Is dat bij dikkers Pakspul?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:30 schreef Pakspul het volgende:
Bij ROC in hengelo voeren ze geen eens cijfers in
Yup, Gelukkig nog een halfjaartje stage en dan ben ik van die (ziektes hier) school afquote:Op donderdag 28 september 2006 13:31 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Is dat bij dikkers Pakspul?
Inholland en ROC's zijn allebei compleet bagger
Ikquote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef samjustme het volgende:
Wat een klote school is het zeg. Leuke mensen maar bedrijfsvoering is onder de maat, het duurt weken voordat er iets wordt nagekeken en de cijfers worden ingevoerd. Alles wordt tot op het laatste moment uitgesteld.
Puh Wie is met me eens?
Hopelijk heb ik over een half jaar mijn diploma binnen en ben ik eindelijk van ze af. Sfeer is op zich wel goed, maar het beleid wankelt en organisatorisch is het ook niet helemaal in orde.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik
Heb zelf op het NOVA in H'lem gezeten en die werkte dus samen met Inholland. Ook nog een keer op een open dag toen geweest maar die scholen zijn echt precies hetzelfde qua sfeer, en qua beleid ook heb ik van vrienden gehoord.
Ben blij dat ik er van af ben
Komt omdat roelvink te lui is, en mommers een klootzakquote:Op donderdag 28 september 2006 13:30 schreef Pakspul het volgende:
Bij ROC in hengelo voeren ze geen eens cijfers in
Doe een niet joh, ik zit net het tegenovergestelde te zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:02 schreef NAF_NAF het volgende:
Bij mijn opleiding niet hoor, Inholland Haarlem.
Mommers die gast is z'n grap hequote:Op donderdag 28 september 2006 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Komt omdat roelvink te lui is, en mommers een klootzak
Waarom? Bij ons werd hij altijd boos omdat onze mentor ons nooit stil kon krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mommers die gast is z'n grap he![]()
Die gast heeft ons al keer in 10 minuten 30 keer zijn excuus aangeboden
Ach ja, er wordt veel geklaagd over van alles, maar eigenlijk vind ik het best meevallen. Natuurlijk gaan er dingen fout, maar dat is inderdaad overal zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Vodka_Lime het volgende:
INholland Alkmaar meldt,
Overal gaat dit zo hoor. maar goed je kan je er ook niet druk om maken.
Omdat hij ons stel onbeschofte varkens noemde en daar waren we het niet mee eens. (Verhaal er achter is dat we doorwerkte, wel met onze mond dicht, toen we eigenlijk twee minuten stil moesten zijn voor die lui in spanje toen met die aanslag)quote:Op donderdag 28 september 2006 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom? Bij ons werd hij altijd boos omdat onze mentor ons nooit stil kon krijgen
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Omdat hij ons stel onbeschofte varkens noemde en daar waren we het niet mee eens. (Verhaal er achter is dat we doorwerkte, wel met onze mond dicht, toen we eigenlijk twee minuten stil moesten zijn voor die lui in spanje toen met die aanslag)
Doe jij mijn opleiding bij Inholland Haarlem?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:06 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Doe een niet joh, ik zit net het tegenovergestelde te zeggen
Mooiste was wel dat hij zo vaak sorry-voor-dit, sorry-voor-dat zeiquote:
Was ook maar geintje hequote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Doe jij mijn opleiding bij Inholland Haarlem?
Nein, je zat op het NOVA, dat is iets anders![]()
Ik wil Inholland in het algemeen niet beschermen, want in 2001 heb ik er ook drama meegemaakt.
TS succes anywayz ...
Maak een apart topic aan zou ik zeggen, dat je een lelijke zielige kutnerd bent.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Haagse hogeschool is precies hetzelfde gezeik!!!
Ik wil per 6 nov afstuderen, zegt die flipfluit : Mevrouw, er staan nog 6 vakken open.
Ik: Hoevaak moet ik leraren nog vragen om hun cijfers in te vullen? Er staan nog 2 vakken open.
Verhaal wellus niettus, raad maar wie er verliest.
Jij bent ook niet aardigquote:Op donderdag 28 september 2006 15:28 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maak een apart topic aan zou ik zeggen, dat je een lelijke zielige kutnerd bent.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:28 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maak een apart topic aan zou ik zeggen, dat je een lelijke zielige kutnerd bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |