Misschien bestaat daarom het begrip vooroordeel!?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn zou nimmer iemand een oordeel kunnen hebben over iets zonder zelf ervaringsdeskundige te zijn. Dit is overigens een retorische opmerking, voor de duidelijkheid.
Er zijn ook andere manieren om de wereld te kennen dan uit de eigen ervaring wil ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef DDM het volgende:
[..]
Misschien bestaat daarom het begrip vooroordeel!?
Ja kom op zeg. Ik ben hier niet van plan om hier een heel discussiepunt van te maken. Blijkbaar is dat wel het risico als je met een rechtenstudent in discussie gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja doei. Je zinnen sporen niet en causaal verband is er ook niet tussen de uitlatingen.
Kijk, wij kunnen dan wel niet opereren, maar er is wel iets anders wat we heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Ik ben hier niet van plan om hier een heel discussiepunt van te maken. Blijkbaar is dat wel het risico als je met een rechtenstudent in discussie gaat![]()
Inderdaad, mij even helpen in het Rechten topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, wij kunnen dan wel niet opereren, maar er is wel iets anders wat we heel goed kunnen.
Ten eerste vind ik het jammer dat je geneeskunde meteen associeert met opereren. Dat is niet het voornaamste van de geneeskunde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, wij kunnen dan wel niet opereren, maar er is wel iets anders wat we heel goed kunnen.
Nee, dat is het specifieke risico als je met deze rechtenstudent in discussie gaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Ik ben hier niet van plan om hier een heel discussiepunt van te maken. Blijkbaar is dat wel het risico als je met een rechtenstudent in discussie gaat![]()
Hehe ja, een specificiteit van 100%. De gouden standaard hoe je hem kan herkennenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:40 schreef Singa het volgende:
[..]
Nee, dat is het specifieke risico als je met deze rechtenstudent in discussie gaat.![]()
Pars pro toto.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef DDM het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het jammer dat je geneeskunde meteen associeert met opereren.
Zie boven.quote:Dat is niet het voornaamste van de geneeskunde.
Ok.quote:Ten tweede ontken ik dat ook niet.
Dat is inderdaad redelijk gebruikelijk.quote:Maar zoals bij elke discussie heb jij jouw visie en ik de mijne.
Ok.quote:Ik heb mensen zien afvallen en ook wij hebben een maatstaaf.
Ik zeg alleen dat de manier van selecteren anders is.quote:Jij denkt daar blijkbaar anders over dus dan houdt het snel op.
Nee, maar welke discussie is dat nu wel? Het blijft verder wel een leuke bezigheid.quote:Zo belangrijk is het ook weer niet.
Daarnaast wordt dit topic weer lekker snel gevuld. Je moet toch iets doen om het vol te krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee, maar welke discussie is dat nu wel? Het blijft verder wel een leuke bezigheid.
In theorie van 9 tot 1, in praktijk van 9 tot 10quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Repeat het volgende:
is die vgt nou van 9 tot 12 of van 9 tot 13.00?
Hoeveel te laat was 'ie? En hoe ging 'ie flippen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:58 schreef Repeat het volgende:
lol @ mannetje dat ging flippen toen ie niet meer toegelaten werd omdat hij te laat was
in dit overgangsjaar moet je de eerste 2 halen, of de 3e, of de 4e.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef fee-tje het volgende:
Is het bij jullie niet zo dat je de eerste 3 of de laatste 2 gehaald moet hebben?
VGT's zijn echt zo simpel
volgens mij wel ja...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Bhai het volgende:
Smooth muscle wordt toch geïnnerveerd door het autonoom zenuwstelsel (vraag 34)
Moet wel een fout zijn...quote:Smooth muscle cells can be stimulated to contract or relax in many different ways. They may be directly stimulated by the autonomic nervous system ("involuntarily" control),....
Ja natuurlijk. Anders moet je ook nog nadenken als je voedsel aan het verteren bent. Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Bhai het volgende:
Smooth muscle wordt toch geïnnerveerd door het autonoom zenuwstelsel (vraag 34)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |