abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:51:51 #281
97934 ASroma
Flamboyant
pi_42342991
vette aflevering! eindelijk sinds een tijd weer echt genoten van de oldskool prison break!

fucking baseball nu
pi_42343471
goede aflevering , maar jezus wat slecht van sucre zeg
keert zich opeens tegen michael en de zijnen ,totaal niet zijn karakter
Tilburg Boven Alles
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:10:38 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42343509
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:51 schreef ASroma het volgende:
vette aflevering! eindelijk sinds een tijd weer echt genoten van de oldskool prison break!

fucking baseball nu
idd ik vond hem weer heeeel spannend!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42344572
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Crazykill het volgende:
Die Burrows he, ze hadden hem gewoon achter moeten laten in die gevangenis om hem dood te laten gaan. Tering, wat een hersenloze mongool.
Michael doet al die moeite om hem uit de gevangenis te krijgen en alles wat hij doet is om zo snel mogelijk weer gepakt te worden.
Eens.
pi_42344692
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 06:52 schreef biggetje het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien en 23 oktober beginnen de afleveringen weer. Drie weken wachten dus!

Tweener dood Alien Mahone is echt gestoord! Heb nu wel echt respect voor Tweener gekregen. De dood van Sara's pa was echt een set-up en ik ben benieuwd of Sara nu zelf bezwijkt voor alle drugs die voor haar netjes waren neergezet op de tafel.

Sucre...stomme verrader. Dialogen tussen C-Note en T-Bag goed (Johnny KKK over here is going to get an Asian hand!). Prachtig! Burrows is trouwens ook een idioot. Als hij nu gewoon doet wat Michael zegt; die heeft tenminste wel hersenen.

Maar goed. Spannende aflevering, had echt even gedacht dat Tweener ze zou gaan verraden, maar dat was een mooie twist. Kom maar op met de volgende aflevering en in de tussentijd ben ik hier te vinden
dat is een setup je ziet dat er een schaduw bij de deur komt. ze was vermoed ik te vroeg thuis. iemand pakt haar spuit dr vol met een OD en verlaat de scene niemand die vragen stelt want het zat erin...

ik denk echter dat het mislukt, mijn gok is dat kellerman dr red!

wat sucre nou ineens doet

en tweener damn dat was klasse heel jammer dat hij dood is
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42344784
Wrom schoot Mahone Tweener dood eik?
Was ie pissed? Hij raaskalde wel wat.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:56:10 #287
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_42344801
WTF gebeurt er nou met Tweener...en vooral waarom? Dat heb ik ff gemist...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_42345033
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Wrom schoot Mahone Tweener dood eik?
Was ie pissed? Hij raaskalde wel wat.
hij is gestoord...

shales ligt dus echt onder zijn fontein weet ik zeker! hij heeft tweener een kans gegeven en omdat tweener zei ik ga ze niet verraden schiet hij hem kapot
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42345153
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hij is gestoord...

shales ligt dus echt onder zijn fontein weet ik zeker! hij heeft tweener een kans gegeven en omdat tweener zei ik ga ze niet verraden schiet hij hem kapot
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begraven

Jammer dat Tweener uit de serie moest, had liever C-Note zien verdwijnen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:09:24 #290
32402 s0k
..............................
pi_42345229
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

Jammer dat Tweener uit de serie moest, had liever C-Note zien verdwijnen
Seenoot zal niet zo snel verdwijnen, want dan krijgt Fox ongetwijfeld weer half zwart amerika op hun dak omdat een KKK-aanhanger (theezak) het langer vol houdt in de serie dan een negeroide kerel.
..................................................................................................................................................
pi_42346419
Theezak was ook weer top.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:06:48 #292
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42346849
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Omdat Buck nu de grootste psychopaat van de hele serie blijkt te zijn
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....
(*Speculatie-alert*)
Ja, lijkt me wel dat die daar is neergezet door de SS (denk niet dat Kellerman dat zelf zou hebben gedaan..) omdat die weten dat ze thuis zou komen nadat ze haar vader vermoord hadden.
Of dat ze dat hebben gedaan omdat ze hopen dat ze het gaat gebruiken (terwijl het helemaal geen morfine is en ze er dus kapot aan gaat?) of dat het klaar staat zodat iemand anders haar snel een overdosis kan (proberen te) toedienen zodat het lijkt alsof ze 'ook' zelfmoord heeft gepleegd moet nog blijken...
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 00:16:14 #293
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42347077
Ik vind het wel tof dat ze zo makkelijk afscheid nemen van een aantal rollen. Dat maakt de serie lekker onvoorspelbaar. Ik denk dat als Scofield later terug denkt aan dit alles dat-ie nooit echt blij kan zijn...er zijn al zo belachelijk veel doden gevallen.

Ik vraag me trouwens af of we de pa van Scofield nog eens terug zullen zien...zo niet, dan had seizoen 1 wel een heel aparte verhaallijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_42348100
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:16 schreef Mike het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze zo makkelijk afscheid nemen van een aantal rollen. Dat maakt de serie lekker onvoorspelbaar. Ik denk dat als Scofield later terug denkt aan dit alles dat-ie nooit echt blij kan zijn...er zijn al zo belachelijk veel doden gevallen.

Ik vraag me trouwens af of we de pa van Scofield nog eens terug zullen zien...zo niet, dan had seizoen 1 wel een heel aparte verhaallijn.
die gaan we zeker terug zien, ik vermoed aan het einde van season 2 of pas in season 3. zou een leuke cliffhanger kunnen worden
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:24:03 #295
13148 Shogo
Psycho...
pi_42348408
Goeie aflevering weer. Alleen dat Sucre helemaal omsloeg vind ik jammer. Maar weer wachten op de volgende.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:27:43 #296
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_42348454
Oh ja. Dit blijft ook een hippe serie. Ik vond Tweener's einde goed gedaan, hoewel die detective me iets teveel doet denken aan Gary Oldman in Léon. Verder is het gewoon een hippe formule die blijft werken en iedere aflevering een heel okaye dosis spanning en adrenaline uitdeelt.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:28:30 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_42349790
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef Shogo het volgende:
Goeie aflevering weer. Alleen dat Sucre helemaal omsloeg vind ik jammer. Maar weer wachten op de volgende.
Vond het wel goed, hij is tot nu constant al de goedsul geweest. Zijn karakter had wel wat meer pit nodig. Sinds dat hij michael kent, gebeuren er alleen maar slechte dingen voor hem en hij moet het allemaal maar pikken. Je zag al dat hij chagrijnig was tegenover de rest toen hij met c-note het huis in kwam, wel gaaf dat hij nu door sloeg en voor zijn eigen roem en glorie gaat.

Je ziet ook dat hij al het geld wil, niet dat hij zichzelf over gaat geven. (zoals dat politievrouwtje hem probeerde te laten doen)

Goede wending!
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:53:13 #298
97934 ASroma
Flamboyant
pi_42351037
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

die gaan we zeker terug zien, ik vermoed aan het einde van season 2 of pas in season 3. zou een leuke cliffhanger kunnen worden
season 3?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:00:15 #299
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42351181
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:53 schreef ASroma het volgende:
season 3?
Eh.. ja? Als een serie succesvol is blijven ze gewoon seizoenen maken meestal hè.
quote:
Prison Break (Overnights: #3, 6.1/ 9; Viewers: #2, 8.93 million; A18-49: #1t, 3.7/10) and [....] were at typical early fall levels
Bron: Nielsen Media Research data
Hij gaat nog steeds lekker in ieder geval, dus als ze dit tot de rest van het seizoen kunnen volhouden twijfel ik er niet aan dat er een derde seizoen zal komen
(hoe dat ingevuld zal worden en of dat het ook echt interessant wordt is een tweede natuurlijk, ik benader het nu puur vanuit FOX en haar ratings)
pi_42353938
mijn fernando wat doe je .

En tweener! Wtf? Hij was fokking leip vanwege zijn mahone-naai-actie en nu is-ie dood .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:01:04 #301
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42354052
hehe mahone is behoorlijk aan het flippen... en tweener moest nu gewoon dood omdat hij de waarheid over oscar weet
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')