Heeft iemand dat gedicht? Ik weiger enkele duppies te betalen voor die klotefilmpjes op de officiële site!quote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef GlamourGirl het volgende:
Hij heeft het zwaar te pakken die Brian. Hij is zelfs een gedicht aan het schrijven over haar. Ik vind hem ook wel leuk...niet knap of lekker....gewoon leuk.
Wat gaat 'ie planten dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef itsme het volgende:
Ik vind die Brian nu echt een rat. Dat planten van hem vind ik veel te ver gaan.
Zelfde geldt voor Bart trouwens
ja ik wil dat gedicht ook graag zien. Kijken hoe sterk hij verliefd is op Nena, de arme stakker. Nena zal nooit geestelijk op m vallen omdat zij Bart wil. Heeft hij het niet toegevoegd op zijn site www.brianspoetry.comquote:Op woensdag 15 november 2006 09:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft iemand dat gedicht? Ik weiger enkele duppies te betalen voor die klotefilmpjes op de officiële site!
En over Brian...tsja, not my cup of tea. Dat accent is gruwelijk en ik krijg altijd een naar gevoel bij mensen die 'fokking' zeggen. En dan vooral heel vaak, enzo!
Valt me zwaar van ze tegen inderdaad. Heel laffe en lage actie.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef itsme het volgende:
Ik vind die Brian nu echt een rat. Dat planten van hem vind ik veel te ver gaan.
Zelfde geldt voor Bart trouwens
Edit: Brian is niet meerquote:Van de Talpa site
Nena, Bart en Brian hebben de privacy van de sauna opgezocht om een korte strategiebespreking te houden. De drie maatjes lijken vastbesloten om zo snel mogelijk iemand uit de Villa te jagen. Eén voor één gaan ze alle potentiële kandidaten af. "Eveline gaat er toch wel uit , die hoef je er niet uit te stemmen," peinst Nena. Dan richten Bart en Nena hun pijlen op moeder Natasia. "Maar dan moet jij wel meestemmen", zegt Nena tegen Brian. Brian ontwijkt de vragen van zijn mede-Miljonairs. Zou hij het over zijn hart kunnen verkrijgen om maatje Natasia weg te stemmen?
Brian loopt naar de gameroom om even met Natasia te praten. “Er komt een ontslagronde aan en ik denk dat Stephan jou eruit wil stemmen. En ik denk dat er meerder Miljonairs met hem meegaan. Zeker Nena”, fluistert Brian. “Ja dat is logisch! Wij liggen elkaar niet. En jij?”, vraagt Natasia. “Ik zeg nee!”, antwoordt Brian. “Maar is die ontslagronde niet voor Eveline?”, vraagt de 32-jarige. “Nee, iedereen denkt toch dat die eruit gaat!” zegt Brian. Moet Natasia na de volgende stemronde de Villa verlaten?
Als Natasia en Brian in gesprek is zijn, komt Bart de gameroom binnen. Snel veranderen de twee van gespreksonderwerp. “Hoe gaat het met afvallen!”, vraagt Brian. “Mag ik het tegen Bart zeggen?”, antwoordt Natasia. Brian knikt van ja en Natasia begint aan haar verhaal: “Komt er een ontslagronde aan?” “Nee”, antwoordt Bart resoluut. De 27-jarige schrikt enigszins en kijkt naar Brian. Brian neemt het gelijk voor hem op: “Bart heeft sowieso al gezegd jou er niet uit te stemmen.” Bart legt uit dat hij het spel puur technisch speelt en hij elke ontslagronde wil aangrijpen: “Elke maand als we niemand eruit stemmen, verspillen we!"
Natasia zoekt Brian op in de slaapkamer. Zij vertelt dat Stephan geen ontslagronde heeft aangevraagd. Hij maakt zich juist zorgen over haar crashdieet. Brian gelooft helemaal niets van Stephans 'zorgen': "Het is een diplomatieke kontenlikker. Dit is alleen een manier op je op zijn pad te krijgen", zegt Brian fel.
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ben jij familie van Stephan ofzo?Je zit Bart en Brian zo veel mogelijk af te zeiken in meerdere topics. LOL..
Ondanks deze actie ruim 300 aanmeldingen op zijn oproep, en nog lekker ook.quote:Op zondag 19 november 2006 03:19 schreef avonne het volgende:
er is er altijd eentje die te veel drinkt
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht even dat hij een kontaktlens zocht, maar hij probeert het door het putje te duwen
Ze waren ook lekker. We hebben het nu even niet op de inhoud.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef shmoopy het volgende:
In van die poses dat je meteen weet: Trailerpark trash.
En Brian vindt ze nog lekker ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |