Zie jij een boot op de weg varen dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Ja, en jij maar wegenbelasting betalen... dat doen die eigenaars van die boten nog steeds niet, dat begrijp ik nog steeds niet goed...
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Zie jij een boot op de weg varen dan?
Of zie jij rijkswaterstaat eens in de zoveel tijd het wateroppervlak moeten vernieuwen vanwege slijtage?
wat denk je van de zijkanten van het kanaal die onderhouden moeten worden?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Of zie jij rijkswaterstaat eens in de zoveel tijd het wateroppervlak moeten vernieuwen vanwege slijtage?
Dus????quote:Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef mars7427 het volgende:
Ervaring leert dat als je in een boot zit, je altijd moet wachten op die f#$%cking automobilisten, voordat ze eindelijk die brug opendoen.... en geloof me, met vol zeil op en een lekker windje, niet altijd even lollig.
wat denk je van de KADE en vaargeulen drollenpijper. Als je ergens geen verstand van hebt moet je gewoon je mond houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Wat een onbeleefdheid weerquote:Op donderdag 28 september 2006 10:57 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dat denk je van de KADE en vaargeulen drollenpijper. Als je ergens geen verstand van hebt moet je gewoon je mond houden.
ik denk dat een paar miljoen auto's slechter zijn voor een wegdek dan af en toe een bootje door een vaargeulquote:Op donderdag 28 september 2006 10:57 schreef Maart85 het volgende:
[..]
wat denk je van de KADE en vaargeulen drollenpijper. Als je ergens geen verstand van hebt moet je gewoon je mond houden.
Oh jee... af en toe een bootje...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik denk dat een paar miljoen auto's slechter zijn voor een wegdek dan af en toe een bootje door een vaargeul
Er zullen altijd uitzonderingen zijn... maar het lijkt me erg stug dat een brug in de spits op doorgaande weg open gaat voor één plezierjacht....daar zijn regels en afspraken voor......er zal wel beroepsvaart voor hebben gezeten.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dus????
Die gasten die aan het varen zijn, doen dat in hun vrije tijd. Die hebben dus alle tijd van de wereld en wachten maar even netjes tot de spits voorbij is en het rustig is op de weg zodat de brug open kan. En niet midden in de spits die kutbruggen open gooien zodat er een flinke file ontstaat van mensen die van/naar hun werk gaan voor 1 lullig kutbootje.
1. De banden zijn veel zachter dan asfalt. Autorijden versllijt het asfalt onder normale omstandigeheden niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik denk dat een paar miljoen auto's slechter zijn voor een wegdek dan af en toe een bootje door een vaargeul
2. De vaargeul slibt dicht door of er nu een boot door vaart of niet.quote:De belangrijkste veroorzaker van de slijtage van een weg is het autoverkeer en dan vooral het vrachtverkeer. Eén vrachtauto veroorzaakt evenveel slijtage als 100.000 personenauto’s. Maar ook het weer (hoge en lage temperaturen) en de ondergrond zijn bepalend voor de levensduur van een weg.
Drollenpijper, die kende ik nog niet 't is maar goed dat jij me verteld dat ik dat ben, zelf was ik daar nooit achter gekomenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:57 schreef Maart85 het volgende:
[..]
wat denk je van de KADE en vaargeulen drollenpijper.
Gelukkig mag je de meeste bruggen ook niet bezeilt betreden dus dat scheeltquote:Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef mars7427 het volgende:
Ervaring leert dat als je in een boot zit, je altijd moet wachten op die f#$%cking automobilisten, voordat ze eindelijk die brug opendoen.... en geloof me, met vol zeil op en een lekker windje, niet altijd even lollig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |