jah zekers! was een hele dure! en nu kan eindelijk de zithoek van de oma van mijn vriend de deur uit!!quote:
Deze informatie geeft het topic gelukkig een stuk meer bestaansrechtquote:Op donderdag 28 september 2006 13:26 schreef lvm het volgende:
[..]
jah zekers! was een hele dure! en nu kan eindelijk de zithoek van de oma van mijn vriend de deur uit!!![]()
Ja, dattequote:Op donderdag 28 september 2006 15:39 schreef Adelante het volgende:
een hele dure bank icm seats & sofasveel plezier met je bank!
daarom pakken we um daarginder al uit... dan weten we meteen of eventuele beschadigingen onze fout zijn of niet... ding moet wel naar 1e etage via trappen huisquote:Op donderdag 28 september 2006 15:48 schreef Leandra het volgende:
Een hele dure bank die je moet ophalen![]()
Wel handig van die Seats and Sofa's paupers... niet bezorgen, geen verantwoording voor beschadigingen tijdens plaatsen/transport....
duur is relatief... ik studeer nog, mijn vriend werkt en dan is 1000 euro een beste bak geld...quote:Op donderdag 28 september 2006 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, datte.
Ik heb een heel duur servies van de Xenos.
Och, ik ken de situatie wel hoor, maar daarom mag ik er stiekem toch nog wel een beetje om lachen, vind ikquote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef lvm het volgende:
[..]
duur is relatief... ik studeer nog, mijn vriend werkt en dan is 1000 euro een beste bak geld...![]()
mag van mij ook wel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Och, ik ken de situatie wel hoor, maar daarom mag ik er stiekem toch nog wel een beetje om lachen, vind ik.
Maarre, veel succes vanavond.
Nouja, als de bank tegenvalt, kan je altijd nog daar op gaan zittenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:55 schreef lvm het volgende:
[..]
mag van mij ook wel hoor![]()
wij hebben wel een dure xbox360 van de mediamarkt... is dat dan wel echt duur?![]()
![]()
nah, weet je wat het is met de xbox360... hij hoort officieel rechtop te staan... en dan is het zitoppervlak zo klein....quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, als de bank tegenvalt, kan je altijd nog daar op gaan zitten.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef lvm het volgende:
[..]
nah, weet je wat het is met de xbox360... hij hoort officieel rechtop te staan... en dan is het zitoppervlak zo klein....
en het cdlaatje is dan niet te gebruiken als bijzettafel...
maar als we um neerleggen is het effect weer weg...
we hebben er serieus over nagedacht... maar leek ons niet de meest ideale oplossing...![]()
dat zou een groot succes zijn...quote:Op donderdag 28 september 2006 16:18 schreef kroegtijger het volgende:
[..]als je daarop neer ploft moet je bij het opstaan je xbox uit je bilnaad peuteren
![]()
ik voel een kodac-momentje aankomenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:20 schreef lvm het volgende:
[..]
dat zou een groot succes zijn...![]()
het is wel moeilijk gasten ontvangen met maar 1 xbox en geen bank...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten we vanavond even afwachten, dan kan ie misschien ook door naar WGR of R&Pquote:Op donderdag 28 september 2006 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Had dit niet gewoon in het SC topic gekund/gemoeten?
Of KLBquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
laten we vanavond even afwachten, dan kan ie misschien ook door naar WGR of R&P
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:25 schreef _Arthur het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!
Een Seats & Sofa's bank!
.Dit riekt naar SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |