Het is niet zo heel uniek dat iemand dit kunstje vertoont inderdaad. Maar als mensen dat vroeg in de avond doen terwijl ze weten dat alles live op internet (en misschien ook later nog op TV) wordt uitgezonden, dan zeg ik: já, prima instelling!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder danDoe ik ook elk weekend meerdere dagen
. (Nu dus ook
, ik loop ongeveer gelijk met hun
) .
Nee, dat is de "streamlock" camera (die staat op een afstand en is ingezoomed op Brian en zijn moeder)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hier wel beweging: keuvelende 2-tal buiten (zoals al een kwartier op stream 3), maar nog steeds zonder geluid (mic. stuk?)
Ik had daar waarschijnlijk al meer gedronken als dat ik nu achter mijn pctje gedaan zou hebbenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet zo heel bijzonder, maar als mensen dat vroeg in de avond doen terwijl ze weten dat alles live op internet (en misschien ook later nog op TV) wordt uitgezonden, dan zeg ik: já, prima instelling!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat is de "streamlock" camera (die staat op een afstand en is ingezoomed op Brian en zijn moeder)
Ik welquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:
jij ook al mook?
daar had ik op het toilet gezeten om later weer verder te gaan... onbeperkt drank is niks voor mij...:Pquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had daar waarschijnlijk al meer gedronken als dat ik nu achter mijn pctje gedaan zou hebben. Maar van de ene kant is dat idd fout, van de andere kant heb ik zoiets van "wat interesseert mij het
zolang het gezellig is"
.
Ik noem het eerder "censuur"quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
soort van back-up geval dus?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef DaMook het volgende:
Neeee de vriendinnen van nena moeten weg. Ik had wel zin in een "payama" party
Lijken me zo op het eerste gezicht wel een stelletje mannenverslindersquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef DaMook het volgende:
Neeee de vriendinnen van nena moeten weg. Ik had wel zin in een "payama" party
Lekker tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:09 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Lijken me zo op het eerste gezicht wel een stelletje mannenverslinders
avondje? Weekendjequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker tochVoor een avondje iig
(Voor langer zijn ze niet in genk ik ook ja
Ook goedquote:
Leukquote:
nah.. vaste relatie hoeft nu ook weer niet hoor.. gewoon neukertjes op oproepbasisquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goed, voor een vaste relatie zijn ze vast niet in dan
.
Nena is trouwens wel de enigste momenteel die ik wel in die villa vind passen, echt zo'n verwaande snol
ala paris
en die vriendinnen passen er perfect bij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |