Ja, die schijnbelangstelling voor mensen onder haar niveau blijft schitterend om te zienquote:Op donderdag 28 september 2006 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die meid heeft klasse en weet waar ze het over heeft. Het zijn dan helaas maar one-liners, maar ja, de rest zit niet op haar niveau.
Marlies heeft denk ik wel verteld wat haar probleem is.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Menno liet ook weinig los over zichzelf, dat is de overeenkomst met Marlies. Als zij wat meer van zichzelf laat zien dan zal dat zeker veranderen maar Marlies is een zakenvrouw en heeft de berlijnse muur terug op getrokken om zich heen. Dat werkt niet in een huis waar je elkaar op de lip zit, men wil weten waar men aan toe is.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dus als je Tia Maria bij de koffie drinkt, heb je klasse?
Niks tegen Marlies persoonlijk dit, maar vind het wel een raar argument om te bewijzen dat iemand 'niveau' heeft.
Ah ok, ik dacht even dat je een overeenkomst qua persoonlijkheid zag. Soit.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Menno werd vorig jaar door een groot gedeelte van de groep gebombardeerd tot pispaaltje en nu gebeurt hetzelfde met Marlies.
Den oplettennde Mensch stemt/belt niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stemmende kijker deze keer WEL goed oplet!
E10 is al de persoonlijke spankbiatch van Hummie heb ik het ideequote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egbert wordt ook redelijk goed onder vuur genomen.
E10 mogen ze wel iets harder aanpakken
yup, bovendien vertelt ze weinig uit zichzelf. Als iemand haar wat vraagt geeft ze antwoord, zoals dat verhaal over haar ouders.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marlies heeft denk ik wel verteld wat haar probleem is.
Haar lengte... (met alle gevolgen daarvan)
Scheiding van haar ouders...
Ik denk dat ze veel therapie heeft gehad en heeft geleerd hoe om te gaan met allerlei situaties. Dat is mooi voor haar natuurlijk, maar voor de bewoners een enigma. Ze begrijpen er geen bal van en willen haar eruit hebben omdat ze hen zou KUNNEN doorgronden.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marlies heeft denk ik wel verteld wat haar probleem is.
Haar lengte... (met alle gevolgen daarvan)
Scheiding van haar ouders...
Nee was geen garpje.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, die schijnbelangstelling voor mensen onder haar niveau blijft schitterend om te zien![]()
neem aan dat je het niet ironisch bedoelde
Ik zou juist een soort van E10 zijn hoe hij bij Sab is.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel therapie heeft gehad en heeft geleerd hoe om te gaan met allerlei situaties. Dat is mooi voor haar natuurlijk, maar voor de bewoners een enigma. Ze begrijpen er geen bal van en willen haar eruit hebben omdat ze hen zou KUNNEN doorgronden.
Ik snap Marlies ergens wel maar zou de creeps krijgen als ik haar 24/7 om me heen zou hebben.
Zeker, wanneer is de wissel van de shift?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef Day het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat Micheline van de ruzie tussen Tijn en Semih vindt.
om 3 uur natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 01:21 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zeker, wanneer is de wissel van de shift?
3.00 uur hehquote:Op donderdag 28 september 2006 01:21 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zeker, wanneer is de wissel van de shift?
Ik krijg al de creeps van haar stem.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap Marlies ergens wel maar zou de creeps krijgen als ik haar 24/7 om me heen zou hebben.
Ben ik met haar eens, de helft moet weg. Beter te volgen en de nominaties worden intenserquote:Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies zong: "To many people....mmmhmmm..."
Do I need to say more?![]()
Dat heb ik met Micheline en ook wel Marlies, maar Micheline nog erger. Dat zeverige, nu ook weerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik krijg al de creeps van haar stem.
KUT opdracht dus waarom geen hardere aanpak nog een weekje extra op rantsoen?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
nog 1.5 uur en ze zitten op de helft
Toch ben ik benieuwd of er dan meer en zinnigere discussie zullen komen, waarbij Marlies dan het hoogste woord zal voeren, wat LS zegt.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben ik met haar eens, de helft moet weg. Beter te volgen en de nominaties worden intenser![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |