Haha, nou je 't zegt iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1
Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...
Dag 98
Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Hijs een pimp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Gelderland het volgende:
gladde gluipert is 't.... heel agressief en dan proberen 'stoer' te doen met z'n domme gedichten, dat gitaarspelenvies mannetje
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hijs een pimp.
Voor je het weet staat Nena op e-bay
Je hebt gelijk het is de ideale schoonzoon, met gedichtenbundel en al.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest
http://goudenbrian.web-log.nl
Jammer dat de communicatie met die jongen zo eenzijdig blijft. Brian hoort Brian, reageert op zijn eigen gedachten alsware hij MPSer en zet strategieen op die zich verhouden tot zichzelf als zijn gedichtjes en zijn liedje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Brutus31 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is de ideale schoonzoon, met gedichtenbundel en al.![]()
BruTus
Waarschijnlijk heb je dit gedicht van de nepsite? Nu is die trouwens down, waarschijnlijk op last van DGK. Op zijn eigen site staat een ander gedicht:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Fargo het volgende:
WTF is dit voor gedicht?!?
Behold
Be gone
Who is,
Will be sold.
Fishes swim where I have been
in a house where all seems gold,
Then a thought,
Can I kick it
I can not laugh, who is your lord?
Give with the nothing and reality stricks to my brain
My emotions no longer down the drain
I will penetrate you with a stronger audible yawn,
Behold my erection, or it will be gone
Give on this when, I eat my hat.
Let a you not be a use for another.
Focus on the concentration not to be a bother.
Niveau lik-me-vestje! Ik bedoel...fishes? Bestaat dat??
Dat bandje staat gewoon op herhaling..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: Zul je me missen als ik weg ben?
Brian: Er zal een grote stilte heersen
Natasia: Ik ben de enige hier die je helemaal kunt vertrouwen
Brian: Ja, jij bent degene die ik kan toevertrouwen.
Natasia: Ik vind het leuk dat Nena het ook zo erg vindt dat ik ga
Brian: Jij gilt wel tegen haar, maar jij doet dat op een manier waaruit moederlijkheid straalt.
Maar goed, als eenmaal het woord Nena is gevallen draait hij zijn eigen bandje over Nena weer af.
dank u, dank u .... sommigen kletsen ook zo onvoorstelbaar uit hun nek! ..dat schreeuwt gewoon om vastelegging voor het nageslacht. Aangezien ik niet kan dichten zit er voor mij niets anders op dan te quoten ... grijns.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef Grimm het volgende:
Sarah louise ik vind het geweldig dat je steeds de bewoners quote haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |