abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:06:51 #1
58921 Day
You can fly!
pi_42220250
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!


En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet DGK die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.


de streamadressen vind je hier

[ Bericht 1% gewijzigd door flugeltje op 29-09-2006 17:52:30 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:24:41 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42220724
Nicolaas, Stefan , Nena en Ilona zitten een spelletje te pesten. Bart kijkt toe. De rest ligt al te slapen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42226042
Momenteel zit er zich eentje af te rukken in de douche, ik weet nog niet wie het is, maar is te zien op stream 1
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_42226328
de dames Eveline en nena zijn zich ook aan het douchen met bikini aan. Ze vinden het water te koud en de handdoeken veel te groot
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_42226902
Stephan en Nicolaas zijn aan het praten in de tuin en balen ervan dat de regels constant veranderd worden. Ze zeggen dat er nu eens een eenduidig reglement moet komen.
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_42227418
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_42227712
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_42227821
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 17:03:47 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42236336
De Miljonairs zijn bijeengeroepen voor een vergadering. Op het plasmascherm verschijnt de 'gameboy'. Deze vertelt de Miljonairs dat er een Hoofd Miljonair gekozen moet worden. Hierbij telt; de meeste stemmen gelden.

De Hoofd Miljonair krijgt een belangrijke rol binnen de Villa. Hij of zij zal verantwoordelijk zijn voor tal van taken.

De Hoofd Miljonair:

- stuurt het personeel aan.
- is verantwoordelijk voor de schoonmaak.
- beslist wie er in de kleine slaapkamer slaapt.
- bepaalt naar welk televisieprogramma er gekeken wordt.

De laatste regel vervalt wanneer er sprake is van een unanieme stemming bij de Miljonairs.

Zonder ook maar één seconde na te denken, roept Natasia: "Nicolaas!" Iedereen is het ermee eens. Althans, dat lijkt zo in eerste instantie. Wanneer de handen officiceel de lucht in worden gestoken, blijkt dat er drie handen missen. Brian, Stephan en Bart zijn het er niet mee eens; zij zien Nicolaas liever niet als de Hoofd Miljonair.

Stephan is al snel overstag: "Oké, ik stem ook op Nicolaas." Bart is standvastig. Toegeven doet hij niet.

Maar hij heeft maar al te goed begrepen dat de meeste stemmen gelden: "Ik ben het er niet mee eens, maar mijn mening doet er toch niet toe." Waarom wil Bart niet dat Nicolaas de Hoofd Miljonair wordt? Is hij jaloers? Natasia zal het een worst wezen: "Ik ben blij dat ik het niet ben: veel te veel verantwoordelijkheid." Iedereen lacht. En Bart? Bart lacht als een boer met kiespijn.

(talpa.tv)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 17:07:31 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42236429


Vanavond feest

De zes Miljonairs die vervroegd hun intrek hebben genomen in de Villa, krijgen alsnog de kans afscheid te nemen van familie en vrienden.
In De Gouden Kooi zijn de voorbereidingen voor het feest in volle gang. De vrachtwagen met drank en eten is gearriveerd. Met veel enthousiasme helpen Nicolaas en Bart de chauffeur met het lossen. Containers met drank en eten worden snel naar binnen gebracht. Eenmaal binnen komen ook de andere Miljonairs in actie. Glazen worden klaargezet en hapjes worden bereidt.

Het zal voor de meeste Miljonairs een bijzondere dag worden. Vrienden en familie zullen immers voor een langere periode gemist moeten worden. Vooral Natasia zal het hier moeilijk mee krijgen. Ze is namelijk trotse moeder van een zoon en dochter. Haar ‘schatjes’ zullen vanmiddag als eerste de Villa betreden.

Nicolaas daarin tegen heeft een deal gesloten met Angelique. In ruil voor 100 contactpunten heeft hij twee van Angelique haar dochters uitgenodigd.

Voor Nicolaas betekent dit dat hij zelf nog maar drie mensen mag uitnodigen voor deze bijzondere avond. Hij kiest ervoor om zijn dochters te laten komen.

Nena heeft behalve haar vriendinnen en zus haar hondje Benji uitgenodigd, dat zal dan ook het eerste huisdier zijn die (even) zijn verschijning maakt in de Villa. Voor Brian zal de avond met een speciale gast echter één grote verassing worden. Wil je weten wat dat is, kijk dan live mee op de streams.

(talpa.tv)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42236937
Inmiddels is er al familie aangekomen van Ilona en Natasia

Natasia is nog bij de kapper als haar familie aankomt
Als haar kinderen haar zien beginnen ze te gillen en rennen ze naar haar toe
Haar zoontje begint te huilen
Als Natasia haar zus (?) omhelst begint ze ook te huilen en zegt iets als: Ik heb je zo gemist...!
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:32:14 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42236965
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42239765
De familie van Natasia is inmiddels weer weg, omdat de kinderen niet na 19.00 uur op tv mogen komen ofzo?
Haar zoontje Yairo moet heel erg huilen als hij weg moet van zijn moeder en roept dan ook "Ik wil niet weg mama!"

Brian is met zijn gasten gezellig aan het zingen en 1 van de gasten is daarbij gitaar aan het spelen.
Wat mijn opvalt is dat Brian heel veel in een andere taal spreekt wat voor ons gewoon niet te begrijpen is.. (ik vind het erg vervelend overkomen, maar 1 van zijn gasten kan denk niet goed Nederlands )
pi_42240494
De moeder van Brian is aangekomen. Hij begon meteen te huilen toen ze aan kwam lopen. Er wordt veel geknuffeld, gekletst en gehuild
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:45:47 #15
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_42248813
0:44

(semi?) intellectueel donkertje discusert over de moeder in huis... kindje is ziek geweest, levertrans. en ze proberen haar te begrijpen/cq evalueren.. samen met twee andere vrouwen..
- but you can never leave!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')