Piercing topic ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Fikkert het volgende:
is er al een gaap topic scanman ??
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/gaap1.jpg]afbeelding][/URL]
ik mag toch hopen dat daar wel camera's hangen?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze een speciaal seks plekje? Begreep ik dat net goed?
Een opvallend verschil.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef demins het volgende:
De gesprekken zijn wel van een wat ander niveau dan in BB6, gelukkig!![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze een speciaal seks plekje? Begreep ik dat net goed?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef demins het volgende:
Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna,![]()
BB kijken?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(beetje stil hier nu, dus ik ga ook even wat anders doen)
Dat is zeker wel beterquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef BONG4002 het volgende:
Voordeel is wel dat ze hier ddweeks om 09:00uur wakker moeten zijn itt BB, dus geen saaie slapende bewoners de hele ochtend
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is zeker wel beter
Bij BB wacht je gewoon en weet je niks.. hier is het gewoon zeker
Ik ben nog maar net aan het kijken maar toch lijkt me dit leuker
Ze hebben veel meer dingen tot hun beschikking en je kunt dus altijd wel iets gaan doen.
Heb ook het idee dat het IQ van deze mensen wat hoger ligt
Ze hebben het er buiten over dat ze het raar vinden dat ze binnen spelletjes aan het doen zijn omdat je het ook buiten kan doen en ze de hele winter nog binnen kunnen zitten..![]()
Is inderdaad een leuk spel, maar wel moeilijke vragenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:47 schreef demins het volgende:
Trouwens leuk dat trivianten op de vroege morgen! Het enige spelletje dat ik leuk vindt!![]()
Doen we toch gewoon samen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuk spel, maar wel moeilijke vragen![]()
Natasia is toch die surinaamse met een te hoog gna-gna-gna-gehalte?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ik erger me nu al aan die Natasia..
Ze begint al met Dushi en loopt constant te zeiken..
Vertel!!! (streams doen het bij mij niet en ik heb er al over gejankt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef Fikkert het volgende:
er begin nu wat kleine irritaties te ontstaan
Als ze dushi zegt is ze geen Surinaamse, lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia is toch die surinaamse met een te hoog gna-gna-gna-gehalte?
ze heeft een Antiliaanse vent.. misschien daarvan overgenomen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:02 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze dushi zegt is ze geen Surinaamse, lijkt mij.
Ja, dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze heeft een Antiliaanse vent.. misschien daarvan overgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |