abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42191575
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:07 schreef Fixers het volgende:
Je weet best dat je voor 9 uur niet met korting mag reizen behalve in de zomermaanden en weekeinden.
Ik vrees van niet aangezien de topicstarter écht heel naïef is.

Wel balen als je een KLB topic start omdat je gigantisch baalt, en graag je hart even wilt luchten. Vervolgens word je dan zelf afgezeken.
pi_42191589
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:07 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dan heb je geluk. Ik zit wel eens in treinen die nèt voor 9 uur vertrekken en dan willen ze nog wel eens omroepen dat de voordeel-uren kaart nog niet geldig is. Bijvoorbeeld in de sneltrein van Den Haag naar Amsterdam die om -.29 en -.59 vertrekken. Inderdaad dan moet je voor die ene minuut een half uur wachten.

@TS: je hebt gewoon geluk gehad al die keren. Je wet best dat je voor 9 uur niet met korting mag reizen behalve in de zomermaanden en weekeinden. Je mag al blij zijn dat ze niet de mogelijkheden om met terugwerkende kracht geld gaan claimen.
nee hoor, die minuut kan je conducteur toch wel ontlopen?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_42191599
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Elke dag rij ik van Arnhem naar Didam met de trein voor me werk.
En zoals altijd koop ik een kaartje met korting want ik heb een kortingspas.

Tig keren ben ik gecontroleerd en alles was goed, tot vandaag.
De conducteur zei dat mijn kortingspas niet geldig is voor 9 uur 's ochtends.
Ik zei vervolgens dat ik dat echt niet wist en dat ik al weken zo reis terwijl ik dagelijks gecontroleert word en er nooit de conducteur iets van gezegt heeft.
Dat geloofde die niet en toen maakte die me uit voor leugenaar.

Boete: 41 euro.

Klacht: Waarom accepteren sommige conducteurs het wel en andere niet en waarom behandelen ze je als een klein kind als het gaat om een misverstand mijner zijds. (want ik wist het echt nietwel)

NS: : r
Da's beter zo
pi_42191604
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Ze weten toch dat die trein voor 't hele uur weggereden is. In dat geval kunnen ze wel met terugwerkende kracht beboeten natuurlijk.
pi_42191626
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef Tha_T het volgende:
Da's beter zo
Dat is helemaal niet beter zo. Mijnerzijds is één woord.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:17:43 #31
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42191637
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

ooh ja en dat verandert dan gelijk de vertrektijd vd trein
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42191679
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:15 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ze weten toch dat die trein voor 't hele uur weggereden is. In dat geval kunnen ze wel met terugwerkende kracht beboeten natuurlijk.
*kuch* Koop een niet-kortingskaartje tot aan het eerst volgende station, en een kortingskaartje vanaf dat station tot eindbestemming?
~Dannon
pi_42191725
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:20 schreef Dannon het volgende:

[..]

*kuch* Koop een niet-kortingskaartje tot aan het eerst volgende station, en een kortingskaartje vanaf dat station tot eindbestemming?
Joh, slimmerd! Dat zei die persoon toch niet? Die dacht dat dat na 9 uur gepakt worden gelijk betekent dat je vrijuit gaat
pi_42191747
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:16 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet beter zo. Mijnerzijds is één woord.
pi_42191749
Wat als jij nou zegt dat je in de trein bent gesprongen tijdens het rijden, dus dat je na 0900 in de trein zat. Hoe gaan hun bewijzen dat dat niet zo is?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42191767
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:20 schreef Dannon het volgende:

[..]

Ik heb een ov, ik koop geen kaartjes. En met jouw idee ben ik voor een enkele reis 2 euro duurder uit.
pi_42191803
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:24 schreef Tha_T het volgende:

Geen dank
pi_42191841
Dat kortingskaarten niet voor 9 uur geldig is, is al jaren bekend. "Vroeger" riepen ze dat ook regelmatig om, maar goed, het staat ook gewoon op je kaart.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42191899
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Richard_Zutphen het volgende:
NS:
Het feit dat je kotst op de NS zegt al genoeg. Domme nerd... De NS rijdt niet op dat traject, maar de Syntus. En verder is het geheel terecht dat je die die boete hebt gekregen.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:36:41 #40
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_42191987
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:17 schreef PeZu het volgende:
ooh ja en dat verandert dan gelijk de vertrektijd vd trein
De meeste treinen hebben toch vertraging. Als die 1 minuut te laat vertrekt is het al geen probleem meer (en dat doen de meeste treinen). De tijd op die borden is officieel de vertrektijd, maar tegenwoordig is het meer de-tijd-dat-de-trein-waarschijnlijk-op-het-station-arriveert. Dan moeten er nog mensen in- en uitstappen. Voor je het weet is het 09:00. Probleem opgelost.
Someone you trust is one of us...
pi_42192011
arnhem - didam = 5,90 zonder korting
arnhem - didam = 3,50 met korting
arnhem - didam = 2,40 verschil

41 / 2,40 = bij benadering 17 dagen = meer dan 3 werkweken

Dus eens in de maand kan je zo'n conducteur tegenkomen

Of je neemt natuurlijk gewoon een abonnement (prijs atm onbekend omdat planner plus raar doet )
pi_42192165
Tja balen, maar eigen schuld
pi_42193027
eigen schuld dikke bult.

altijd leuk dit soort topics, ts porbeert medestanders te vinden maar word hard onderuit gehaald..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')