Wanneer gaat Ben Cramer dood deaudquote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef kamikaze het volgende:
hij was maar een clown in 't wit en in 't rood
hij was maar een clown en binnenkort is ie dood
LALALALALALALALALALALAAF
Als hij een Clown is?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Wanneer gaat Ben Cramer dood deaud
Op een veilige afstandquote:
Vooral dat doet het hem.quote:
De TS probeert alleen maar de medelanders de dicipline aan te leren die ze thuis nooit hebben meegekregen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vooral dat doet het hem.![]()
Bovendien was het volgens mij niet tegen de TS gericht, dus voor de TS: Heb je geen leven ofzo???
Groot gelijk Belgjequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
De TS probeert alleen maar de medelanders de dicipline aan te leren die ze thuis nooit hebben meegekregen.
En of, lekker achter de bosjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vooral dat doet het hem.![]()
Bovendien was het volgens mij niet tegen de TS gericht, dus voor de TS: Heb je geen leven ofzo???
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:
om maar even terug te komen op mtijn zijn sigquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Wat een verdacht pakketje daar achterop zijn fiets!![]()
TS is een mietjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef SimtekF1 het volgende:
TS is een relnicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |