Wie?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef bravo het volgende:
cool, daar heb ik opgezeten. Hoe gaat het met schepers, en jurgens....????
Hengeloquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef M180 het volgende:
welke plaats is de industriestraat
Koekoek, Roelvink van Fortran enzo ken ik wel...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef bravo het volgende:
ehm, Jan Schepers, Wim Jurgens, Koekoek, Ronald ( van het OLC) en dat soort mensen...
jah we komen idd vanaf het VMBO, maar dat hoef je ze niet zo obvious te vertellenquote:
Met schepers gaat het goed, jurgens ken ik niet, zou me niets verbazen als die weg isquote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef bravo het volgende:
cool, daar heb ik opgezeten. Hoe gaat het met schepers, en jurgens....????
Pas op met commentaar over Koekoek, die man roeleert! Is Koops daar trouwens nog steeds?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef bravo het volgende:
ehm, Jan Schepers, Wim Jurgens, Koekoek, Ronald ( van het OLC) en dat soort mensen...
makkelijke zooi, nu bezig met ciscoquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:41 schreef wobbel het volgende:
jah best wel
ik heb straks midterm van aries...heeft iemand de antwoorden ?
Aries PC Maintenance And Repair 6.5: Operating Systems
Dan ben je nog niet geweest op het ROC in Emmeloord.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef wobbel het volgende:
Oke, ROC's zijn over het algemeen zwaar kut...maar ROC aan de Industriestraat (ook wel dikkers) is gewoon zwaaar kut...
Dus mensen, hier lekkerop het ROC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |