mijn swaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:02 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een ongelooflijk gladde nepperd!
Doe eens normaal!
Ik ook. Hij kijkt ook vaak zo eng. Hard en gevoelloos.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:16 schreef Aventura het volgende:
Ik vindt hem een enge glibber.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij he.. als zijn cavia dood zou gaan dan jankt die 3 weken aan 1 stuk.
Hij is in ieder geval dichter bij het winnen van een villa dan wijquote:
gelijk heeft ie!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:53 schreef BB-King het volgende:
Wat een slijmbal hoe hij die Nena het bed probeert in te lullen.
Heeft stage gelopen bij me pa, was juist pratend sterk zei me paquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef JohnDope het volgende:
Ik las ergens dat Brian IT-consultant is, dat lijkt me erg sterk, hij is niet representatief (zijn manier van praten).
Wat bezielt je om bewust op zoek te gaan naar foto's van deze knaas en het hier neer te planten? Get a life.quote:
Je denkt toch niet serieus dat ie Natasia wildequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:03 schreef diginoob het volgende:
Bedriegt en liegt ook al. Doet vertrouwelijk naar Nena toe en zegt dat hij haar niet zal versieren en ze altijd bij hem aan kan kloppen maar geilt overduidelijk op haar (al heeft ie inmiddels zijn focus naar Natasja verlegd). Bart was minder slinks, maar stapt wel gewoon over naar Lesley qua interesse.
Bestaan er ook nog fatsoenlijke eerlijke jongens?puke!
Precies. Brian was gewoon beschaafd, te beschaafd bijna, wilde haar niet kwetsen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ie Natasia wilde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |