Tuurlijk, past precies in de geest van deze dag....quote:
Ik verwachtte eigenlijk een topic met een grand openingquote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
en normaal gesproken staat iedereen te trappelen om een topic aan te maken maar nee hoor ...vandaag niemand
Het hele forum ligt op z'n gat, iedereen schijnt DGK te kijken.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
en normaal gesproken staat iedereen te trappelen om een topic aan te maken maar nee hoor ...vandaag niemand
maar als ik rechtop sta ben ik 34 cm langer hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dat met jouw 1.54 aan lengte![]()
je riep... alwéérquote:Op donderdag 28 september 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, past precies in de geest van deze dag....![]()
Als ik nu zeg dat ik gebochelde vrouwen met een houten poot, een kunstgebit, geen armen en een aangegroeide rat op hun schouder geen gezicht vin, dan durf ik te wedden dat er binnen 1 minuut 40 gebochelde vrouwen met een houten poot, een kunstgebit, geen armen en een aangegroeide rat op hun schouder zich in deze SC melden ...
er is geen god![]()
neuh, geen zin an!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een topic met een grand opening![]()
Watjequote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA NU BEN IK HET VERDOMME ZAT!![]()
Ik wilde Flugie sparen omdat het ik het ondanks alles een vreselijk lieve meid vind, maar ik kreeg gisteravond dit mailtje en ben niet meer mezelf geweest:
[..]
Spijt me zeer heur, maar ik heb deze week al purrschuim met een kango tussen mijn billetjes weg moeten bikken, evenals sneldrogend cement van mijn testikelen en ik kon het fysiek niet meer opbrengen om daar gehoor aan te geven. Heb de hele nacht liggen janken en heb met de moed in mijn schoenen Flugie afgebelt![]()
Als jij met girlpower bedoelt zonder aanleiding een lieve charmante goedlachse medelevende doch ook kwetsbare Bommie stuk maken, dan doe je maar lekker nog een aantekening erbij![]()
Fijn mensch ben jij day!![]()
Heeft charisteas eigenlijk al gescored ?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het hele forum ligt op z'n gat, iedereen schijnt DGK te kijken.
En in DGK moeten ze helemaal allemaal hun muil houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het hele forum ligt op z'n gat, iedereen schijnt DGK te kijken.
ik sta nooit te trappelen hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
Zit daar ook een soort semih in danquote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
En in DGK moeten ze helemaal allemaal hun muil houden![]()
we weten toch allemaal hoe graag jij dat doet....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
Niet vragen naar de bekende weg hequote:Op donderdag 28 september 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft charisteas eigenlijk al gescored ?![]()
Wereldwip? je wilde me ballen op de bbq, gekkehuisquote:Op donderdag 28 september 2006 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Watje![]()
Had je een wereldwip kunnen maken taai je af... En al sinds vorig jaar een grote bek over likken als Lassie en keiharde palen...
Pussyteaser
Het is gewoon de waarheid, een geluk dat ik de "handrem" maar een keer of 2 per week gebruikquote:Op donderdag 28 september 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hij was zo leuk dat ik hem ongecensureerd naar je vrouw heb gemailed![]()
Ik zit in de IT en denk wel dat ik weet wat je probleem is:quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef Inodder het volgende:
C.O.T. vaag als ik recht naar mn scherm kijk staan de normale posts in t blauwig en quotes in t wit als ik er scheef op kijk precies andersom is net zon plaatje van vroeger als je hem bewoog veranderde die
Gelukkig ben jij nog wel lief tegen mequote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we weten toch allemaal hoe graag jij dat doet....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wereldwip? je wilde me ballen op de bbq, gekkehuis![]()
Ik hou van tederheid en knuffels tijdens sex, en niet van 10000 volt op mijn pas vrijgebikte ballen!![]()
zeg OORTJEquote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit in de IT en denk wel dat ik weet wat je probleem is:
[afbeelding] BLIJF VAN DE DRANK AF!
Als ik écht hard had willen zijn had ik toch zeker geen schone slip aangetrokkenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wereldwip? je wilde me ballen op de bbq, gekkehuis![]()
Ik hou van tederheid en knuffels tijdens sex, en niet van 10000 volt op mijn pas vrijgebikte ballen!![]()
....uhm....ikke...ik weet van nixquote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
zeg OORTJEwat heb je in die koffie en de taart gestopt
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nog wel lief tegen me![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |