Ik gok dat TS niet wordt aangenomenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef Puck1 het volgende:
en om 10.08 stuur je dit berichtje??????
Ik trek niks hond!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:10 schreef rickybee het volgende:
En je trekt WW?
Ga van die computer af en ga es wat doen, man.
Of om je band te plakken?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:14 schreef Puck1 het volgende:
[..]
gaan we schelden??omdat jij te lui bent om te lopen?
![]()
Zie mijn edit dan, ik kwam er om half 10 achter... ik ga toch niet om half 9 mn fiets pakken als ik om 10 uur een afspraak heb en ik 20min tot een half uur moet fietsenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:14 schreef Puck1 het volgende:
[..]
gaan we schelden??omdat jij te lui bent om te lopen?
![]()
en ik gok dat ie niet wiltquote:Op donderdag 28 september 2006 10:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik gok dat TS niet wordt aangenomen![]()
Ah maar je belde wel om half negen met je intercedent?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Zie mijn edit dan, ik kwam er om half 10 achter... ik ga toch niet om half 9 mn fiets pakken als ik om 10 uur een afspraak heb en ik 20min tot een half uur moet fietsen
Ik heb nadat ik tehoren had gekregen maar een poging gedaan om mn band te plakkenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:19 schreef mirannie het volgende:
Toen ik in eerste instantie las dat je band lek was en je daar om half 9 achter kwam, vond ik het echt te dom voor woorden dat je niet nog even naar de fietsenmaker bent gegaan, of een fiets bent gaan lenen. Nu je het verandert hebt in half 10, vraag ik me af waarom een sollicitatie niet belangrijk genoeg is om een taxi voor te bellen... dan wil je toch duidelijk niet werken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |