Dat doen jullie anders nooit..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef Biogarde het volgende:
Mogen wij dan zeiken over kutusers
Nimmer!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat doen jullie anders nooit..
Die yvonne heh...quote:
Bedtijd, ventje is 12 ofzoquote:
Boeie menquote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef rashudo het volgende:
Ik klaag nu over jullie ons-kent-ons gedrag. De vorige zin was zelfrefererend, en deze ook trouwens.
Jawel men. Tjek MEDquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
Zie je er is gewoon geen aandacht voor de users![]()
die doet wel saai idem,quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef PeZu het volgende:
ik had een leuke lemming maar die werd zomaar in een stomme kooi gedaan door janetje
letterlijk een slow chatquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die doet wel saai idem,
begon gister over een slowchat waarvan in 3 uur tijd een reactie naar elkaar, so?...![]()
quote:
Dat frisse gaat er vanzelf af.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef DraYtje het volgende:
Janetje sluit alles TE snel imo..
anytime beeb :quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh vandaar! Nee dan snap ik hem..
thnkzzzzzz
![]()
Dat snelsluitgedrag haalt gewoon al het plezier uit het baggeren.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
Ik sluit alles zo snel dat ik het mezelf gewoon niet zie doen.
En uiteraard heb ik er nooit een reden om iets te sluiten.![]()
Maar die yvonne..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |