En ook strafbaar toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Lucille het volgende:
Het is een maximum snelheid he? Dus 10 km er onder is niet fout of zo. Pas als je er een heel stuk onder gaat zitten wordt het vervelend of zelfs gevaarlijk.
Als je het verkeer in gevaar brengt wel ja.quote:
Als ik er 100m achter moet zitten, zelfs dan word ik er al opgefokt van, met hun kut slakkegangetje......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Lucille het volgende:
Het is een maximum snelheid he? Dus 10 km er onder is niet fout of zo. Pas als je er een heel stuk onder gaat zitten wordt het vervelend of zelfs gevaarlijk.
Onmogelijk is het i.d.d. ja!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik dacht eerst dat je over een onmogelijke vergelijking zou beginnen ofzo
Maar inderdaad... 't is vervelend
Volgens de TS rijdt 90% van de mensen te langzaam, je zou kunnen zeggen dat 10% van de mensen die files creeren.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef opgebaarde het volgende:
jij weet dus ook niet hoe file's onstaan
maar vaak is het wel irritant ja maar op snelwegen zijn veel snelheden logisch te verklaren
Als jij niet meer weet in welke versnelling je moet rijden dan ben je zelf een kut chauffeur.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Als ik er 100m achter moet zitten, zelfs dan word ik er al opgefokt van, met hun kut slakkegangetje......
Soms weet ik niet meer in welke versnelling ik moet rijden, in de 2 met overtoeren, in de 3 met ondertoeren...
Die lui moeten gewoon de snelheid rijden die op het bord staat aangegeven, niks langzamer, niks sneller.
Nederlanders zijn kut chauffeurs![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen tuffen gerust met 70 over de autosnelweg, met de redenatie van laat die gekken maar rijden....quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef opgebaarde het volgende:
jij weet dus ook niet hoe file's onstaan
maar vaak is het wel irritant ja maar op snelwegen zijn veel snelheden logisch te verklaren
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als jij niet meer weet in welke versnelling je moet rijden dan ben je zelf een kut chauffeur.
Hoezo dat? mijn auto rijdt bij bepaalde snelheden gewoon niet echt lekker, dat ligt aan de constructie van de versnellingsbak! niet aan mij.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als jij niet meer weet in welke versnelling je moet rijden dan ben je zelf een kut chauffeur.
Jij bent er ook zo een die met 1100 toeren in de drie rijdt??quote:
I.d.d. oudevandagen motten opzouten, gewoon een taxi bellen of achter de geraniums blijvenquote:
Krijg ik ook iedere keer wer zin in, maar dan wint mijn fatsoen het weer, en rijd ik maar weer door, of bijf er al knarstandend en vloekend achter.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:23 schreef gelly het volgende:
Gewoon opdrukken die slakken ! Vervolgens inhalen en snijden. Maar wel doen als er geen politiebusje achter je rijdt
Idd, ik heb er de hele dag mee te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:25 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Krijg ik ook iedere keer wer zin in, maar dan wint mijn fatsoen het weer, en rijd ik maar weer door, of bijf er al knarstandend en vloekend achter.
Ik ken bijna geen grotere ergernis
Terecht, snijden die langzame politiebusjes......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, ik heb er de hele dag mee te makenMaar toen ik het een keer deed werd ik gesneden door een politiebusje. Kreeg geen bekeuring, ze hadden ook wel begrip voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |