er werd al wat gezeurd over iemand die in zn bed lag, en over te veel bestelde spullen (bleek achteraf niemands schuld te zijn)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:41 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vertel!!! (streams doen het bij mij niet en ik heb er al over gejankt...)
Leg uit!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:02 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze dushi zegt is ze geen Surinaamse, lijkt mij.
hij is zo te zien nog maar net begonnen, misschien een half jaartje bezig. dus ik zal er niet te veel van gaan lerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:27 schreef Day het volgende:
Dit is eigenlijk wel leuk. Als je gitaar wil leren spelen, heb nu nu gewoon gratis les.
Hij wou volgens mij stoer doen door heel hard te gaan boksen en je kon er al vanuit gaan dat hij het niet vol zou houden hahaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft ook een conditie van een dropveter. Een beetje slaan tegen zo'n boksbal kan hij al nauwelijks volhouden. Eveline is nog veel beroerder. Die kan haar armen nauwelijks omhoog houden
Sjeezus.... wel een figuurtje hoor!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:36 schreef DaMook het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/nena1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjeezus.... wel een figuurtje hoor!![]()
Ook al was ze 47, als ze zo'n figuurtje heeft dan mag ze best bij mij op schoot komen zitten.quote:
Ja leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
Goed gesprek nu wel op S3 tussen Eveline en die sportleraar
Maar ja, ze wil dus niet zonder BH. Dat is best wel vrij treurig. Als je je zo schaamt zou ik niet in zo'n huis gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Geen gezicht die BH onder die jurk van Nena![]()
Ja best wel.. onder zo'n jurk hoort dat gewoon niet..quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, ze wil dus niet zonder BH. Dat is best wel vrij treurig. Als je je zo schaamt zou ik niet in zo'n huis gaan zitten.
Beetje vreemd in ieder geval. Die gaat het nog zwaar krijgen.
Alle miljonairs hequote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
Alle bewoners dus nu batterij wissel
Schamen lijkt me niet. Preuts wel, maar dat verdwijnt nog welquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, ze wil dus niet zonder BH. Dat is best wel vrij treurig. Als je je zo schaamt zou ik niet in zo'n huis gaan zitten.
Beetje vreemd in ieder geval. Die gaat het nog zwaar krijgen.
Ben benieuwd hoelang ze die dingen zo blijven doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Eveline kleed zich inmiddels om onder de badjas.
Maar dat zijn ook bewoners natuurlijkquote:
Reken er maar op dat ze dat niet veranderen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang ze die dingen zo blijven doen![]()
Ik snap je even niet... bepaalde merken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Misschien gaan ze echt wel bekend worden voor bepaalde merken. Zoiets heb ik gelezen volgens mij. En dan willen ze absoluut niet bloot op internet komen natuurlijk.
Ilona heeft het dus al verknald, hoewel de regie ook niet wegdraaide.
Ik heb gelezen dat het een groot commercieel programma wordt en dat ze zelfs hopen dat de bewoners aan bepaalde merken zullen worden gekoppeld om zo veel geld te verdienen. Geen idee of dat speculatie is of dat het echt de bedoeling is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap je even niet... bepaalde merken?
Ahhhh vandaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het een groot commercieel programma wordt en dat ze zelfs hopen dat de bewoners aan bepaalde merken zullen worden gekoppeld om zo veel geld te verdienen. Geen idee of dat speculatie is of dat het echt de bedoeling is.
Ik heb gelezen dat ook de BB-bewoners vanavond mogen komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
Het schijnt dat er voor Brian een verrassing komt.. iemand die langs komt..
Dus ben benieuwd
Misschien krijgt één van de BB-ers wel de kans om over te stappen naar DGK.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ook de BB-bewoners vanavond mogen komen.![]()
Hilde en Etiënnequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien krijgt één van de BB-ers wel de kans om over te stappen naar DGK.![]()
Spionnenruil?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien krijgt één van de BB-ers wel de kans om over te stappen naar DGK.![]()
De oestermanquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
Wie is die pipo in dat streepjes shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |