abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg donderdag 28 september 2006 @ 21:12:34 #1
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_42212646
Welkom in De Gouden Kooi

Je mag hier topics openen, zolang ze maar met De Gouden Kooi te maken hebben.

Allereerst wijzen we je op het feit dat de FAQ en Policy van Fok! ook hier gewoon van toepassing zijn.

Centrale topics
Elke bewoner hoort natuurlijk zijn of haar eigen topic te krijgen waarin je alles over hem of haar kwijt kunt. Ook voor de onovertroffen Fake pictures is/wordt een centraal topic aangemaakt, net als voor bijvoorbeeld "DGK in de media" en vragen/opmerkingen over de streamverslagen. Als het topic vol is, kan natuurlijk een deel 2 worden aangemaakt, etc. Voor bijvoorbeeld de tv-uitzendingen en de streamverslagen wordt per dag één centraal topic geopend. Geef hier, als je het topic start, dan wel graag duidelijk een datum in aan.

Bronvermeldingen
Geef in alle gevallen in ieder geval altijd een duidelijke bronvermelding aan. Normaal gesproken is dit de site waar je het bericht vandaan hebt. Als overduidelijk is, dat dat niet de originele bron is, geef dan de site aan waar het bericht oorspronkelijk is geplaatst.
Een makkelijke manier om een bronvermelding te plaatsen is:
[url =de link naar het artikel]Naam van de site[/ url ] (zonder spaties)

Dit is toch van Talpa / Tien
, maar dat is geen vrijbrief om "talpa / tien " en creative varianten daarop te gaan posten. Die posts worden dan ook verwijderd zodra we ze tegenkomen

Waar vind ik de streams?
Zie de post hieronder.


Slowchat of commentaren op de streams?
Er is één slowchattopic, te herkennen aan de [SC] tags in de titel. Hier kun je babbelen over wat je vanavond gegeten hebt of elkaar welterusten wensen als je gaat slapen. Naast de slowchat hebben we het ‘commentaren op de streams’ topic [COS]. Dit topic is bedoeld voor het geven van commentaar op de streams en het voeren van ontopic discussies over DGK. Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is hier niet gewenst, deze posts kunnen dan ook verwijderd worden.

Moderators

Wie zijn de moderators en hoe zijn jullie te bereiken?

noekje
Gert

Moderators die even bijspringen zijn:
Paddy
Surveillance-Fiets
Petre


Ben je het oneens met een moderatie, probeer ons in eerste instantie te bereiken in het zogenaamde feedback-topic. Zie bovenaan de topiclijst (sticky topic) .

[ Bericht 44% gewijzigd door Gert op 01-02-2008 12:51:39 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg donderdag 28 september 2006 @ 21:45:03 #2
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_42214309
Waar vind ik de streams en hoe gebruik ik ze?

Er zijn 4 streamadressen waarop live beelden vanuit het Huis te zien zijn. Welke beelden wanneer op welke stream te zien zijn wordt bepaald door de regie van De Gouden Kooi. Verder is het geluid van stream 1 en 2 respectievelijk 3 en 4 gelijk. De streams zijn af te spelen met Windows Media Player of een ander programma dat Windows Media videostreams ondersteunt.

Losse streamlinks
Cam 1: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp?a=2&uid=0&rnd=623994049
Cam 2: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_002.asp?a=2&uid=0&rnd=623994049
Cam 3: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_003.asp?a=2&uid=0&rnd=623994049
Cam 4: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_004.asp?a=2&uid=0&rnd=562633049

Cam 1: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_005.asp?a=2&uid=0&rnd=562633039
Cam 2: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_006.asp?a=2&uid=0&rnd=562633039
Cam 3: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_007.asp?a=2&uid=0&rnd=562633039
Cam 4: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_008.asp?a=2&uid=0&rnd=562633039


4-in-1
Naast 4 losse streams is het ook mogelijk om meerdere beelden tegelijkertijd te bekijken in één scherm. Hiervoor zijn verschillende manieren. Je kan de streams bekijken via een webpagina (dus gewoon in je internetprogramma) of met behulp van een apart programma dat je dient te downloaden en in sommige gevallen dient te installeren.
Bij minder snelle internetabonnementen kan het overigens voorkomen dat er te weinig snelheid aanwezig is om alle streams tegelijkertijd te bekijken, waardoor beelden en/of geluid gaan haperen. Het uitzetten van 1 of meerdere streams biedt dan uitkomst.

» Webpagina's
http://dgk.servehttp.com/?fromfok
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
www.hanff.nl/goudenkooi.php
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi
http://www.eengoudenkooi.nl/goudenkooiallestreams.htm
update: Naast www.hanff.nl/goudenkooi.php is er nu ook de LITE versie voor degenen met een wat tragere verbinding en/of als de streams eruit liggen: www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php

» Software (download)
De downloads op deze links dien je eerst uit te pakken of te installeren alvorens je ze kan gebruiken. Soms kunnen deze voordelen hebben t.o.v. de browser-variant, maar deze extra opties zijn echter lang niet altijd nodig. Hieronder volgen de ons bekende programma's met daarachter een korte omschrijving:

- BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).

[ Bericht 2% gewijzigd door Day op 25-02-2007 16:31:09 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 28 september 2006 @ 22:07:24 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42215388
quote:
John de Mol heeft gisteren de negen aspirant-miljonairs voorgesteld, die vanaf zondag bespied door honderden camera’s voor minstens één jaar gaan leven in De Gouden Kooi. Tussen de gelukszoekers die de villa met zwembad, paardenstallen en personeel gaan bewonen zitten maar liefst twee moeders en één vader. Op de vraag of zij hun kroost al die jaren (!) niet zullen missen wordt laconiek gereageerd. „Ze zitten thuis toch alleen maar te msn’en”, reageert bijvoorbeeld mama Angelique van drie tienerdochters.

Van gedumpte voetbalvrouw tot mama van tienerdochters…

Dit zijn de bewoners van ’DE GOUDEN KOOI’


MAMA ANGELIQUE
Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”



SUPERSINGLE BART
„Ik heb een ontzettend grote kans om te winnen,” zegt de 27-jarige Hbo’er Bart. „Ik ben namelijk volkomen single en ik heb iedereen verteld dat ik zelfs als mijn ouders ziek worden er niet uit ga. Ik ben namelijk geen dokter en ook geen chirurg, dus ik kan toch niks doen. Dit is mijn kans om in één klap rijker te worden dan ik kan worden met veertig jaar werken.” Ladykiller Bart wil stoppen met roken en vijftien kilo afvallen. „Ik ga die personal trainer uitbuiten.”



DICHTER BRIAN
In De Gouden Kooi wil Brian (25) een gedichtenbundel gaan schrijven. „Ik ben geboren in Nederland en opgegroeid op Bonaire. Ik heb semi-professioneel getennist en gevoetbald, ik wil mijn leven een andere wending geven.”
Brian vreest dat hij zijn moeder het meest gaat missen. „Zij komt weer in Nederland wonen. Ik zou haar heel graag weer zien, maar kan nu voor ons alle twee een nieuwe toekomst verdienen. In de sport heb ik leren vechten en doorzetten. Mij krijgen ze er niet gemakkelijk uit.”



VOETBALVROUW NENA
Ze is 19, heeft geen beroepsopleiding genoten en houdt van een superluxe leventje. „Ik haat afwassen, ik haat huishouden en ik vind het heerlijk dat er in De Gouden Kooi veel personeel zal zijn.” Nena weet niet wat ze met haar leven zal doen maar weet wel zeker dat ze nooit ’gewoon’ in een winkel zal gaan werken zoals haar vriendinnen. De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt.



DIRECTEUR STEPHAN
De 41-jarige Stephan houdt van spelletjes. „Ik realiseer me dat je in de kooi niemand moet vertrouwen. We gaan allemaal voor de winst.” Stephan woont nu samen met een vriendin, maar het zit er dik in dat ze hem een paar jaar moet missen. „De wereld draait om geld en ik ga voor de hoofdprijs. Ik ben rijk geboren, maar toen mijn ouders gingen scheiden leefde ik met mijn moeder van de bijstand. Armoede wil ik nooit meer meemaken. Dit is mijn grote kans.”



DOCENTE EVELINE
Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”



MANAGER ILONA
Van haar collega’s van de esthetische kliniek op de P.C. Hooftstraat heeft Ilona (44) met een uitbundig feest afscheid genomen. Ook haar veertien jaar jongere vriend laat ze achter. „Maar ik doe het voor ons allebei, om onze dromen te laten uitkomen. Een hotel in Spanje, bijvoorbeeld. We blijven ook op elkaar wachten, hoe lang het ook duurt.” Ilona weet al hoe ze gaat winnen: „Door mezelf te blijven. Ik heb veel discipline en ben heel stabiel. En ik ben goed in groepen, ik hou het lang vol.”



PAPA NICOLAAS
Twee dochters van 17 en 13 en een zoontje van 2 jaar moeten het de komende jaren zonder hun papa stellen. „Maar ik zie ze nu ook al heel onregelmatig, dus ik vind dat geen probleem. Hun moeders zorgen voor ze”, zegt de 39-jarige Nicolaas. Vastberaden: „Ik doe maar mee om één reden: om te winnen. Een grote droom heb ik niet, maar ik wil de rest van mijn leven financieel onafhankelijk zijn. Ik stap zeker niet op uit De Gouden Kooi.”



MAMA NATASIA
Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43436066
Alle afleveringen in een playlist: (opent in media speler)
afleveringen tot nu toe (dagelijks bijgewerkt)

opent ie in WinAmp of een andere speler ga dan in Windows Media Speler naar
Extra > Opties > Bestandtypen en zet asf aan of kopieer deze url en open hem in WMP !
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 20 december 2006 @ 19:41:52 #5
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44606649
De miljonairs

  • Amanda

    Amanda is 19 jaar oud en kledingverkoopster van beroep. Ze is in de villa getrokken na het gedwongen afscheid van haar beste vriendin Nena.

  • Brian


    In De Gouden Kooi wil Brian (25) een gedichtenbundel gaan schrijven. „Ik ben geboren in Nederland en opgegroeid op Bonaire. Ik heb semi-professioneel getennist en gevoetbald, ik wil mijn leven een andere wending geven.”
    Brian vreest dat hij zijn moeder het meest gaat missen. „Zij komt weer in Nederland wonen. Ik zou haar heel graag weer zien, maar kan nu voor ons alle twee een nieuwe toekomst verdienen. In de sport heb ik leren vechten en doorzetten. Mij krijgen ze er niet gemakkelijk uit.”

  • Huub

    Het regent dat het drupt. Noodweer is het. De Miljonairs zien dat er een auto de oprijlaan oprijdt. “Ik doe de deur niet open voordat hij aanbelt!”, roept een van de Miljonairs. Kletsnat komt Huub binnen. “Ik ben de tiende Miljonair”, verklaart hij bij binnenkomst. “En je bent er nu pas?”, vraagt Bart sarcastisch. Aan de keukentafel stelt de 24-jarige Miljonair zich voor. Er hangt een gespannen sfeer. De Miljonairs lijken niet bijzonder enthousiast. Wat is er mis met Huub?

    Huub heeft het huis moeten verlaten na een beschuldiging over het gebruik van fysiek geweld tegen Nathanael, maar blijkt een echte comeback-kid te zijn
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
    Van de Tien-site:


    13:16-Huub komt terug!

    Nadere bestudering van de beelden heeft uitgewezen dat Huub zijn rivaal Nathanael tijdens hun ruzie vorige week niet heeft geraakt.


    Eenmaal thuis werd Huub veelvuldig aangesproken door mensen die meenden dat hij ten onrechte het programma had moeten verlaten. Nadat hij de beelden vaak heeft teruggekeken is inderdaad gebleken dat Huub weliswaar een licht schoppende beweging heeft gemaakt, maar daarbij een stoel – en dus niet Nathanael - heeft geraakt. Hoewel zijn gedrag provocerend was, is er van zijn kant geen fysiek geweld gebruikt.

    Volg dus vanavond vanaf 19:00 Huubs rentree in De Gouden Kooi!

  • Jaap
    De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts.

  • Claire



    Claire is nieuwe bewoner Gouden Kooi
    door onze redactie

    AMSTERDAM - Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers. Dat wordt spannend...
    Vanaf zaterdag 5 januari neemt Claire (23) het stokje over van oud-miljonair Dennis Bax, die de villa moest verlaten. HIj had de regels overtreden.
    Claire betreedt de villa op een gepast moment: namelijk haar 24ste verjaardag, als dat geen reden voor een feestje is?
    Totdat ze wordt uitgeroepen als winnaar wil ze zich vooral gaan bezighouden met haar passies: visagie en make-up.
    Claire is vanaf eind volgende week in De Gouden Kooi te zien.

    Bron: Telegraaf

    [ Bericht 15% gewijzigd door Noek op 24-01-2008 08:49:36 ]
  • If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      woensdag 20 december 2006 @ 19:41:56 #6
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_44606651
    De reeds vertrokken miljonairs

  • Angelique

    Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
    Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”

    Angelique heeft de villa moeten verlaten nadat zij in de populariteitspoll als laatste eindigde

  • Bart


    „Ik heb een ontzettend grote kans om te winnen,” zegt de 27-jarige Hbo’er Bart. „Ik ben namelijk volkomen single en ik heb iedereen verteld dat ik zelfs als mijn ouders ziek worden er niet uit ga. Ik ben namelijk geen dokter en ook geen chirurg, dus ik kan toch niks doen. Dit is mijn kans om in één klap rijker te worden dan ik kan worden met veertig jaar werken.” Ladykiller Bart wil stoppen met roken en vijftien kilo afvallen. „Ik ga die personal trainer uitbuiten.”
    Bart heeft de villa vrijwillig verlaten op 22 februari
  • Eveline


    Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”

    Eveline heeft de villa vrijwillig verlaten


  • Stephan


    De 41-jarige Stephan houdt van spelletjes. „Ik realiseer me dat je in de kooi niemand moet vertrouwen. We gaan allemaal voor de winst.” Stephan woont nu samen met een vriendin, maar het zit er dik in dat ze hem een paar jaar moet missen. „De wereld draait om geld en ik ga voor de hoofdprijs. Ik ben rijk geboren, maar toen mijn ouders gingen scheiden leefde ik met mijn moeder van de bijstand. Armoede wil ik nooit meer meemaken. Dit is mijn grote kans.”

    Stephan heeft de villa moeten verlaten na een unanieme stemming van de overige miljonairs

  • Nena

    "Ze is 19, heeft geen beroepsopleiding genoten en houdt van een superluxe leventje. „Ik haat afwassen, ik haat huishouden en ik vind het heerlijk dat er in De Gouden Kooi veel personeel zal zijn.” Nena weet niet wat ze met haar leven zal doen maar weet wel zeker dat ze nooit ’gewoon’ in een winkel zal gaan werken zoals haar vriendinnen. De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt."

    Nena heeft het huis moeten verlaten nadat zij fysiek geweld gebruikt heeft tegen Brian

  • Nathanael

    Leeftijd: 34 jaar Burgerlijke staat: Single vader Beroep: Project manager

    Nathanael heeft het huis moeten verlaten na gebruik van fysiek geweld tegen Huub

  • Ilona

    Van haar collega’s van de esthetische kliniek op de P.C. Hooftstraat heeft Ilona (44) met een uitbundig feest afscheid genomen. Ook haar veertien jaar jongere vriend laat ze achter. „Maar ik doe het voor ons allebei, om onze dromen te laten uitkomen. Een hotel in Spanje, bijvoorbeeld. We blijven ook op elkaar wachten, hoe lang het ook duurt.” Ilona weet al hoe ze gaat winnen: „Door mezelf te blijven. Ik heb veel discipline en ben heel stabiel. En ik ben goed in groepen, ik hou het lang vol.”

    Ilona heeft de villa vrijwillig verlaten

  • Sylvia

    Leeftijd: 29 jaar Burgerlijke staat: Vrijgezel Beroep: Fraude Inspecteur

    Sylvia heeft de villa vrijwillig verlaten.

  • Nicolaas


    Twee dochters van 17 en 13 en een zoontje van 2 jaar moeten het de komende jaren zonder hun papa stellen. „Maar ik zie ze nu ook al heel onregelmatig, dus ik vind dat geen probleem. Hun moeders zorgen voor ze”, zegt de 39-jarige Nicolaas. Vastberaden: „Ik doe maar mee om één reden: om te winnen. Een grote droom heb ik niet, maar ik wil de rest van mijn leven financieel onafhankelijk zijn. Ik stap zeker niet op uit De Gouden Kooi.”

    Nicolaas heeft de villa vrijwillig verlaten, keerde enkele maanden later terug, en is er daarna op 17 mei 2007 unaniem uitgestemd.


  • Eric



    De 25-jarige Eric zal vanavond De Gouden Kooi betreden. Hij zal de plek innemen van Nathanael, die na het gebruik van fysiek geweld de Villa moest verlaten.

    De 25-jarige Leidenaar is een bekende en graag gezien gast binnen de homoscene.
    Hij staat graag in de spotlights en als hij niet genoeg aandacht krijgt, brengt hij daar zelf graag verandering in. Goedschiks of kwaadschiks. Reeds voor hij de Villa betreedt, heeft hij een waarschuwing in petto voor Natasia: “Er kan maar één diva zijn in de villa dus Natasia moet oppassen”. Dat belooft nog wat.

    Update: Eric heeft de villa vrijwillig verlaten op 19 juni 2007.

  • Natasia

    Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

    Natasia heeft de villa inmiddels verlaten; ze is unaniem weggestemd op 26 juli 2007.


    Dennis


    Bart, Ilona, Sylvia en deze week ook Eric, geen van hen ‘overleefde’ De Gouden Kooi. Ze struikelden hard over liefde, heimwee of pesterijen en liepen voorgoed de gouden poort uit. De gloednieuwe Miljonair Dennis blaakt van zelfvertrouwen. Hij durft het avontuur aan en is voor niets of niemand bang.

    De charmante jongeman uit Alphen aan de Rijn, heeft maar één doel voor ogen, hij wil de sleutels van de Villa in handen krijgen. “Verliezen komt niet in mijn woordenboek voor. Ik wil nummer één worden”, zegt hij strijdlustig.

    Dennis staat werkelijk te popelen om zijn entree in De Gouden Kooi te maken. “Het spel is voor mij gemaakt. Het past echt precies bij mij. Ik glij als een slang overal doorheen”, zegt hij vol vertrouwen. Mijn zusje en ouders zal ik zeker missen. En vrouwen. Ik ben echt verslaafd aan vrouwen!”, zegt hij met een ondeugende twinkeling in zijn ogen. (tien.tv)

    Update: Dennis stond op het punt om op donderdag 29 november door de groep weggestemd te worden, toen hij een camera vernielde. Om de laatste reden moest hij de villa verlaten. Dit betekent dat er mogelijk een nieuwe bewoner voor hem in de plaats kan komen. Als hij was weggestemd, had dat reglementair niet gekund.

    Nadia



    “Ik kom uit Nijmegen, maar woon sinds kort in Amsterdam”, begint de kersverse Miljonair. “Heb jij je lang geleden opgegeven?”, wil Jaap weten. “Ja, al in december”, laat Nadia weten. “Ze belde me niet lang geleden of ik alsnog mee wilde doen. Ik dacht echt ‘het heeft gewoon zo moeten zijn dat ik nu De Gouden Kooi inga’.” “Je bent 22, hè?”, vraagt Lieke nieuwsgierig. “Ja, net geworden!”, antwoordt Nadia vrolijk. “Het allerbelangrijkste, ben je nog vrijgezel?”, valt Jaap haar in de rede. “Ja, ik ben nog vrijgezel!”, antwoordt Nadia lachend. “Mooooi!”, is het typische antwoord van de Briellenaar. “En je cupmaat?”, gaat Jaap verder. “85B”, laat Nadia weten.

    Welke doelen wil ze nog meer halen? “Ik heb een liposuctie gehad en moet mijn buik goed trainen. Een cursus Italiaans of Spaans en een cursus acteren of presenteren behoren ook tot de doelen. Ik heb zelf paarden gehad en wil ook echt weer gaan rijden.” Een vriendinnetje voor Fries! Maar het hoofddoel is ‘losbreken’ van het thuisfront: “Ik woon op mezelf in Amsterdam, maar heb een hele sterke band met mijn moeder.

    Wat deed Nadia voordat ze De Gouden Kooi betrad? “Ik ben stewardess geweest en heb een poosje in de P.C. Hooftstraat gewerkt. Dat laatste werd me te saai en nu komt dit op mijn pad!” Dat ze even geen stewardess meer is heeft een reden: “Ik kreeg een ongeluk. Ik had haast en reed veel te hard terwijl het slecht weer was. Ik vloog de bocht uit en belandde in een sloot. Ik kreeg een hersenschudding en mocht daardoor, voor mijn eigen veiligheid, een poos niet vliegen.”

    Update: Nadia heeft enkele dagen na Dennis, de villa vrijwillig verlaten.
    Het is niet helemaal duidelijk wat de precieze reden was, en of dit gestuurd was door de redactie. Feit is wel dat Dennis haar "maatje" was.

    Lieke



    Kwam binnen als schoonmaakster, een dag als personal trainster. Ze werd de vriendin van Huub. Daardoor mocht ze de villa in als bewoonster. Toen ze zich keerde tegen Huub, werd de sfeer er niet beter op. Haar moeder werd ziek en dat was een reden voor haar om op te stappen. Na de breuk met Huub wilde ze niet meer spelen.
    Ze heeft meerdere malen haar 24 uur aangevraagd en op 23 januari heeft ze de villa verlaten.

    [ Bericht 15% gewijzigd door Noek op 24-01-2008 08:54:45 ]
  • If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 20:52:08 #7
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_48681620
    Verder belangrijk om te weten als je in dit forum post:
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
    Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
    Reden: het is racistisch.
    Vind je van niet?
    Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
    Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
    Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
    En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 20:53:11 #8
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_48681685
    Wat betreft de OP (Openings Post) van de COS (Commentaren Op de Streams) hanteren we de volgende regel:
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef shmoopy het volgende:
    Witte rook!
    shmoop, get a grip

    Omdat de overgrote meerderheid een mooie OP (samenvatting van wat er gebeurt) zeer waardeert, vinden we dat we dat best als ongeschreven regel in kunnen stellen.
    Linkjes zijn optioneel, de waardering ligt 'm toch meer in de korte beschrijving van wat er op dat moment allemaal gaande is in de villa.

    Dat betekent dat we gezellig doorgaan met de mooie OP's, en wie daar geen zin in heeft, die opent maar gewoon even geen COS.

    Helder.
    Opgelost.
    Democratisch en toch functioneel.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_56361034
    De COS (Commentaren op de streams)

    De COS, de naam zegt het al, is commentaren op de streams. Commentaar op wat je ziet en wie je ziet.
    De COS wordt ook vaak nagelezen door mensen die geen streams kijken of die na afwezigheid even willen bijlezen.

    Daarom is het wenselijk dat de COS ook gebruikt wordt waarvoor die bedoeld is.
    Dit houdt in dat aanvallen op de user ongewenst zijn. Wil je alsnog je afkeuring laten blijken dan is daar de pm voor. Vecht het niet paginalang uit op de COS. Vind je iets niet kunnen, uitspraken die je te ver vindt gaan dan kun je een topicreport plaatsen. Deze vind je bovenaan elk topic. Omdat Gert en ik (Noekje) niet altijd aanwezig zijn, is een topicreport plaatsen de meest snelle oplossing. Ook andere moderators die even komen buurten zien deze. Topicreports kun je ook anoniem melden.
    Natuurlijk kun je ons ook pm-en maar het kan zijn dat we er even niet zijn. Alle pm’s die verstuurd worden, worden gelezen.
    Vind je dat er in de COS zaken (structureel) anders aangepakt of geregeld zouden moeten worden, dan kun je dit ook in het Feedback-topic melden.

    Probeer het zo actueel mogelijk te houden en algemene opmerkingen over de bewoners mag ook in de [bewoners] topics. Offtopic gaan mag in de Slowchat [SC] en daar mag je het overal over hebben.

    Wat vooral belangrijk is, hou het vooral leuk samen en ook voor jezelf. Het is en blijft maar een spelletje.
    We zijn al zo ver en wie weet hoe lang het nog duurt!

    [ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 29-01-2008 13:35:08 ]
    Go hard or go home
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')