Laatste update:
Naja, maar eens bij het begin beginnen:
Afspraak stond om 8:45, maar
omdat we eerst nog even koffie en een peuk wilden doen vanwege het gebrek aan parkeerplaatsen kwamen we 9:00 pas binnen.
Achteraf gezien kwam dat goed uit, aangezien we 9:15 pas aan de beurt waren.
Hup, plaatsnemen in het onderzoekskamertje, fotootje voor het verslag schieten:
![]()
Ziet u die mooie blauwe tafel? Daar diende ik op plaats te nemen van de (jonge) dokter... Een raadsel waarom aangezien hij slechts m'n tepel voelde, maar toch, ik was net wakker dus op zich niet zo'n probleem.
Ook vrij frapant dat hij de 1e van 3 chirurgen was die ook m'n oksels (jaja, beide) ging controleren op knobbels, maar dat terzijde.
Anyway, hij was klaar en vroeg: "Ah, ik lees dat hij sinds het begin wel in omvang is afgenomen?
Kasta: Euuuuh, nee
![]()
.
Dokter: Oh, dat had de vorige chirurg in het dosier genoteerd
![]()
.
*Kasta kijkt*
Kasta: Euuuh, er staat
niet...
Niet in omvang afgenomen...
![]()
.
Dokter: Oh verrek, inderdaad...
![]()
. Naja, ik ga even navragen wat we er mee gaan doen...
Dokter komt terug met een leuk briefje in zijn hand en zegt "Hier, een briefje, moet je maar even een afspraak maken met de afdeling in Enschede om een echogeleide biopsie te maken

Kasta:
![]()
. Euuuuh, dat kreeg ik inderdaad te vorige keer ook al te horen en bij het maken van de afspraak verwezen ze me weer hier naar toe om dat alles in 1 keer te doen...
Dokter:
![]()
.
![]()
. Oh... Even navragen...
Naja, kennelijk was er alom verwarring aangezien de communicatie tussen beide ziekenhuizen niet echt succesvol (lees: niet) verlopen was, maar na even overlegd te hebben kwam hij inderdaad terug met de boodschap dat het inderdaad wel mogelijk was.. Dit in verband met het kankerknobbelspreekuur dat ze die dag hadden ofzo...
Zeg maar een Woensdag gehaktdag, maar dan voor ziekenhuizen... En dan met kanker in plaats van gehakt...
Anyway, ik naar de mammografie afdeling
![]()
.
Daar aangekomen mocht ik uiteraard m'n shirt weer uittrekken, babbelden we even met het zustertje en ging ik met m'n tiet in het apparaat en Logic en co achter de computer om het allemaal te aanschouwen.
Nah, tiet zat er kennelijk vrij grappig tussen geklemd dus Logic kwam op het idee om een fotootje te schieten.
L: "Is het een probleem als we even fotootjes schieten?"
En wat zegt die zuster?
![]()
.
Z: "Wacht ff dan, zet ik de lamp wat feller
![]()
."
En hoppa, een goed belichte foto van m'n plat geperste tiet als resultaat:
![]()
Op zich ook best een prestatie, moeizaam staand terwijl je tiet erbij ligt alsof ie door een waswringer wordt gehaald...
Voor de beeldvorming:![]()
En dan toch nog zo blij kijken
![]()
.
Naja, laten we het er maar op houden dat ik tegen Logic's schattige hoofdje aan zat te kijken
![]()
.
Na beiden tieten geplet gekregen te hebben (K:
"Euuh, waarom die andere?" Z:
"Vergelijkingsmateriaal hé?
." en het ook nog eens diagonaal over gedaan te hebben, begon Logician enthousiast te kirren dat de knobbel wel heel mooi in beeld kwam.
Op speciaal verzoek toverde de alleraardigste en behulpzame zuster na enige moeite ("Whehehe, da's de verkeerde tiet...) de betreffende foto terug, werd de camera weer uit de broekzak gehaald en werd uiteraard ook daar een foto van gemaakt:
![]()
Waarna we plaats konden nemen in de wachtkamer aangezien de chirurgen even moest overleggen over het hoe nu verder...
Duurde toch nog een behoorlijke tijd aangezien de chirurg ging lunchen met de kweekjes, maar met een spelletje "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.... EEN DEUR!" kwamen we de tijd wel door.
Uiteindelijk ging Logic toch maar even vragen hoelang het nog ging duren, waarop de behoorlijk lekkere zuster haar kans schoon zag en me snel meenam naar het omkleedhok en me vroeg me uit te kleden
![]()
.
Logic, uiteraard niet voor 1 gat te vangen, had die sneaky feeks echter wel door en kwam gelukkig al snel achter me aangehold voor de broodnodige mentale bijstand
![]()
.
En nadat de chirurg een paar minuten later ook gearriveerd was en we het meubilair en de vrolijk beschilderde muren besproken hadden konden we dan eindelijk beginnen...
Echootje doen? Ja joh, is goed
![]()
.
Nah, hij vond het er allemaal wel vrolijk uitzien en op een gegeven moment vroeg hij toch maar eens: "Maarreuh, slik jij weleens? (hihihihi
![]()
. ) Pillen of andere substanties?"
Kasta: Whehehe, nou nee... Nou ja, op penicilline in verband met m'n hart na niets nee...
(Penicilline dien ik voor elke chirurgische ingreep te nemen gezien een jeugdige hartkwaal en het daarbij horende infectiegevaar...
Maar Kasta, kasta!!!! Dit was toch een chirurgische ingreep?!!?!?I know kinders, maar zolang meneer de chirurg er verder geen rekening mee houdt, wie ben ik dan om er wel over te gaan zeuren?)
Chirurg: "Naja, zolang je er geen last van hebt is zo'n knobbeltje niet zo'n ramp natuurlijk..."
Kasta: Nou euuh, hij doet pijn, dus tja, geen last, geen last...
Chirurg: "Hmmmmz, volgens mij zit het wel goed, maar laten we dan het zekere voor het onzekere maar nemen..."
En hop, het jodium werd op de borst gesmeerd waarna gevraagd werd of ik eventueel allergisch was voor jodium (briljante volgorde overigens
![]()
. ) en vervolgens kreeg ik er een leuk verdovinkje in.
Chirurg: "Nah, de verdoving zou nu wel moeten werken" en stak *prik* een naald in Kasta's tepel...
Kasta: Euuuuuh, wtf?!?!
![]()
. AU!
![]()
.
Chirurg: "Hmmmmz, ik doe er nog wel wat bij...
![]()
.
En aangezien ik de verdovingszooi op een gegeven moment over m'n borst voelde stromen was het voldoende...
...Althans, dat dacht ik toen nog, maar daarover zometeen meer
![]()
.
Chirurg tegen de zuster: "Wat vind jij? Gaan we het afdekken?"
Zuster: "Och... Hmmmmz..."
Chirurg: "Nah, laten we maar doen
![]()
."
Waarna ik een leuk groen topje aangemeten kreeg en alles steriel verpakt werd... Helaas kon ik het vanaf toen niet meer volgen, maar ach, ik heb een grafhekel aan spuiten dus op zich nog niet eens zo'n slecht plan.
Hup, spuit erin (voorzichtige schatting, zo'n 5mm doorsnee) en hé, check het scherm, je kunt hem zien!
Op zich best grappig, zo'n naald in je borst heen en weer zien porren zonder iets te voelen en ik was op dat moment ook in de veronderstelling dat dat het al was, maar nee...
Chirurg: "Als het goed is (
![]()
. ) zou je niets moeten voelen, maar ik weet niet zeker of het bij de knobbel zelf ook geheel verdoofd zal zijn.."
Waarna hij een leuke schietconstructie op de naald bouwde...
![]()
.
*kedeng* naald in m'n knobbel...
En nee lieve lezertjes, de knobbel was niet geheel verdoofd
![]()
.
Anyway, op dat moment had ik de schotpoging al achter de rug, so hé, fuck it
![]()
.
Totdat hij dus zei: "Ah, voor de zekerheid nemen we nog even een monstertje..."
Ah joy
![]()
. En nogmaals werd Guus Meeuwis' grootste hit ingezet... *kedeng*
Helaas voor jullie, zag ik tijdens het schiettentgebeuren geen kans om de camera uit m'n broekzak te halen en aangezien Logic's maagje zich ook nogal omdraaide in verband met het bloed kwam het er niet echt meer van...
Bloed? Joah, bloed
![]()
.
Op zich sowieso niet echt prettig om een naald waar het bloed afdruppelt uit je lichaam te zien komen, maar toen de zuster ook nog vroeg of ik me even op m'n zij wilde draaien aangezien er op m'n rug ook nog bloed zat was het toch wel tijd voor een pleistertje.
En na de belofte van Logic dat ik er van haar een mooie Assepoester pleister bovenop kreeg en de briljante voorlopige conclusie van de chirurg ("Kijk, kijk, het drijft, dus het is vast niets ernstigs!") gingen we maar weer terug naar de balie om een afspraak te maken voor de uitslag...
Diezelfde nog in te werken en nog steeds consequent verwarde stagaire van de vorige keer zat er nog en na m'n uitleg over de uitslagafspraak stak ze een vaag verhaal af over een of andere zuster die me ook nog wilde spreken...
Kasta: Euuuh, ik heb alles al achter de rug dus ze is nogal te laat...
Zuster:
![]()
. Nouhou, ze wilde je gewoon nog even spreken!
Kasta: Maar waarvoor dan
![]()
.
Zuster: Weet ik niet
![]()
. Maar neem maar even plaats in de wachtkamer...
Aangekomen bij Logic:
Logic: Nou?
Kasta: Weet ik veel, iets over een zuster die me nog wilde spreken
![]()
.
Logic: Waarvoor
![]()
. We zijn al klaar
![]()
.
Kasta: Tja, euuuh, dat weet niemand
![]()
.
Logic: Domme lul, ga even terug dan...
![]()
.
Zo gezegd, zo gedaan en samen met de ervaren, zwangere en inwerkende vrouw liep ik mee naar de betreffende zuster.
(Logic: Wie is dat nu weer? Kasta: Fans
![]()
.)
Long story short, ik moest smiddags om 15:30 weer terugkomen voor een gesprek met die zuster...
Kasta: Wrom
![]()
.
Zuster: Dat hoort erbij...
Kasta: Waar gaat het over dan
![]()
.
Z: Over je mammografie, nabespreking, hoort erbij, begeleidend gesprekje doen alle vrouwen die borstonderzoek hebben gehad, etc. etc.
K: Euuuh, nah, komt vrij slecht uit, ik wilde zometeen weer naar m'n werk gaan en ik blijf niet heen en weer rijden...
Z: Maar iedereen komt even terug voor een nagesprekje!
![]()
.
K: Nah, geloof me maar gewoon, ik ben daar vrij nuchter in, hoeft echt niet...
Z: Maar het hoort erbijhij!
![]()
.
K: Kan die uitslag niet gewoon even telefonisch dan
![]()
.
Z: Neehee, begeleidend gesprekje! Doet iedereen! Half 4!
K:
![]()
.
K: Nah, laat ik het zo stellen; is het
verplicht?
Z: Euuh, nee, tuurlijk niet...
K: Okidokie dan
![]()
.
![]()
.
![]()
.
En hup, daar trippelden kasta en logic al weer terug naar de afspraakbalie
![]()
.
Komende maandag 16:30 kan ik de uitslag van de punctie en de mammografie ophalen, dus aanbiedingen voor eventuele nazorg (Persoonlijke voorkeuren: Massage, Ben & Jerry's, bedloungen, etc.) dienen vóór maandag binnen te zijn
![]()
.
"Samenvatting" van de rest:
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef kastanova het volgende:Hmmmmz, al een tijdje last van een pijnlijke rechtertepel, maar aangezien ik een nogal kinky en hardhandige vriendin heb gehad besteedde ik er verder weinig aandacht aan..
Maar aangezien ik er een dikke maand later nog last van had, besloot ik het toch maar even te inspecteren..
Eeeeuh, au!
![]()
.
Anyway, na ff vergeleken te hebben met de andere tepel constateerde ik toch een behoorlijk gezwel onder m'n tepel..
Ok, vaag, maar verder niet echt druk om gemaakt, trekt vanzelf wel weer weg immers..
Maar zojuist dus even door een vriendin laten voelen (
![]()
. ) en die reageerde toch ietwat panischer
![]()
.
Anyway, vandaag al te laat op het werk gekomen omdat ik naar de tandarts moest (afgebroken kies, joy
![]()
.) dus geen zin om morgen ook nog eens te laat te komen vanwege de dokter, dus ben eigenlijk op zoek naar een betrouwbare soort zelftest...
Heel simpel gezegd om te kunnen constateren of m'n tiet er af moet (
![]()
. ) of dat het gewoon een opgezet/ontstoken kliertje is ofzo...
Oftewel, het grote "Kasta, krijg kanker... Of niet!" spel
![]()
.
Game on en kom maar op met die tips!
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef kastanova het volgende:[..]
Och, mocht het kanker zijn hoor ik vanzelf wel of ik dood ga... Of niet...
Tuurlijk, kreeg hier in de kamer ook wel een paar verwijtende blikken toen ik met opmerkingen als "Mag ik nog wel naar de huisartsenpost autorijden met kanker?" kwam, maar ach, als dat mijn manier van "verwerken" (
![]()
. ) is, laat me dan lekker...
Waarom zo dramatisch doen over kanker?
Als ik morgen doodgereden wordt door een bus, mogen we dan ook geen grappen meer maken over bussen
![]()
.
Anyway, net ff de huisartsenpost gebeld, het meisje probeerde me nog wel heel lief gerust te stellen ("Ik begrijp dat u behoorlijk geschokken bent meneer"
![]()
) maar op dit tijdstip konden ze niet dergelijke borstonderzoeken doen (
![]()
. )
Naja, morgen maar ff kijken of ik op tijd uit bed kan komen zodat ik nog voor het werk langs de huisarts kan
![]()
.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef kastanova het volgende:Het was in ieder geval geen gynecomastia, daar was ik in fysieke zin simpelweg te oud voor volgens de dokter.
Wat dan wel? Geen idee... Hij brabbelde wel iets over een eventuele verstopping ofzo, maar verwees me voor de rest naar de chirurg.
Daar heb ik 20 juli 14:50 een afspraak mee waarbij hij gaat bepalen of er een stukje weggesneden gaat worden (dag dag lieve borst
![]()
.
![]()
.) of dat we het gewoon nog even gaan kijken...
Live and let die (die
![]()
.
![]()
.) zeg maar...
Oftewel, nog plenty of time om in te zetten op de toto
![]()
.
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:38 schreef kastanova het volgende:Nah, dan eindelijk maar eens een update
![]()
.
Er waren al wel eerdere updates, maar die waren simpelweg niet relevant genoeg om het topic te laten heropenen (o.a. wie er nu weer in m'n tepels geknepen had, etc.
![]()
. ) maar nu werd het toch wel weer eens tijd.
Wel vreemd dat juist de aanstichtster van dit hele gebeuren geen enkele interesse meer heeft getoond, maar vooruit, speciaal voor de mensen die geld ingezet hebben dan maar
![]()
.
Een maand of 2 geleden dus inderdaad naar de chirurg geweest en het was voornamelijk een vrij euuuh, luchtig bezoekje...
Bladiebla, lang niet meer gezien, jij was toch hartpatient joh? Uhuh... Moest je dan niet regelmatig op controle? Nah, geen tijd, drukdrukdruk, etc. etc.
Anyway, toen kwam de knobbel... Die lul kneep er harder in dan ik gewend was
![]()
.
![]()
.
Maar, na een tijdje betasten e.d. wist hij dus ook niet wat het was...
Of, zoals hij letterlijk zei:
Doc: Nah, heb in m'n 22-jarige carriere nog maar 3 mannelijke borstkankerpatienten gehad en die waren allemaal ouder dan jij dus het is vast een ontsteking ofzo...
Kasta: Mên, zul je zien, ben ik ook hier weer uniek in
![]()
.
Doc: Nee joh, zal wel meevallen, zo'n ontstekinkje is altijd binnen een maand alweer weg...
Kasta: Nah, nofi, maar hij zit er al anderhalf maand...
Doc: Euuuuh... [insert meest vage verhalen over die 3 andere mannelijke borstkankerpatienten, op vakantie in Jakarta, kwam met kanker terug, erfelijk, uitgezaaid, etc.] Maar hé, vooruit, als dat ding er over 2 maanden nog zit, dan kom maar ff terug en gaan we even een stukkie bekijken...
En die 2 maanden geleden is deze week dus... En hij zit er nog steeds
![]()
.
Men heeft goddomme al die tijd alleen maar van m'n rechtertepel gebruik kunnen maken omdat de linker- zo pijnlijk is
![]()
.
Wel goed getimed trouwens; donderdag 10:30 een gesprek met de woningstichting over een huisje en 12:30 gaat er waarschijnlijk een stuk tiet af...
Zal vast indruk maken:
"Ja euuuh, kan ik ietwat hoger op de wachtlijst voor de woning gegooid worden, anders ben ik dood voordat de verhuizing rond is....
."Anyway, Donderdag zal dus weer een update volgen
![]()
.
quote:
quote:
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:Tja, wat zal ik zeggen...
Wilde eigenlijk een gehele fotoreportage maken, maar aangezien ik een teringtijd bezig was met het zoeken naar een parkeerplaats ben ik m'n gsm en dus cam vergeten
![]()
.
Had wel alvast ff een "voor" fotootje gemaakt voor het eventuele nageslacht!
![]()
Kijk de paniek in de ogen van die knul toch eens
![]()
.
Anyway, parkeerplaats gevonden en wam bij de chirurg, godzijdank al snel aan de beurt want een uurtje na deze afspraak diende ik een stad verder bij de woningstichting te zijn.
Werd in een kamertje gezet en moest even wachten...
Duurde ff, hele kamer vol met leuke speeldingetjes, dus ik pakte al een paar latex handschoentjes en wilde een leuke foto op dat schitterende blauwe bed maken... En op dat moment had ik dus pas door dat ik de cam vergeten was
![]()
.
Op zich maar goed ook, want op dat moment kwam er een vrouwelijke arts binnen die eerst even ging kijken...
Zustertje: Zo, doet u de blouse maar eens even open...
*blouse open*
*Zuster begint in m'n rechtertepel te knijpen*
Kasta: "Euuuuh, het is de linkertepel hoor
![]()
."
Z: Tja, moet even om vergelijkingsmateriaal te hebben...
K: Uhuh, zeggen ze allemaal
![]()
.
*knijpt in m'n linkertepel die inmiddels toch wel behoorlijk pijnlijk aanvoelt*
Z: Hmmmz, hij zit er inderdaad nog steeds, is hij ook in omvang toegenomen?
K: Nou, om eerlijk te zijn zit ik niet iedere dag in m'n tepels te knijpen, maar volgens mij niet noemenswaardig nee..
![]()
.
Z: Nah, dan moeten we het toch maar even onderzoeken...
En ik weet niet hoe het komt, waarschijnlijk door m'n uiterlijk, maar vervolgens begon ze met uitleggen:
Z: Nou, dan gaan we dus een echo maken van je linkerborst, dan krijg je gel op je borst gesmeerd en...
K: Euuuh, ik wil je niet onderbreken, maar ik weet wel zo'n beetje hoe het gaat, ik moet namelijk regelmatig een echo van m'n hart laten maken...
Z: Que
![]()
.
K: Vrees niet, klein gaatje in m'n hart dat ze regelmatig willen controlen.
*Zuster kijkt in dossier*
Z: Oh, verrek, da's waar ook... Ik dacht al, je bent een beetje te jong voor hartproblemen.
K: Nah, da's nogal relatief, dat zei de chirurg namelijk ook over borstkanker
![]()
. Maar vertel, wat gaat er nog meer gebeuren?
Z: Nou, men gaat een naald in je borst...
K: ....Ah, biopsie dus... Ok, wanneer kunnen ze?
![]()
.
Z: ...Ik moet nog eerst even overleggen met de chirurg...
*Chirurg komt even later binnen, knikt okidokie dus maar even naar de secretaresse gelopen...
Secretaresse: Tja, ze zullen u 1 dezer dagen bellen voor een afspraak.
Onder het motto "Bel ons niet, wij bellen u".
Nah, vond ik een slecht plan en gezien haar twijfelachtige manier van werken en de overduidelijk zwangere vrouw met aanwijzingen ernaast leek het me een makkelijk te overreden meisje dat nog ingewerkt moest worden.
En even later stond ik dus met een papiertje met het rechtstreekse nummer van de röntgen-afdeling in m'n hand, altijd handig en scheelt toch weer een uitleg aan de receptie
![]()
.
Anyway, komende week zal er dus een een stukkie uitgehaald worden en daarna is het afwachten...
Spanneuuund, niet in de laatste plaats omdat het gesprek bij de woningstichting behoorlijk lekker ging.
Het zou nu dus een nek-aan-nek race kunnen worden tussen sterven en verhuizen
![]()
.
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:29 schreef kastanova het volgende:Nah, nog niks gehoord qua afspraak, dus vandaag maar eens naar het nummer heen gebeld...
Er nam iemand op, geen flauw idee wie of wat, maar waarschijnlijk een schoonmaker ofzo want hij snapte er de ballen van....
Kasta: Goedemiddag, met Martin Blokhuis, ik zou dit weekend gebeld worden om een afspraak te maken voor een echogeleide biopsie, maar ik ben vrijwel het hele weekend weggeweest dus ik dacht, ik bel zelf maar even...
Schoonmaker: Euuuuuh...
![]()
.
Kasta: Afspraak... Biopsie... Etc.
Schoonmaker: Afspraak...
![]()
.
Kasta: Ja, ik zou door jullie afdeling gebeld worden, maar ik da's kennelijk niet gelukt...
Schoonmaker: Niet gelukt.... Euuuuuh
![]()
.
Kasta: Dit is toch het goede nummer? Echo's e.d. doen jullie toch?
Schoonmaker: Echo's? Euuuuh, ja, doen we... Ik verbind je wel even door...
*5 seconden later*
Schoonmaker: Ik krijg alleen een bezettoon...
Kasta: Nah, dat belt niet echt handig hé?
![]()
. Geef me anders dat nummer direct maar even dan, bel ik zelf later wel even terug...
Naja, heb zo'n 2 uur lang dat nummer proberen te bereiken, maar kreeg nonstop de bezettoon, dus maar weer eens naar het oude nummer gebeld..
And thank god, eindelijk iemand die er werkte... Nou ja, in ieder geval iemand die de agenda beheerde...
![]()
.
Kasta: Goedemiddag, met Martin Blokhuis, ik zou dit weekend gebeld worden om een afspraak te maken, maar ik ben vrijwel het hele weekend weggeweest dus ik dacht, ik bel zelf maar even...
Secretaresse: Ah, Blokhuis! Bekende naam, ik wilde u net bellen om een afspraak te maken!
Kasta:
![]()
. Naja, da's handig, wanneer kunnen jullie?
S: Nou euuuh, ze hebben hier plaatselijk nog even overlegd en we gaan het anders doen...
K: Oh?
S: Ja, je hoeft niet naar het ziekenhuis in Enschede, maar kunt naar Oldenzaal!
K: Euuuuh, ok.. Maar wat is er veranderd dan?
S: Nou, je gaat in Oldenzaal eerst even mee met een verpleegster die het ook nog even gaat bekijken (damn groupies!
![]()
. ), daarna worden er foto's gemaakt...
K: Foto's? Wat voor foto's?
S: Ja gewoon, foto's
![]()
.
K: Pasfoto's? Kleurenfoto's?
S: Gewoon.... Euuuuh... Foto's...
K: ....
![]()
..... Nah, ok en dan?
S: Dan gaan ze overleggen of er een echo gemaakt dient te worden, zo ja, dan gaan ze aan de hand daarvan bepalen of er ook een punctie gedaan wordt... Kun je alles direct dezelfde dag doen...
K: Nou nofi hoor, maar in Oldenzaal zeiden ze afgelopen donderdag dat dergelijke puncties alleen in Enschede konden...
S: Oeh, dan moet ik echt even navragen...
*vraagt na*
S: Nou,
volgens mij kan het ook gewoon in Oldenzaal...
K:
![]()
.
K: Nah, ok, kan ik daarna wel gewoon weer aan het werk dan? Niet dat ik met bebloede tepels rondloop ofzo
![]()
.
S: Ja hoor!
K: Great, hoelang gaat het zo'n beetje duren dan, kan ik even overleggen met de baas...
S: Geen idee....
K: Naja, een kwartier of 4 uur? Wat komt dichter in de buurt?
S: Geen idee....
K: Je kunt toch wel
enige indicatie geven
![]()
.
S: Euuuuh nee, ligt er een beetje aan wat er zoal gaat gebeuren...
K: Nah, laten we voor het gemak dan maar even van het ergste uit gaan, alles er op en eraan... Moet ik een paar uurtjes vrijnemen of alleen de morgen?
S: Dan moet ik het toch echt weer even navragen
![]()
.
K: Geen probleem
![]()
.
* 2 minuten later*
S: Hoorde je het?
K: (nee trut, zo werkt dat niet als je me in de wacht zet) Euuuh nee, maar vertel...
S: Nah, het kan 2 uurtjes duren, maar ook de hele morgen...
K:
![]()
.....................
![]()
................. Nah, weet je wat, ik neem de hele morgen wel vrij...
S: Ah, ok
![]()
.
K: ....
![]()
......
![]()
..... Nah, bedankt voor je hulp hé!
![]()
. Doedoei!
Long story short, ze willen nog even uitgebreider en met wat meer mensen aan m'n tieten zitten
![]()
.
Donderdag 8:45 is de grote dag.
En, voor de écht luie mensen, hier
de reconstructie: IN FLASH! ![]()
.
[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 28-09-2006 23:13:38 ]