nou als die een echte sportman was maakte hem het geld niks uitquote:Op donderdag 28 september 2006 18:37 schreef Blanchimont het volgende:
Hij heeft geen ruzie. Het team kan hem geen garantie geven dat ie daadwerkelijk zijn centen krijgt.
Klopt. Ik vind het ook lomp om twee dagen voor het begin van het raceweekend en passant mede te delen dat je niet meedoet.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou als die een echte sportman was maakte hem het geld niks uit![]()
ALLEMEMAGISCH ADRIAAN!! wat een teringlijerquote:
Verstappen had niet als eerste meegedeeld dat hij niet aan de start verschijnt.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:46 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook lomp om twee dagen voor het begin van het raceweekend en passant mede te delen dat je niet meedoet.
Doe normaalquote:Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Antal het volgende:
[..]
ALLEMEMAGISCH ADRIAAN!! wat een teringlijer
- En bovenal, hoe werkt hijquote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Gitanki het volgende:
- ons jos is grind beu
ps sinds wanneer bestaat die nieuwsbalk optie eigenlijk
- wellesquote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef rashudo het volgende:
- Zelfs deze regel gaat harder dan jos
nee inderdaad een echte sportman moet maar 1 jaar op zijn geld wachten, daar ben je immers toch sportman voorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:46 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook lomp om twee dagen voor het begin van het raceweekend en passant mede te delen dat je niet meedoet.
Dat had Lammers toch als eerste meegedeeld?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad een echte sportman moet maar 1 jaar op zijn geld wachten, daar ben je immers toch sportman voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |