abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42198974
Was net even in de stad dus ik denk loop de Mediamarkt even in om naar een printer te kijken. Ik loop naar binnen en tegemoet komt een gozer die met zn hand onder zn trainingsjasje liep. Dus ik kijk nog een keer: Cd's onder zn trainingsjasje, ik denk nog: Is dat een serieuze poging? Maar inderdaad we passeerde elkaar net bij de poortjes en die dingen gingen af. De enige beveilingsbeambte bij de deur stapt op m af en de gast zet het op een lopen. De beveiliger pakt m bij zn arm en probeert m weer de winkel in te sleuren.
Worsteling....beveiliger incasseert een paar kopstoten. Winkeldief bijt, schopt, slaat om los te komen. Eén omstander schiet te hulp. We staan ter hoogte van de helpdesk en vragen een paar keer of ze niet even de politie kunnen bellen, de mutsen werken gewoon rustig door. Beveiligingsmannetje nummer twee schiet te hulp. Ook hij krijgt de nodige klappen van de winkeldief. De omstander word aan zn haar getrokken door de winkeldief en besluit het over te laten aan de beveiligers. Ondertussen hebben ze hem met zn tweeen richting een kassa gekregen en proberen m daar te bedwingen.
Beveiliger nummer 3 arriveert, nog steeds geen politie. Met zijn drieeen proberen ze m nu vast te houden. Hij probeert nog steeds te bijten en te slaan en de beveiligers zitten onder het bloed. De overige Mediamarkt mannekes staan gezamelijk te kletsen, te filmen en na 10 minuten komt een van hun vragen om een externe lijn bij de helpdesk want het duurt wel erg lang met die politie. Mag ik even adden dat dit in de Grote Marktstraat in Den Haag is en het politiebureau praktisch om de hoek zit
Ondertussen komt er een ambulance voorbij rijden die even polshoogte komt nemen. Hij loopt op het opstootje af: Wie is er gewond? Dus de beveiligers die melden wat er loos is. "Nouja jullie zijn nog even bezig ik kom zo wel terug."
Na 20 minuten ( ) De politie arriveert! 2 agenten stormen binnen pakken het nog steeds wild spartelende manneke beet, whoppa handen op de rug, boeien om en binnen 30 seconden zat ie in de politieauto.

1. Waarom heeft een grote Mediamarkt in een drukke winkelstraat, maar 1 beveiliger bij de deur?
2. Waarom als er iets gebeurd doen de andere medewerkers echt totaal geen moeite om een chef, poltie e.d. erbij te halen?
3. Waarom doet de poltie er 20 minuten over om op te komen dagen terwijl het bureau op nog geen 5 minuten loopafstand zit? (Maar als ze er dan eenmaal zijn, weten ze wel van aanpakken.)

pi_42199016
Ik neem aan dat jij een mobiel hebt? Bel dan 112 .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 28 september 2006 @ 14:33:28 #3
71115 Rnej
I walk the line
pi_42199028
de beveligers van de mediamarkt zijn niet de snuggersten (heb er vaak genoeg mot mee omdat ik met mijn rugzak naar binnen wandel, me van geen kwaad bewust )

mediamarkt medewerkers zijn net zo suf als de beveiligers

politie verdient niet genoeg aan winkeldieven....

(noem me pessimistisch maar het is toch echt zo)
pi_42199052
Welkom in Nederland
Welkom op FOK!
pi_42199054
Omdat het om een paar cd's gaat?
pi_42199080
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
De enigste beveilingsbeambte bij de deur stapt op m af en de gast zet het op een lopen.
enige
pi_42199094
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik neem aan dat jij een mobiel hebt? Bel dan 112 .
Ja dat waren ze ook massaal aan het doen. Ik denk dat er zeker 10 mensen 112 hebben gebeld.
En dan nog zo lang op je laten wachten he.
pi_42199099
Als er zo'n worsteling ontstaat waarbij er mensen tot bloedens toe worden geraakt dan mag je echt wel 112 bellen hoor.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_42199116
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:35 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

enige
Idd...gelukkig hebben we de edit knop
pi_42199135
wat een kut beveiligers ook
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_42199153
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
wat een kut beveiligers ook
Die toen tenminste hun werk!
Welkom op FOK!
pi_42199162
Ik werk zelf ook bij MediaMarkt, in Almere..
daar weten de beveiligers je wel aan te pakken
Maar zo is het wel, toch?
  donderdag 28 september 2006 @ 14:39:45 #13
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42199184
Als ik beveiliger was, had ik dat gassie schaamteloos total-loss geslagen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42199226
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:38 schreef Zosk het volgende:

[..]

Die toen tenminste hun werk!
nou goed werk hoor, als die jongen het voor elkaar krijgt om die bewakers tot bloedens toe te slaan, en als ze hem zelfs in bedwang kunnen krijgen met een omstander erbij , dan zijn het big ass kut bewakers. die bewakers zouden hem zijn armen op zijn rug moeten draaien en hem vast houden tot er politie verschijnt, ook al duurt dit 20 min.
pi_42199389
Ik snapte het ook niet echt, ze hielden met ook met zn drieen beet terwijl hij zeg maar zn gezicht naar hun toe zat. Dus hij kon spugen, kopstoten geven en bijten als ze dicht bij zn gezicht kwamen.
Dan lieten ze zn armen af en toe los en dan mepte of krabte ie weer iemand. Ik had ook zoiets van draai m om, handen op zn rug en iedere keer als ie vervelend doet een keer zn hoofd tegen de grond meppen en na een paar keer zal die wel snappen dat ie beter zn bek kan houden.

Nou ben ik natuurlijk een klein schattig meisje en neem aan dat die beveiligers wel weten wat ze doen dus om ze dan te gaan coachen ging me ook te ver
pi_42199412
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Bombardier het volgende:
w00h00t! Stoer man! Yeah! Aanpakkuh!
pi_42199444
Waarom doe je zelf dan niks???

Kun je hier wel gaan lopen zeiken maar zelf doe je ook helemaal niks behalve verwonderd staan dat anderen niks doen. Op zo'n moment ben je geen haar beter dan die medewerkers die ook niks doen hoor.
  donderdag 28 september 2006 @ 14:52:22 #18
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_42199492
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Bombardier het volgende:
Dan is het maar goed dat jij GEEN beveiliger bent he!
Je had binnen 1 dag werkloos thuis gezeten met de kans op een fikse rechtzaak aan je broek.
An open mind is a joy forever!
  donderdag 28 september 2006 @ 14:52:36 #19
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_42199501
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef erikh het volgende:

Kun je hier wel gaan lopen zeiken maar zelf doe je ook helemaal niks behalve verwonderd staan dat anderen niks doen. Op zo'n moment ben je geen haar beter dan die medewerkers die ook niks doen hoor.
Hij heeft toch 112 gebeld?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 28 september 2006 @ 14:53:59 #20
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_42199545
Laatst ging ik stappen in Roosendaal (ja, stom, ik weet het)... kwamen er 5 beveiligers aanrennen om vervolgens een kroeg in te sneaken. Ik herhaal: 5 stuks!
Nog geen 10 seconden later rent de verdachte met 5 beveiligers achter 'm aan de deur uit... Hoe lomp ben je als je 1 agressief kindje van 16 laat ontsnappen terwijl je met z'n vijven ín een deuropening staat?
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
  donderdag 28 september 2006 @ 14:54:03 #21
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_42199551
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef Keerzijde het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat jij GEEN beveiliger bent he!
Je had binnen 1 dag werkloos thuis gezeten met de kans op een fikse rechtzaak aan je broek.
Dat het niet mag wil niet zeggen dat hij niet juist zou handelen Gepast geweld moet altijd mogen als de dief zelf met geweld begint. En gepast is een goede tik verkopen totdat de dief op de grond ligt en zich koest houdt...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_42199594
quote:

Meisje, 65 kilo, 1, 70m, heb geen superpowers en om dan 3 bewakers die zeker allemaal 30 kilo zwaarder en een kop groter waren dan mij te hulp gaan schieten bij een gast die zij al amper in bedwang krijgen lijkt me behoorlijk onzinnig. Kijk was ik nou een brede gozer..dan had ik graag op dat gastje zn nek gesprongen en m even tegen de grond gewerkt. Ik mag al blij zijn als ik zelf een fles cola open krijg
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 14:56:05 #23
34726 Fratz
Max
pi_42199611
een mensen beet kan dodelijk zijn. hoop dat die lui hun bijtwonden laten behandelen door een arts.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_42199653
quote:

ja hoor 2 bewakers en 1 omstander kunnen die kerel niet in bedwang houden en als dan plots een meisje van 1,65 erbij komt is alles weer goed
  donderdag 28 september 2006 @ 14:59:04 #25
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_42199686
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

ja hoor 2 bewakers en 1 omstander kunnen die kerel niet in bedwang houden en als dan plots een meisje van 1,65 erbij komt is alles weer goed
Talpa
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')