En ook strafbaar toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Lucille het volgende:
Het is een maximum snelheid he? Dus 10 km er onder is niet fout of zo. Pas als je er een heel stuk onder gaat zitten wordt het vervelend of zelfs gevaarlijk.
Als je het verkeer in gevaar brengt wel ja.quote:
Als ik er 100m achter moet zitten, zelfs dan word ik er al opgefokt van, met hun kut slakkegangetje......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Lucille het volgende:
Het is een maximum snelheid he? Dus 10 km er onder is niet fout of zo. Pas als je er een heel stuk onder gaat zitten wordt het vervelend of zelfs gevaarlijk.
Onmogelijk is het i.d.d. ja!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik dacht eerst dat je over een onmogelijke vergelijking zou beginnen ofzo
Maar inderdaad... 't is vervelend
Volgens de TS rijdt 90% van de mensen te langzaam, je zou kunnen zeggen dat 10% van de mensen die files creeren.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef opgebaarde het volgende:
jij weet dus ook niet hoe file's onstaan
maar vaak is het wel irritant ja maar op snelwegen zijn veel snelheden logisch te verklaren
Als jij niet meer weet in welke versnelling je moet rijden dan ben je zelf een kut chauffeur.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Als ik er 100m achter moet zitten, zelfs dan word ik er al opgefokt van, met hun kut slakkegangetje......
Soms weet ik niet meer in welke versnelling ik moet rijden, in de 2 met overtoeren, in de 3 met ondertoeren...
Die lui moeten gewoon de snelheid rijden die op het bord staat aangegeven, niks langzamer, niks sneller.
Nederlanders zijn kut chauffeurs![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen tuffen gerust met 70 over de autosnelweg, met de redenatie van laat die gekken maar rijden....quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef opgebaarde het volgende:
jij weet dus ook niet hoe file's onstaan
maar vaak is het wel irritant ja maar op snelwegen zijn veel snelheden logisch te verklaren
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als jij niet meer weet in welke versnelling je moet rijden dan ben je zelf een kut chauffeur.
Hoezo dat? mijn auto rijdt bij bepaalde snelheden gewoon niet echt lekker, dat ligt aan de constructie van de versnellingsbak! niet aan mij.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als jij niet meer weet in welke versnelling je moet rijden dan ben je zelf een kut chauffeur.
Jij bent er ook zo een die met 1100 toeren in de drie rijdt??quote:
I.d.d. oudevandagen motten opzouten, gewoon een taxi bellen of achter de geraniums blijvenquote:
Krijg ik ook iedere keer wer zin in, maar dan wint mijn fatsoen het weer, en rijd ik maar weer door, of bijf er al knarstandend en vloekend achter.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:23 schreef gelly het volgende:
Gewoon opdrukken die slakken ! Vervolgens inhalen en snijden. Maar wel doen als er geen politiebusje achter je rijdt
Idd, ik heb er de hele dag mee te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:25 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Krijg ik ook iedere keer wer zin in, maar dan wint mijn fatsoen het weer, en rijd ik maar weer door, of bijf er al knarstandend en vloekend achter.
Ik ken bijna geen grotere ergernis
Terecht, snijden die langzame politiebusjes......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, ik heb er de hele dag mee te makenMaar toen ik het een keer deed werd ik gesneden door een politiebusje. Kreeg geen bekeuring, ze hadden ook wel begrip voor mij
Capslockquote:Op donderdag 28 september 2006 01:32 schreef gelly het volgende:
MENSEN DIE MET 60 WILLEN INVOEGEN OP EEN SNELWEG EN DAT OOK GELIJK DOEN EN NIET EERST SNELHEID MAKEN OP DE INVOEGER EN DIE JE VERVOLGENS MAAR RECHTS INHAALT OP DE INVOEGER EN ZE DAN NET DOEN OF JIJ DE IDIOOT BENT !!!! WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHGHGHGHGHGHG
Wat moet dat dan zijn, ouwe zakken rammen??? klinkt goedquote:Op donderdag 28 september 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
Het wordt tijd dat je een hobby zoekt waar je je agressie een beetje in kwijt kan.
Toch fijn dat de politie jou geen bekeuring geeft omdat ze jou snijden.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, ik heb er de hele dag mee te makenMaar toen ik het een keer deed werd ik gesneden door een politiebusje. Kreeg geen bekeuring, ze hadden ook wel begrip voor mij
Lezen is ook geen vrijetijdsbesteding van je, wel?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:31 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Terecht, snijden die langzame politiebusjes......
Ik had eerst m'n voorligger gesneden, agent wilde laten zien hoe irritant dat was. Missie gelukt agent !quote:Op donderdag 28 september 2006 01:33 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Toch fijn dat de politie jou geen bekeuring geeft omdat ze jou snijden.
Dat ben je dan ook. Zeker als je er zó gefrustreerd van raakt.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:32 schreef gelly het volgende:
MENSEN DIE MET 60 WILLEN INVOEGEN OP EEN SNELWEG EN DAT OOK GELIJK DOEN EN NIET EERST SNELHEID MAKEN OP DE INVOEGER EN DIE JE VERVOLGENS MAAR RECHTS INHAALT OP DE INVOEGER EN ZE DAN NET DOEN OF JIJ DE IDIOOT BENT !!!! WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHGHGHGHGHGHG
Laat mij sarcastische opmerkingen maken ja, heeft niks met lezen van doen.......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lezen is ook geen vrijetijdsbesteding van je, wel?
??????????????????????????quote:Op donderdag 28 september 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook. Zeker als je er zó gefrustreerd van raakt.
Ja, sorry dat ik ook de leeftijd van die kutbejaarden wil halen maar die kans wordt wel erg klein als ik achter ze of zelfs met ze in het verkeer zitquote:Op donderdag 28 september 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook. Zeker als je er zó gefrustreerd van raakt.
dat ging toch niet te snel voor je?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:35 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
??????????????????????????
Ik ben geen beginnend bestuurder, 19 of zo, maar ook ik met 37 word er horen dol vanquote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik ook de leeftijd van die kutbejaarden wil halen maar die kans wordt wel erg klein als ik achter ze of zelfs met ze in het verkeer zit
Nee, alleen je opmerking raakt kant nog walquote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef superbam het volgende:
[..]
dat ging toch niet te snel voor je?
![]()
en gelijk heb je, sterktequote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben geen beginnend bestuurder, 19 of zo, maar ook ik met 37 word er horen dol van![]()
Danke, sterkte heb ik i.d.d. nodig elke dag op de weg, gruwelijk gewoon, iedere dag weerquote:
Maakt niet uit.....als je niet zo oud wordt ga je ook niet zo langzaam rijden en gaan we er allemaal op vooruit.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik ook de leeftijd van die kutbejaarden wil halen maar die kans wordt wel erg klein als ik achter ze of zelfs met ze in het verkeer zit
37 is best goed voor in de file hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben geen beginnend bestuurder, 19 of zo, maar ook ik met 37 word er horen dol van![]()
als ik jou was zou ik je aansluiten bij die auto partij, de politiek ingaan en iedereen die anders denkt dan jij gewoon laten fusillerenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Danke, sterkte heb ik i.d.d. nodig elke dag op de weg, gruwelijk gewoon, iedere dag weer
Ik ook, elke dag weer zo'n 3 tot 400 kilometerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Danke, sterkte heb ik i.d.d. nodig elke dag op de weg, gruwelijk gewoon, iedere dag weer
Zeg jijquote:Op donderdag 28 september 2006 01:38 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, alleen je opmerking raakt kant nog wal
Joh, ik ben ook helemaal voor een rijtest vanaf 60 ofzo, maar er zo over doorzagen... Dit is al het derde topic wat die knakker heeft geopend waarin hij het over het verkeer heeft. Het had ook best in één topic gekund trouwens.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan ook een andere baan nemen. En dan bedoel ik qua werk, niet qua snelweg.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze er alleen maar langzamer door rijdenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:45 schreef gelly het volgende:
Ik hoop altijd maar dat ze door mijn rijstijl nooit weer de weg op durven
sorry ik ben nog aan het lessenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef roedeledokie het volgende:
Ze gaan ook traaaaaaaaaaag door bochten, gaan dan bekans stil staan, stoppen zonder rede midden op de weg, durven bij kruisingen bijna niet op te trekken, pielen 1 1/2 uur om hun auto te parkeren, etc.
Dat zou ik wel doen. En dan heel hard lachen om dat schuimbekkend schertsfiguur achter jequote:Op donderdag 28 september 2006 01:46 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze er alleen maar langzamer door rijden
je kent hetquote:Op donderdag 28 september 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. En dan heel hard lachen om dat schuimbekkend schertsfiguur achter je
Kijken of je nog lacht als ik je in de berm duwquote:Op donderdag 28 september 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. En dan heel hard lachen om dat schuimbekkend schertsfiguur achter je
Welnee, ik blijf rijden waar ik rijd. Waarschijnlijk ben je dan namelijk ook zo'n type dat heel erg hard gaat huilen om een krasje in z'n gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Kijken of je nog lacht als ik je in de berm duwNee, dan is het ineens traantjes en wilde gebaren.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf rijden waar ik rijd. Waarschijnlijk ben je dan namelijk ook zo'n type dat heel erg hard gaat huilen om een krasje in z'n gebruiksvoorwerp fallussymbool.
Welnee, die is niet van mijquote:Op donderdag 28 september 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf rijden waar ik rijd. Waarschijnlijk ben je dan namelijk ook zo'n type dat heel erg hard gaat huilen om een krasje in z'n gebruiksvoorwerp.
de weg ook nietquote:
Opleiding: Bestuurskunde ....quote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef IrisVrede het volgende:
je moet je gewoon niet gek laten maken....btw alle dames in mijn famillie rijden aardig dus dat lukt mij straks ook
btw ik neem toch een oude bak.![]()
Das goed, dan heb je niet zo veel schade als ik je de berm in ram!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef IrisVrede het volgende:
je moet je gewoon niet gek laten maken....btw alle dames in mijn famillie rijden aardig dus dat lukt mij straks ook
btw ik neem toch een oude bak.![]()
hehehe ja naast het besturen van een land aka grote organisaties moest ik ook nog ff leren hoe ik veilig met een voertuig niet zijnde brommer/scooter/fiets van A naar B kom.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:01 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Opleiding: Bestuurskunde ....
rijles?
hahahaha je ben echt een beetje gefrusteerd he... ik zou zeggen: zoek een kermis op en neem een tienrittenkaart voor de botsautoooooosquote:Op donderdag 28 september 2006 02:04 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Das goed, dan heb je niet zo veel schade als ik je de berm in ram!
Op zich mag je dat van/voor mij wel uitleggen, maar ik ben bang dat het topic dan te langzaam gaat voor de TSquote:Op donderdag 28 september 2006 02:07 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Ik heb nu de tijd en het geld om het te doen vandaar (ik weet het ik begin wat laat maar het voordeel is wel dat ik gelijk kan greenwheelen)
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:11 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Op zich mag je dat van/voor mij wel uitleggen, maar ik ben bang dat het topic dan te langzaam gaat voor de TS![]()
Je bent off topic!quote:Op donderdag 28 september 2006 02:16 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
![]()
![]()
Greenwheelen: voor mensen die niet gelijk een auto kunnen kopen maar toch fijn willen rijden >>> (er is een site van maar ik ben het ff kwijt)
je moet minimaal 24 jaar zijn, maaaar je hoeft dan nog niet min. een jaar een rijbewijs te hebben.dan kan je in een redelijke goede auto rijden voor een redelijke prijs althans dat heb ik zo berekend (kan zijn natuurlijk dat ik straks beter uit ben met een eigen autootje maar voorlopig is dat een optie)
waarom, 80 op je teller is 80!quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef MadMarco het volgende:
Bij een trajectcontrole 80 rijdt je liever 70 dan 80
nee hoor>>> dit was om aan te geven dat zo ook mensen op de weg kunnen komen die anders GEEN auto zouden hebben....quote:
Daar zit de twee nog tussen hoor...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo een die met 1100 toeren in de drie rijdt??
Of ben je een 3000 toeren in de 1 figuur?
Mhmmm, open er dan zelf een topic over.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:23 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
nee hoor>>> dit was om aan te geven dat zo ook mensen op de weg kunnen komen die anders GEEN auto zouden hebben....
of zo iets....
Ja, dat snapt die persoon dan nietquote:Op donderdag 28 september 2006 02:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[quote]Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo een die met 1100 toeren in de drie rijdt??
Of ben je een 3000 toeren in de 1 figuur?
[/quote
Daar zit de twee nog tussen hoor...![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:19 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
waarom, 80 op je teller is 80!76
Ah doe es lief en zet even een haakje achter die quote, staat zo stom zo en ik was net te laat met editen.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:27 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ja, dat snapt die persoon dan niet
[TS-sarmode on] nanananana [/mode off]quote:Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mhmmm, open er dan zelf een topic over.
Rij svp langzaam weg van dit topic (wel tegen een boom)quote:Op donderdag 28 september 2006 02:35 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
[TS-sarmode on] nanananana [/mode off]
de eerste die tegen een boom aan knalt, zijn meestal de mensen die gefrusteerd zijn en te hard rijden.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:40 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Rij svp langzaam weg van dit topic (wel tegen een boom)
Ik probeer nooit te hard te rijden, maar gewoon de aangegeven snelheid.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:44 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
de eerste die tegen een boom aan knalt, zijn meestal de mensen die gefrusteerd zijn en te hard rijden.
![]()
dan is het goed want te hard rijden is zeker niet goed (een max is niet voor niks een max.)quote:Op donderdag 28 september 2006 02:50 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te hard te rijden, maar gewoon de aangegeven snelheid.
Dat is moeilijk voor heel veel mensen!
lever je rijbewijs gewoon in dan eikelquote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Lucille het volgende:
I.d.d.quote:Op donderdag 28 september 2006 03:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
lever je rijbewijs gewoon in dan eikel
als er 80 op die borden staat dan moet je dus tussen de 80 en de 82 rijden dan word je niet geflistst en het rijd een beetje door (gevoelsmatig dan)
vrouwen hebben geen ballenquote:Op donderdag 28 september 2006 03:19 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
I.d.d.
De moderatie hier zijn een stelletje enorme eikels en trutten, ze zullen dus ook wel 40 i.p.v. 50 rijden allemaal!
Gooi dit topic ook nog ff op slot zielige nosh of janetje of whoever
Ophangen aan jullie ballen moeten jullie!
Niet díe ballen.quote:Op donderdag 28 september 2006 03:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen ballen![]()
Eierstokken is ook goedquote:
O, ik dacht dat je nu een topic zou gaan openen dat je vrouwen niet aan hun ballen kan ophangen.quote:
Heb je je herseninhoud in de auto laten liggen? En ben je ECHT 19 jaar? Of is je manier van schrijven zo belabberd dat wat je over leeftijden zei niet goed te interpreteren is.quote:Op donderdag 28 september 2006 03:19 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
I.d.d.
De moderatie hier zijn een stelletje enorme eikels en trutten, ze zullen dus ook wel 40 i.p.v. 50 rijden allemaal!
Denk dat jouw leesvaardigheden niet echt uit de verf zijn gekomen?quote:Op donderdag 28 september 2006 03:30 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je je herseninhoud in de auto laten liggen? En ben je ECHT 19 jaar? Of is je manier van schrijven zo belabberd dat wat je over leeftijden zei niet goed te interpreteren is.
Ik haal daaruit dat je 19 bent. Als je 19 bent zou je niet eens de weg opmogen imho, maar helaas....!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ieke nieks begraipe jai zegge???quote:Op donderdag 28 september 2006 03:43 schreef gday het volgende:
Dat zal dan wel, want dit is natuurlijk een zeer duidelijke post:
[..]
Ik haal daaruit dat je 19 bent. Als je 19 bent zou je niet eens de weg opmogen imho, maar helaas....!
doe is normaal, wat heb je geslikt manquote:Op donderdag 28 september 2006 03:45 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ieke nieks begraipe jai zegge???
Moette klappe?
quote:Op donderdag 28 september 2006 03:46 schreef gday het volgende:
Moet ik je soms geld geven om op te rotten?
dicht dusquote:Op donderdag 28 september 2006 03:19 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
I.d.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |