Oef, laat ie dát achter?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen van Natasia al weg en hoort deze dame bij Brian![]()
is er idd eentje van brian's groepje...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen van Natasia al weg en hoort deze dame bij Brian![]()
Maar ik kan het ook fout hebben![]()
wat 'n lelijk ding he!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoor niks? alleen een fontijn?
Heb ik ook bij stream 3 en bij 2 heb ik helemaal geen geluidquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij staat die stream gelockedquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
klopt het dat stream 1+2 en 3+4 hetzelfde geluid geven?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook bij stream 3 en bij 2 heb ik helemaal geen geluid
quote:
die meiden lijken echt een kippenhok zo samenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Die blonde man is erg erg dronken zeg!
Nicolaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Er wordt door een aantal mensen daar dan ook flink ingenomen. Ik heb al een paar keer iemand zo een vol glas drank achterover zien gieten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze kunnen het hier iig beter dan in BBquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt door een aantal mensen daar dan ook flink ingenomen. Ik heb al een paar keer iemand zo een vol glas drank achterover zien gieten.![]()
Geil hequote:
Is dat zo bijzonder danquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt door een aantal mensen daar dan ook flink ingenomen. Ik heb al een paar keer iemand zo een vol glas drank achterover zien gieten.![]()
hier wel beweging: keuvelende 2-tal buiten (zoals al een kwartier op stream 3), maar nog steeds zonder geluid (mic. stuk?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |