Hebben ze Biggie eraf gekicked dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef Sebasser het volgende:
fu, hij leeft samen met Elvis en Steve irwin op een eiland!
twas maar een klein eilandjequote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hebben ze Biggie eraf gekicked dan?
Duh, steve irwin kwam er en zag Biggie....OHH MAJ GAWD!! HE'S HUGGEEE...LOOK AT THIS BJUUTY...natuurlijk springt ie gelijk om zn nek om met hem te worstellen..gooit hem in t water en hij wordt door een walrus in zn reet gestoken en gaat dood.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hebben ze Biggie eraf gekicked dan?
origineel toch?quote:Ja ik had em gechecked, best matig gek wiezoe in SEX ?
ja ze zijn verstopt onder de lollernapalmbomersquote:
no m'an die ligt in liberia te chillenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Bob Marley zit daar ook toch?
horlepiep?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef TimC het volgende:
pimmetje dan?
Die werkt er als wc meidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef TimC het volgende:
pimmetje dan?
generaliserende schapen dat zijn hetquote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef eer-ik het volgende:
waarom denkt iedereen meteen dat alle bekende dooien op hetzelfde eiland zitten...
Tupac Amaru Shakurrquote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar he gek.
Hijs dood, komt niet terug.
En ga nu maar weer cd's van hem luisteren vuillaks !
Voor de mensen die denken: 2 pakjes ? welke pakjes.
Hier
[afbeelding]
vanilla ice?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:07 schreef wise het volgende:
volgens die ene wigger kwam die toch terug?
unconditional lovequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tupac Amaru Shakurr![]()
Ik heb al zijn CD`s.
2pac is niet dood, maar leeft verder in de muziek van hem wat gewoon legendarisch is.
Zolang iedereen zijn muziek blijft luisteren zal 2Pac nooit sterven.
God Bless The Dead.
Wtf doen ze spastisch met hun handen ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef El_Rolando het volgende:
Hij leeft: http://video.google.com/videoplay?docid=-7602479023310512850
2Pac is dood ja, maar het gaat erom dat 2pac leeft via zijn muziek.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf doen ze spastisch met hun handen ?
Het lijkt wel dezelfde StylO0w als ik bij mijn Westside banaan deed :/
MRSaso.... dus hijs dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |