Behalve jij danquote:Op donderdag 28 september 2006 05:15 schreef yvonne het volgende:
Op dit tijdstip staat er niemand voor de deur hoor
En mensen die zomaar in je topic postenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan collectes aan de deur, als ik geld aan een goed doel wil geven dan doe ik dat giraal, ik wil gewoon niet worden lastiggevallen door een kutcollectant als ik lekker zit te eten...
Ja, met mn kinderpostzegelsquote:
Daar ben jij nog veels te jong voorquote:
Nou, zeg dat danquote:Op donderdag 28 september 2006 05:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb gewoon een fokking hekel aan dat gebedel aan de deur in Nederland, that's all...
Ik sjoemelquote:Op donderdag 28 september 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar ben jij nog veels te jong voor![]()
Dan moet je geen deur nemen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb gewoon een fokking hekel aan dat gebedel aan de deur in Nederland, that's all...
Dat zegt dat we hier de meeste deuren hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er wordt nergens ter wereld zoveel aan de deur gebedeld als hier, dat zegt al genoeg toch...
daar is zo'n ding toch voor?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er wordt nergens ter wereld zoveel aan de deur gebeld als hier, dat zegt al genoeg toch...
Waarom reageer je er dan toch op?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik geloof dat ik te slim ben om te reageren op bovenstaande users...
Omdat ze niet begrepen wat ik bedoelde...quote:Op donderdag 28 september 2006 05:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Waarom reageer je er dan toch op?
Dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat je niet slim genoeg bent om het fatsoenlijk uit te leggen?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat ze niet begrepen wat ik bedoelde...
Zegt zequote:Op donderdag 28 september 2006 05:38 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat je niet slim genoeg bent om het fatsoenlijk uit te leggen?
Jahaaaaaaaaa, nederland is een bedelland en het is fucking irritant, zo, verder nog wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat ze niet begrepen wat ik bedoelde...
Trustenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:49 schreef Morwen het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Jezus, zelfs IK ben nog beter te begrijpen nu![]()
Ik was er nog evenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |