abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:46:32 #251
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42426523
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef Fallen het volgende:
gaan we het nog over de PS3 hebben?
Nee he, wat een Wii-topic reactie
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42427075
Even een spel van 22GB downloaden
Nee, geef mij maar een schijfje
Ze zouden de te downloaden spellen een speciale code moeten meegeven om kopieėren te voorkomen.
(Ik vraag me af hoe ze dit bij de PSP gaan doen met de PS emulator, maar dat is offtopic )
PSN id: NL_SToRM
pi_42427104
Ps3 of Xbox?

Ik weet het echt niet
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:14:37 #254
145074 Diablos79
pi_42427255
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:07 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden de te downloaden spellen een speciale code moeten meegeven om kopieėren te voorkomen.
(Ik vraag me af hoe ze dit bij de PSP gaan doen met de PS emulator, maar dat is offtopic )
22Gb? Als het zover is zal het zeker(zo niet meer) 50GB zijn. Maar dat is niet zo het probleem als iedereen een Gbit verbinding heeft dan heb je dat in 20 minuten binnen. Het is de rest van DD wat me niet aanspreekt.

vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:15:34 #255
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42427281
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:08 schreef Badabingea het volgende:
Ps3 of Xbox?

Ik weet het echt niet
X360 natuurlijk.
Tegen de tijd dat de echt interessante games op de PS3 komen zijn we ruim een jaar verder en is de eerste price-cut al geweest.
De ps3 bij de launch is alleen interessant als je echt een hardcore PS-boy bent imo. Zo spraakmakend zijn de releasetitels niet en die prijs he .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:20:59 #256
145074 Diablos79
pi_42427433
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Zo spraakmakend zijn de releasetitels niet en die prijs he .
Die 20gb versie is goedkoper dan de PS2 toen die uitkwam... Dus zo onwijs duur issie nu ook weer niet.
pi_42427491
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:07 schreef SToRM81 het volgende:
Internetverbindingen gaan ook vooruit makker.
Waar internette jij vijf jaar geleden op?
En daar komt nog eens bij dat dankzij procedurally generated content en enkele doorbraken in compressietechnieken het formaat van games niet substantieel zal groeien de komende jaren. Buiten FMV natuurlijk, maar die onzin had eigenlijk al met 360/PS3 volledig afgelopen moeten zijn.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb CD's van 22 jaar oud die nog als nieuw spelen.. Dus zo snel gaat het niet.
En ik heb CD-ROMs van 10 jaar oud die al voor de helft onleesbaar zijn. Dit ondanks dat ze nog in perfecte staat lijken (geen krassen, stof etc.).
quote:
Voorlopig ja, omdat het nog niet zo groot is.. Hoe groter het word hoe meer verleiding er is voor eikels om het te verzieken. Een spel van mij bij een vriend downloaden, en dan? heeft hij gratis mijn spel? Of moet ik telkens als ik ga spelen inloggen om te mogen spelen?
Natuurlijk moet je inloggen.
Dat moet je met de 360 ook al, en straks met de PS3 en Wii ongetwijfeld ook.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:40 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Bring it on omdat jij altijd zo'n voorstander bent (was?) van holo-opslag. Toch? (ik geloof ook wel dat dat de toekomst heeft hoor.)
Maar heeft dat echt zo lang nog nodig? .
Daggla is de holo-voorstander
En ja, dat heeft nog aardig wat tijd nodig. Sure, men heeft al werkende prototypes van holo-recordables. Maar er is een groot verschil tussen een holografische storage oplossing ter vervanging van de huidige magnetische HDD's en recordable schijfjes natuurlijk. Persoonlijk verwacht ik overigens dat solid state storage nog wel eens zou kunnen winnen van holografische technologie als de solid state technologie zich in hetzelfde tempo als nu blijft ontwikkelen. Het extreem lage stroomverbruik en de absurde snelheden van solid state storage zullen ook ontgetwijfeld goed ontvangen worden wanneer het massaal gebruikt wordt.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:20 schreef Diablos79 het volgende:
Die 20gb versie is goedkoper dan de PS2 toen die uitkwam... Dus zo onwijs duur issie nu ook weer niet.
Enkel nog wat? 200 euro duurder dan in Japan?
Met zo'n verschil in prijzen verwacht ik zo snel een pricedrop dat ik geen launch console hoef. Daar komt nog eens bij dat na een paar maanden al Sony naar 65nm toe zal gaan wat hitteproductie en stroomverbruik zal reduceren. En natuurlijk zijn launchconsoles, en de consoles in de eerste maanden na launch, berucht om hun betrouwbaarheid, of liever gezegd, het gebrek daaraan. Voor ondersteuning van dat argument, zie 360 en PS2 .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:12:25 #258
145074 Diablos79
pi_42428791
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:23 schreef Retuobak het volgende:

En ik heb CD-ROMs van 10 jaar oud die al voor de helft onleesbaar zijn. Dit ondanks dat ze nog in perfecte staat lijken (geen krassen, stof etc.).
Dat ligt echt aan wie ze maakt. Goede CD's gaan heel lang mee..(heb het trouwens wel over originele en niet over gebranden).. Maar bij nieuwe consoles(over 5+ jaar) hoeft het van mij niet perse op een schijfje te staan, als het maar iets is wat ik vast kan houden en mee kan nemen.
quote:
Natuurlijk moet je inloggen.
Dat moet je met de 360 ook al, en straks met de PS3 en Wii ongetwijfeld ook.
Ja als ik op live wil moet ik inloggen. Maar ik hoef niet in te loggen in het spel zelf om het te spelen.
Dat bedoelde ik. Dat je dan zou moeten inloggen om het te downloaden is logisch, maar als ik het dan weer bij een vriend zou downloaden op zijn console(HDD) om het daar ook te spelen dan zou het gratis mijn spel hebben? Of ze moeten het zo maken dat je ook echt in het spel moet inloggen zodat het gebruiker gebonden is.

Allemaal rompslomp waarop niet veel mensen zitten te wachten. Zelfs het downloaden vind ik al te veel gedoe ook al duurt het maar 5 minuten. Ik koop een console voor het gemak en als ik een spel koop en mee naar een vriend neem dan wil ik het gewoon in de console proppen en spelen en verder geen gezeik met downloaden en inloggen en weet ik wat nog meer. Voor die ongein heb ik een PC.
quote:
Enkel nog wat? 200 euro duurder dan in Japan?
Met zo'n verschil in prijzen verwacht ik zo snel een pricedrop dat ik geen launch console hoef. Daar komt nog eens bij dat na een paar maanden al Sony naar 65nm toe zal gaan wat hitteproductie en stroomverbruik zal reduceren. En natuurlijk zijn launchconsoles, en de consoles in de eerste maanden na launch, berucht om hun betrouwbaarheid, of liever gezegd, het gebrek daaraan. Voor ondersteuning van dat argument, zie 360 en PS2 .
Ja klopt, maar daar had ik het verder niet over .. Je kan die prijzen daar niet helemaal vergelijken met hier. In Hong Kong kost de 360(premium) ook nog geen 280 euro en zijn de spellen ook maar 40 euro, en de PSP is daar ook maar 130 euro.. Maar daardoor word hij hier echt niet goedkoper. Die 20Gb PS3 versie is niet overdreven duur voor wat je krijgt. En een japanse launch console zou ik ook niet zo snel meer nemen. En nu hij hier een paar maanden later komt kan het goed dat wij hier weinig problemen zullen hebben met de consoles als het gaat om defecten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Diablos79 op 06-10-2006 18:18:55 ]
pi_42429331
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

X360 natuurlijk.
Tegen de tijd dat de echt interessante games op de PS3 komen zijn we ruim een jaar verder en is de eerste price-cut al geweest.
De ps3 bij de launch is alleen interessant als je echt een hardcore PS-boy bent imo. Zo spraakmakend zijn de releasetitels niet en die prijs he .
Assassin's Creed, Heavenly Sword, RS:V, Oblivion, Motorstorm en Resistance gaan toch behoorlijk goeie games worden denk ik zo
pi_42429584
quote:
Crytek's lead artist, Michael Khaimzon, has revealed that the developer could confidently port highly-anticipated PC title Crysis to PS3 and Xbox 360 - although there are no current plans to do so.

Speaking to our sister site GamesIndustry.biz, Khaimzon said, "I don’t think there would be any problem to convert anything we work on to the next-gen consoles if we decided to.

"We have enough power here, with programmers and artists, to be able to do such a thing. It's just a matter of making the decision."

Khaimzon's comments will only fan the flames of rumour which surround Crysis - a first-person shooter already wowing consumers and critics alike - that publisher Electronic Arts may bring the game to home consoles after release on PC early next year.

Discussing whether the team at Crytek would be interested in working on the next-generation of home consoles, Khaimzon added: "I'm pretty sure it would be interesting for us to do stuff on the PlayStation 3 or Xbox 360.

"We would just have to see how much of a sacrifice to the game we'd have to make. Or whether there would be a sacrifice at all, maybe we could find a way to make the game look exactly the same as it does on PC on the Xbox 360 and the PlayStation 3."

When asked directly whether there was a possibility that Crysis would appear on home consoles, Khaimzon replied: "There might be, the decision isn't mine to make. I don’t know of any official plans to do so, but I know there are rumours and talk, but I couldn't say anything concrete."
Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68462

En eerst zeiden ze toch dat het onmogelijk was? Ze lijken MS wel
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:23:38 #261
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_42468865
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Nee he, wat een Wii-topic reactie
Je wilde zeker beweren dat de laatste paar reacties echt lekker over de PS3 gingen?

Anywayz, het gerucht dat Assassin's Creed voor de Xbox360 een betere crowd A.I. zou hebben is tegen gesproken. Het artikel waar het allemaal mee begon is gewijzigd. Lees het op IGN.

Zo als wel vaker de afgelopen tijd, veel geblaat om niks.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:27:05 #262
145074 Diablos79
pi_42468939
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je wilde zeker beweren dat de laatste paar reacties echt lekker over de PS3 gingen?

Anywayz, het gerucht dat Assassin's Creed voor de Xbox360 een betere crowd A.I. zou hebben is tegen gesproken. Het artikel waar het allemaal mee begon is gewijzigd. Lees het op IGN.

Zo als wel vaker de afgelopen tijd, veel geblaat om niks.
Nee die gingen ook niet over de PS3.. Maar in het Wii topic beginnen ze ook meteen te huilen als er 10 posts niet direct over de Wii gaan. En op die manier kun je bijna geen discussies houden over zaken die er wel verband mee hebben.
pi_42477930
quote:
Club IGN heeft onlangs een interview gehouden met Jenova Chen de oprichter van thatgamecompany en Nick Clark lead designer van de game FLOW die als downloadable content op de PS3 zal verschijnen. Hierin vertellen zij over het ontstaan van de game en wat het precies allemaal inhoud.

Verder vertellen ze het één en ander over het ontwikkelen op de PS3, en hun kijk op de toekomst met deze console.

Klik HIER voor het interview.

Speelbare demo van FLOW: klik
Bron

Best een geinig spel
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:49:28 #264
21467 franske19
Hit the deck!
pi_42486657
Was op youtube aan het rondneuzen en kwam toen dit lollige clipje tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=3jjbX87g1C4

Hopelijk geen repost.
pi_42488028
quote:
All boxed up: PS3 box contents revealed?

Still in the dark about the contents of the PS3 box? Yeah, we know you guys are curious; we asked the cat. Lucky for us, GameFront was able to get their hands on an interesting bit of information. Apparently, brochures from Sony found their way to some Japanese retailers. The brochure includes specs of the PS3 box.

What's inside?

PS3 hardware
1 x controller
1 x USB cable
1 x Stereo AV cable (Stereo AV, Component, D-terminal, multi-terminal), HDMI cable available separately
1 x LAN cable
1 x Power cable

We're still chucking this up the rumor mill, until further notice. But while there's no official statement from the big guys, we're just glad to see that USB cable there. Why? It seems like Sony really wants you to connect your PSP to the PS3. Remember the news on the PS3-PSP link up? Yeah, well, it looks they're trying to make sure that you'd be able to plug your handheld onto the unit by providing a cable.
Bron

De USB kabel is waarschijnlijk om de controller mee op te laden.
pi_42512593
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef SToRM81 het volgende:
De USB kabel is waarschijnlijk om de controller mee op te laden.
Hehe... ik wou net zeggen. Die mafkezen worden helemaal enthausiast over een USB-kabel, maar die zit er natuurlijk gewoon bij voor de controller.
pi_42512661
Is wel mooi dat dat er al bij zit. ik vraag me wel af of die controller op gewone (oplaadbare) batterijen werkt of dat het een speciale accu is.
pi_42512727
PS3 volgende maand speelbaar voor publiek

als m'n huis niet doorgaat sta ik volgende week in de rij in Hammersmith
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_42518326
Zozo...zowel composite, component als VGA out-of-the-box.
88mph
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:50:28 #270
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42543051
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Panick het volgende:

[..]

[..]

Op de TGS ging het niet helemaal okay, al lijkt Sony het te ontkennen..
Aap is uit de mouw. Er was wel degelijk iets, maar niets waar we ons zorgen over hoeven te maken. Aldus Sony.
quote:
"PS3 besturingssysteem was op de TGS niet in orde"

Het besturingssysteem waar de Playstation 3 tijdens de Tokyo Game Show op draaide was nog niet in orde, bevestigde Sony onlangs. Tijdens de TGS had de maar half werkende PS3 schijnbaar erg veel problemen met oververhitting en grafische ‘glitches’ tijdens het spelen van de games zelf. Dit alles werd geļnterpreteerd als ‘Sony levert slecht werk qua configuratie’, maar gelukkig geeft Sony toe dat het aan een instabiele versie van het Operating System lag, deze dus nog niet klaar zijn, en daardoor fouten gaf.

Ook beweert de Japanse multimediagigant de fouten in no-time te verhelpen, en dat het verder geen invloed zal hebben op de release van de PS3. Zouden we tegen die tijd toch problemen hebben met het apparaat, dan kunnen we via een online netwerk van Sony de benodigde upgrades downloaden.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:27:23 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42544414
Kan iemand de Ps3 scans vinden van de game SKATE van EA?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42544558
Alstu: klik
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:35:16 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42544769
DANKJE
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:39:49 #274
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_42544981
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Aap is uit de mouw. Er was wel degelijk iets, maar niets waar we ons zorgen over hoeven te maken. Aldus Sony.
[..]
wat een gelul. Je bron is zeker Gamer.nl, die hebben het hele artikel niet eens gelezen... wat er staat is dit:

"[...]We were told that this should not affect PS3 production whatsoever. Moreover, SCEA does not believe that the state of the OS at TGS had anything to do with the system resets or other glitches that some witnessed. Sony reiterated that it was the confined cases and other unfriendly trade show conditions that caused problems with the consoles.[...]"

bron: http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14048

Niets dus met het OS....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:46:07 #275
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42545239
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Fallen het volgende:

[..]

wat een gelul. Je bron is zeker Gamer.nl, die hebben het hele artikel niet eens gelezen... wat er staat is dit:

"[...]We were told that this should not affect PS3 production whatsoever. Moreover, SCEA does not believe that the state of the OS at TGS had anything to do with the system resets or other glitches that some witnessed. Sony reiterated that it was the confined cases and other unfriendly trade show conditions that caused problems with the consoles.[...]"

bron: http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14048

Niets dus met het OS....
Does not believe, ze weten het dus niet zeker.
Feit is dat ie crashte, meerdere mensen hebben dat geconstateerd. Alleen Sony ontkent dat. Vind je het erg als ik Sony na zoveel leugens niet meer geloof?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')