neuh ik heb interesant werkquote:Hebben jullie dat nou ook weleens, dat je al de hele dag zeer geil bent en je
je op school bevindt of op je stage-adres, en dat je dan toch echt even 'moet'?
tuurlijk roelquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef gateh het volgende:
ik heb welles iemand in me klas zien fappen![]()
Het was Jors.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef gateh het volgende:
ik heb welles iemand in me klas zien fappen![]()
hehequote:Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef Kiteless het volgende:
"Al de hele dag" ???
Men dat heb ik al sinds m'n 11e !
Op school denken ze dat ik gewoon vaak moet plassen ofzo
Dus jij was dat in de busquote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef Molluck het volgende:
Als je moet dan moet je, dus ik trek ook vaak midden in de bus mijn broek naar beneden, meestal hebben de mensen om je heen daar ook wel begrip voor...
In dat busje waar jij in meerijdt snappen ze dat best jaquote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef Molluck het volgende:
Als je moet dan moet je, dus ik trek ook vaak midden in de bus mijn broek naar beneden, meestal hebben de mensen om je heen daar ook wel begrip voor...
moet je Patricia niet gaan neuken dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:30 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik ben echt de hele dag al in een supergeile toestand!
ownee, die was depressief en heeft zichzelf van kant gemaakt...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef extreme het volgende:
[..]
moet je Patricia niet gaan neuken dan?
quote jij jezelf altijdquote:Op donderdag 28 september 2006 17:44 schreef extreme het volgende:
[..]
ownee, die was depressief en heeft zichzelf van kant gemaakt...
You're fuckin' joking right?!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef Kiteless het volgende:
"Al de hele dag" ???
Men dat heb ik al sinds m'n 11e !
Op school denken ze dat ik gewoon vaak moet plassen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |