enigequote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
De enigste beveilingsbeambte bij de deur stapt op m af en de gast zet het op een lopen.
Ja dat waren ze ook massaal aan het doen. Ik denk dat er zeker 10 mensen 112 hebben gebeld.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik neem aan dat jij een mobiel hebt? Bel dan 112.
nou goed werk hoor, als die jongen het voor elkaar krijgt om die bewakers tot bloedens toe te slaan, en als ze hem zelfs in bedwang kunnen krijgen met een omstander erbij , dan zijn het big ass kut bewakers. die bewakers zouden hem zijn armen op zijn rug moeten draaien en hem vast houden tot er politie verschijnt, ook al duurt dit 20 min.quote:
w00h00t! Stoer man! Yeah! Aanpakkuh!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Bombardier het volgende:
Als ik beveiliger was, had ik dat gassie schaamteloos total-loss geslagen.
Dan is het maar goed dat jij GEEN beveiliger bent he!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Bombardier het volgende:
Hij heeft toch 112 gebeld?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef erikh het volgende:
Waarom doe je zelf dan niks???
Kun je hier wel gaan lopen zeiken maar zelf doe je ook helemaal niks behalve verwonderd staan dat anderen niks doen. Op zo'n moment ben je geen haar beter dan die medewerkers die ook niks doen hoor.
Dat het niet mag wil niet zeggen dat hij niet juist zou handelenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef Keerzijde het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij GEEN beveiliger bent he!
Je had binnen 1 dag werkloos thuis gezeten met de kans op een fikse rechtzaak aan je broek.
Meisje, 65 kilo, 1, 70m, heb geen superpowers en om dan 3 bewakers die zeker allemaal 30 kilo zwaarder en een kop groter waren dan mij te hulp gaan schieten bij een gast die zij al amper in bedwang krijgen lijkt me behoorlijk onzinnig. Kijk was ik nou een brede gozer..dan had ik graag op dat gastje zn nek gesprongen en m even tegen de grond gewerkt. Ik mag al blij zijn als ik zelf een fles cola open krijgquote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef erikh het volgende:
Kun je hier wel gaan lopen zeiken maar zelf doe je ook helemaal niks behalve verwonderd staan dat anderen niks doen. Op zo'n moment ben je geen haar beter dan die medewerkers die ook niks doen hoor.
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef erikh het volgende:
Talpaquote:Op donderdag 28 september 2006 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ja hoor 2 bewakers en 1 omstander kunnen die kerel niet in bedwang houden en als dan plots een meisje van 1,65 erbij komt is alles weer goed
niet zo handig sinds prins bernhard dood isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Bombardier het volgende:
Jonge, kom niet bijdehand doen, ze is toch een meisje.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef erikh het volgende:
1.70, 65 kiloquote:Op donderdag 28 september 2006 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ja hoor 2 bewakers en 1 omstander kunnen die kerel niet in bedwang houden en als dan plots een meisje van 1,65 erbij komt is alles weer goed
Aangezien het een meisje is zal het wel onder de 25 zijn... geloof ik...quote:Op donderdag 28 september 2006 15:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
1.70, 65 kilo
Missen alleen de leeftijd nog
Er was toch al gebeld zei ze, door het personeel.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef erikh het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze bovenop zijn nek moest springen maar zij had toch net zo goed even kunnen bellen, ik haal nergens uit haar post dat ze iets dergelijks gedaan heeft alleen dat een hoop mutsen stonden te kibbelen met elkaar.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
1.70, 65 kilo
Missen alleen de leeftijd nog
Had zelf mn mobiel niet bij me (zal je altijd zien, heb je een keer sensatie ligt dan ding in de oplader), maar mevrouw naast me was aan het bellen + nog een zooi andere mensen en ik heb zelf meerdere keren bij die helpdesk gevraagd of ze niet een telefoon beschikbaar hadden of zelf even konden bellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef erikh het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze bovenop zijn nek moest springen maar zij had toch net zo goed even kunnen bellen, ik haal nergens uit haar post dat ze iets dergelijks gedaan heeft alleen dat een hoop mutsen stonden te kibbelen met elkaar.
Ik heb op een druk treinstations met allemaal forenzen ooit eens een zakkenroller vastgepakt nadat ik zag dat hij eerder 2 toeristen had gerold. Ik riep iedereen om me heen de politie te bellen. Iedereen keek met grote koeie ogen voor zich uit en negeerde me compleet. Mijn laatste beetje hoop in de Nederlanders ging toen verloren.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
1. Waarom heeft een grote Mediamarkt in een drukke winkelstraat, maar 1 beveiliger bij de deur?
2. Waarom als er iets gebeurd doen de andere medewerkers echt totaal geen moeite om een chef, poltie e.d. erbij te halen?
3. Waarom doet de poltie er 20 minuten over om op te komen dagen terwijl het bureau op nog geen 5 minuten loopafstand zit? (Maar als ze er dan eenmaal zijn, weten ze wel van aanpakken.)
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
wtf zie ik er uit als een debiel ofzo ?
dat zou het idd geweest kunnen zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst gek, ging ik met een vriend naar de mediamarkt hij wilde cd's ruilen.
Want hij had - cd's gekocht en hij moest + hebben.
Goed wij leggen dus de oude cd's met bon bij de kassa en zeggen dat we die willen ruilen voor de + cd's.
Wacht effe zegt het kassameisje, 3 beveiligers om ons heen
Ik moest lachen dus zeg: wtf is dit ?
Zij: komen jullie maar effe mee.
Moesten we naar een kamertje en gingen ze kijken of onze verhalen klopten
Dachten die mongolen dat we iets gestolen hadden :/ wtf zie ik er uit als een debiel ofzo ?
uhhh ja foutje zeiden ze en we kregen niet eens 50 euro schadevergoeders ofzo
U zegt?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Goed wij leggen dus de oude cd's met bon bij de kassa en zeggen dat we die willen ruilen voor de + cd's.
Dachten die mongolen dat we iets gestolen hadden :/ wtf zie ik er uit als een debiel ofzo ?
schaaivergoeders ?quote:
Die beveiligers zijn gewoon allemaal even irritant. Die irritante houding van ze bevalt me helemaal niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ja zijn ze eindelijk allemaal op straat is het weer niet goedquote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
3. Waarom doet de poltie er 20 minuten over om op te komen dagen terwijl het bureau op nog geen 5 minuten loopafstand zit? (Maar als ze er dan eenmaal zijn, weten ze wel van aanpakken.)
Beveilgers irritant ?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die beveiligers zijn gewoon allemaal even irritant. Die irritante houding van ze bevalt me helemaal niet.
Nederlanders. Een mentaal zwak en laf volk.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:15 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb op een druk treinstations met allemaal forenzen ooit eens een zakkenroller vastgepakt nadat ik zag dat hij eerder 2 toeristen had gerold. Ik riep iedereen om me heen de politie te bellen. Iedereen keek met grote koeie ogen voor zich uit en negeerde me compleet. Mijn laatste beetje hoop in de Nederlanders ging toen verloren.
Later dat jaar stemde half Nederland op een lijk omdat er allemaal enge mensen in Nederland rondlopen en hij had gezegd dat hij daar iets aan ging doen.
De engste mensen zijn juist die mensen op die perrons, die toekekeken en niks deden. Dat soort mensen had Nederland ook veel in de oorlog.![]()
Jonge, op perrons heeft iedereen haast joh. Daar horen die irritante beveiligers juist te staan en niet de mensheid. Want die klotebeveiligers houde die maaikul wel aan voor niets maar als er word zakkengerolt staan ze niet op zon perron. kneuzen zijn het.Net de politie delen ook liever bonnen uit aan autos die op een hoek staan ipv dat ze misdaad bestrijdenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:15 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb op een druk treinstations met allemaal forenzen ooit eens een zakkenroller vastgepakt nadat ik zag dat hij eerder 2 toeristen had gerold. Ik riep iedereen om me heen de politie te bellen. Iedereen keek met grote koeie ogen voor zich uit en negeerde me compleet. Mijn laatste beetje hoop in de Nederlanders ging toen verloren.
Later dat jaar stemde half Nederland op een lijk omdat er allemaal enge mensen in Nederland rondlopen en hij had gezegd dat hij daar iets aan ging doen.
De engste mensen zijn juist die mensen op die perrons, die toekekeken en niks deden. Dat soort mensen had Nederland ook veel in de oorlog.![]()
Die ken ikquote:Op donderdag 28 september 2006 15:42 schreef exec het volgende:
Was die grote kale beveiliger er ook? met die grote neus?Die is echt vet, daar moeten die diefjes geen ruzie mee krijgen..
(ex medewerker mediamarkt den haag)
was de dader een marokkaan autochtoon ?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Was net even in de stad dus ik denk loop de Mediamarkt even in om naar een printer te kijken. Ik loop naar binnen en tegemoet komt een gozer die met zn hand onder zn trainingsjasje liep. Dus ik kijk nog een keer: Cd's onder zn trainingsjasje, ik denk nog: Is dat een serieuze poging? Maar inderdaad we passeerde elkaar net bij de poortjes en die dingen gingen af. De enige beveilingsbeambte bij de deur stapt op m af en de gast zet het op een lopen. De beveiliger pakt m bij zn arm en probeert m weer de winkel in te sleuren.
Worsteling....beveiliger incasseert een paar kopstoten. Winkeldief bijt, schopt, slaat om los te komen. Eén omstander schiet te hulp. We staan ter hoogte van de helpdesk en vragen een paar keer of ze niet even de politie kunnen bellen, de mutsen werken gewoon rustig door. Beveiligingsmannetje nummer twee schiet te hulp. Ook hij krijgt de nodige klappen van de winkeldief. De omstander word aan zn haar getrokken door de winkeldief en besluit het over te laten aan de beveiligers. Ondertussen hebben ze hem met zn tweeen richting een kassa gekregen en proberen m daar te bedwingen.
Beveiliger nummer 3 arriveert, nog steeds geen politie. Met zijn drieeen proberen ze m nu vast te houden. Hij probeert nog steeds te bijten en te slaan en de beveiligers zitten onder het bloed. De overige Mediamarkt mannekes staan gezamelijk te kletsen, te filmen en na 10 minuten komt een van hun vragen om een externe lijn bij de helpdesk want het duurt wel erg lang met die politie. Mag ik even adden dat dit in de Grote Marktstraat in Den Haag is en het politiebureau praktisch om de hoek zit![]()
Ondertussen komt er een ambulance voorbij rijden die even polshoogte komt nemen. Hij loopt op het opstootje af: Wie is er gewond? Dus de beveiligers die melden wat er loos is. "Nouja jullie zijn nog even bezig ik kom zo wel terug."
Na 20 minuten () De politie arriveert! 2 agenten stormen binnen pakken het nog steeds wild spartelende manneke beet, whoppa handen op de rug, boeien om en binnen 30 seconden zat ie in de politieauto.
1. Waarom heeft een grote Mediamarkt in een drukke winkelstraat, maar 1 beveiliger bij de deur?
2. Waarom als er iets gebeurd doen de andere medewerkers echt totaal geen moeite om een chef, poltie e.d. erbij te halen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |