Skate lijkt op een kamper met een rattekop, maar skate is juist de enige die wel tof is van het stel.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef mindflick het volgende:
Gamekings![]()
Kan me inderdaad ook irriteren aan een paar van die lui. Het komt er allemaal zo nep en geforceerd stoer uit. Ze vinden zich zelf helemaal de bom, vooral die kamper met die rattekop.
Plaatjes doen het niet...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef NSX het volgende:
Welke gast?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
En hier een nerd die stoer wil doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef P8 het volgende:
Dus teeeeeering, wat is die gast triest
Yo afgelopen zaterdag was ik met koopavond in het centrum...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Skate lijkt op een kamper met een rattekop, maar skate is juist de enige die wel tof is van het stel.
*denkt terug aan skate in de muziek
dat ligt dan aan jouw pc, bij mij doen ze het welquote:
Gematigde nerds dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn niet echt nerds, vind ik, hooguit geeks.
whatever, in mijn woordenboek is dat hetzelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn niet echt nerds, vind ik, hooguit geeks.
Wie kijkt er naar dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:34 schreef Kleine_Jelle het volgende:
spellen moet je spelen, je moet er niet naar kijken
In Gamekings bespreken ze vaak spellen die hier nog niet uit zijn. Dan kun je ze moeilijk zelf spelen. (Ja, op een illegale manier kan dit vast)quote:Op donderdag 28 september 2006 13:42 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Mensen die naar het programma "Gamekings" kijken
Waarom zou je over een spel praten, als dat spel nog geeneens uit is? Overbodige voorpret zou ik zeggen...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:43 schreef NSX het volgende:
[..]
In Gamekings bespreken ze vaak spellen die hier nog niet uit zijn. Dan kun je ze moeilijk zelf spelen. (Ja, op een illegale manier kan dit vast)
zodat je weet of ie leuk of niet leuk zou kunnen zijn als het spel uitkomt?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Waarom zou je over een spel praten, als dat spel nog geeneens uit is? Overbodige voorpret zou ik zeggen...
Ja, of juist niet. Ze maken een soort review, alleen dan via de tv. Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Waarom zou je over een spel praten, als dat spel nog geeneens uit is? Overbodige voorpret zou ik zeggen...
Gamekings is af en toe best grappig en interessant.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:46 schreef Pelgrim het volgende:
Waarom zou je naar zo'n programma kijken. TMF zegt toch al genoeg
wanneer was het grappig dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef NSX het volgende:
[..]
Gamekings is af en toe best grappig en interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |