Skate lijkt op een kamper met een rattekop, maar skate is juist de enige die wel tof is van het stel.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef mindflick het volgende:
Gamekings![]()
Kan me inderdaad ook irriteren aan een paar van die lui. Het komt er allemaal zo nep en geforceerd stoer uit. Ze vinden zich zelf helemaal de bom, vooral die kamper met die rattekop.
Plaatjes doen het niet...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef NSX het volgende:
Welke gast?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
En hier een nerd die stoer wil doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef P8 het volgende:
Dus teeeeeering, wat is die gast triest
Yo afgelopen zaterdag was ik met koopavond in het centrum...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Skate lijkt op een kamper met een rattekop, maar skate is juist de enige die wel tof is van het stel.
*denkt terug aan skate in de muziek
dat ligt dan aan jouw pc, bij mij doen ze het welquote:
Gematigde nerds dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn niet echt nerds, vind ik, hooguit geeks.
whatever, in mijn woordenboek is dat hetzelfde.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef PrinceLu het volgende:
Zijn niet echt nerds, vind ik, hooguit geeks.
Wie kijkt er naar dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:34 schreef Kleine_Jelle het volgende:
spellen moet je spelen, je moet er niet naar kijken
In Gamekings bespreken ze vaak spellen die hier nog niet uit zijn. Dan kun je ze moeilijk zelf spelen. (Ja, op een illegale manier kan dit vast)quote:Op donderdag 28 september 2006 13:42 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Mensen die naar het programma "Gamekings" kijken
Waarom zou je over een spel praten, als dat spel nog geeneens uit is? Overbodige voorpret zou ik zeggen...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:43 schreef NSX het volgende:
[..]
In Gamekings bespreken ze vaak spellen die hier nog niet uit zijn. Dan kun je ze moeilijk zelf spelen. (Ja, op een illegale manier kan dit vast)
zodat je weet of ie leuk of niet leuk zou kunnen zijn als het spel uitkomt?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Waarom zou je over een spel praten, als dat spel nog geeneens uit is? Overbodige voorpret zou ik zeggen...
Ja, of juist niet. Ze maken een soort review, alleen dan via de tv. Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Waarom zou je over een spel praten, als dat spel nog geeneens uit is? Overbodige voorpret zou ik zeggen...
Gamekings is af en toe best grappig en interessant.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:46 schreef Pelgrim het volgende:
Waarom zou je naar zo'n programma kijken. TMF zegt toch al genoeg
wanneer was het grappig dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef NSX het volgende:
[..]
Gamekings is af en toe best grappig en interessant.
psst, zit zo'n knopje op je afstandbediening.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef P8 het volgende:
Jezus, elke keer als ik die reclame van GameKings voorbij zie komen erger ik me aan die gast. Een beetje als een nerd die eigenlijk heel stoer wil zijn.
Ik heb een hekel aan nerds die stoer willen zijn, dat gaat nooit goed. Op de middelbare school heb je zat goede voorbeelden van waarom een nerd niet stoer moet doen.
Dus teeeeeering, wat is die gast triest
Gammo is alleen maar irritant, dat is de naam 'programma' nog niet eens waard. Verlengd reclameblok o.i.d. zou beter zijn.quote:Zoals Gammo, waar de review word ingevuld door de sponsors.
no shit sherlockquote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef plakkert- het volgende:
[..]
psst, zit zo'n knopje op je afstandbediening.
Het is gewoon de bedoeling dat je de Power Unlimited koopt waar 90% van de heren redacteur is/was.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:09 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Als je wilt weten of een spel leuk is kan je beter op een website kijken die daarvoor bedoelt is, in plaats van naar een tv-programma gevuld aftandse nerds te kijken
Nee, ook leuk, een website gerunt door fanboys die ales afkraken wat niet voor hun eigen console is.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:09 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Als je wilt weten of een spel leuk is kan je beter op een website kijken die daarvoor bedoelt is, in plaats van naar een tv-programma gevuld aftandse nerds te kijken
noem eens een beter gamesprogramma dat eerlijk hun mening geeft op de nederlandse tvquote:Op donderdag 28 september 2006 14:22 schreef Zosk het volgende:
Kut programma
dat het het enige programma is betekent niet automatisch dat het geen kutprogramma kan zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
noem eens een beter gamesprogramma dat eerlijk hun mening geeft op de nederlandse tv
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat het het enige programma is betekent niet automatisch dat het geen kutprogramma kan zijn.
Vind die gast ook enorm irritant. Hij mag dan een muziekverleden hebben; ik vind het een nerd die te tof loopt te doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef thedude0 het volgende:
de enige presentator van gamekings die van mij op mag donderen is skate.
Nee dat is moeilijk...quote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef Agiath het volgende:
Nerds vind ik ze niet, ik wed dat ze beter sociaal ontwikkeld zijn dan 75% van de mensen hier op fok...
Echt he.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef Agiath het volgende:
Nerds vind ik ze niet, ik wed dat ze beter sociaal ontwikkeld zijn dan 99% van de mensen hier op fok...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |