelo op kon
En ik vind dit ook niet echt een shred gitaar.. Maar dive bombs doe ik niet aan dus hoef ik geen floyd
met veel regen, donderwolken en een kernoorlog op woensdag was het dat ook geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:55 schreef VaderJacob het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen![]()
Vandaag zondag geen regen en redeljk onbewolkt, dus een mooie dag om te gitaren![]()
Truequote:Op zondag 8 oktober 2006 12:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
met veel regen, donderwolken en een kernoorlog op woensdag was het dat ook geweest![]()
Vanmiddag op BBC 2quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
True![]()
Tijd voor een afgekraakt rijmpje!
Gitaren![]()
Voetbal Rugby![]()
Steven Seagal![]()
Als hij naar links hangt moet je het linkerimbusboutje aan de bovenkant wat omhoog draaien!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:15 schreef Zyggie het volgende:
Hey maar weet iemand hoe je zo'n zwevende brug moet fixen? De kracht van de snaren is te groot in verhouding met de veren. Hij hangt nogal naar links en intonatie is dramatisch.![]()
Bij de mijne vroeger ook. Maar ik gebruik de jengelstengel nooit, dus heb er lekker een blok hout achter geramd. Nu dus lekker een vaste burg met ziek lage actiequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als hij naar links hangt moet je het linkerimbusboutje aan de bovenkant wat omhoog draaien!
Als hij omhoog of omlaag staat moet je de veren strakker of losser zetten.
Zo werkt dat bij mijn Ibanez in ieder geval![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:49 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Bij de mijne vroeger ook. Maar ik gebruik de jengelstengel nooit, dus heb er lekker een blok hout achter geramd. Nu dus lekker een vaste burg met ziek lage actie![]()
Wat me er aan herrinnerd dat ik de actie van mij V nog moet verlagen...
Ja ik denk dat ik er ook maar een blok hout achter ga doen, ik gebruik het ook amper.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:49 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Bij de mijne vroeger ook. Maar ik gebruik de jengelstengel nooit, dus heb er lekker een blok hout achter geramd. Nu dus lekker een vaste burg met ziek lage actie![]()
Wat me er aan herrinnerd dat ik de actie van mij V nog moet verlagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |