quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat snelsluitgedrag haalt gewoon al het plezier uit het baggeren.
Laat dat nou net de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja je kan er wel om lachen maar voor mij is het gewoon de keiharde realiteit.quote:
jij hebt het buskruit ook niet uitgevonden heh?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja je kan er wel om lachen maar voor mij is het gewoon de keiharde realiteit.
Ik snap je. Misschien kun je het erover hebben met Janetje. Ze is de beroerdste niet. Ze is immers keigeil en gek op jonge mannen, die haar het leven zuur maken.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja je kan er wel om lachen maar voor mij is het gewoon de keiharde realiteit.
Handige tips Biogarde! Ik zal mijn mening van jou herzien..quote:Op donderdag 28 september 2006 23:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik snap je. Misschien kun je het erover hebben met Janetje. Ze is de beroerdste niet. Ze is immers keigeil en gek op jonge mannen, die haar het leven zuur maken.
Ik zou zeggen; geef het een kans. Praat erover. Praat erover voor het te laat is.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef rashudo het volgende:
[..]
Handige tips Biogarde! Ik zal mijn mening van jou herzien..
jah, precies, ik vind dat ze dan maar moet gaan modden op een gristenforumquote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
ONZ bestaat dat nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Ik klaag over het feit dat remlof mod is geworden van ONZ. Onbegrijpelijk....
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah, precies, ik vind dat ze dan maar moet gaan modden op een gristenforum![]()
Hé je vergeet de modjes die jou allemaal in je kont neukenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik houd van alle admins want zij pijpen mij allemaal
net zoals dat gebeurde bij de man uit je plaatjequote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé je vergeet de modjes die jou allemaal in je kont neuken
Kan dat niet ingevoerd worden op fok, een aantal geloven forumdelen?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Stiekem vind ik dat ook ja.
Dat zou leuk worden.
Pas op dalijk denken alle Fokkers! dat ik een rugridder ben.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
heeft ie een krap kontje dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat gebeurde niet echt.... dat moest hij zeggen wat dat stond in het script.... dohquote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals dat gebeurde bij de man uit je plaatje
ja stel je voor, want een penisridder was je alquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pas op dalijk denken alle Fokkers! dat ik een rugridder ben.
Nu niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heeft ie een krap kontje dan?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat gebeurde niet echt.... dat moest hij zeggen wat dat stond in het script.... doh![]()
och meissie toch....quote:Op donderdag 28 september 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Ik klaag over het feit dat remlof mod is geworden van ONZ. Onbegrijpelijk....
ej swa, je weet togquote:Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef Biogarde het volgende:
* BOKS *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |