idd ik vond hem weer heeeel spannend!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:51 schreef ASroma het volgende:
vette aflevering! eindelijk sinds een tijd weer echt genoten van de oldskool prison break!
fucking baseball nu![]()
Eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Crazykill het volgende:
Die Burrows he, ze hadden hem gewoon achter moeten laten in die gevangenis om hem dood te laten gaan. Tering, wat een hersenloze mongool.
Michael doet al die moeite om hem uit de gevangenis te krijgen en alles wat hij doet is om zo snel mogelijk weer gepakt te worden.
dat is een setup je ziet dat er een schaduw bij de deur komt. ze was vermoed ik te vroeg thuis. iemand pakt haar spuit dr vol met een OD en verlaat de scene niemand die vragen stelt want het zat erin...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:52 schreef biggetje het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien en 23 oktober beginnen de afleveringen weer. Drie weken wachten dus!
Tweener doodAlien Mahone is echt gestoord! Heb nu wel echt respect voor Tweener gekregen. De dood van Sara's pa was echt een set-up en ik ben benieuwd of Sara nu zelf bezwijkt voor alle drugs die voor haar netjes waren neergezet op de tafel.
Sucre...stomme verrader. Dialogen tussen C-Note en T-Bag goed (Johnny KKK over here is going to get an Asian hand!). Prachtig! Burrows is trouwens ook een idioot. Als hij nu gewoon doet wat Michael zegt; die heeft tenminste wel hersenen.
Maar goed. Spannende aflevering, had echt even gedacht dat Tweener ze zou gaan verraden, maar dat was een mooie twist. Kom maar op met de volgende aflevering en in de tussentijd ben ik hier te vinden
hij is gestoord...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Wrom schoot Mahone Tweener dood eik?
Was ie pissed? Hij raaskalde wel wat.
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begravenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij is gestoord...
shales ligt dus echt onder zijn fontein weet ik zeker! hij heeft tweener een kans gegeven en omdat tweener zei ik ga ze niet verraden schiet hij hem kapot![]()
Seenoot zal niet zo snel verdwijnen, want dan krijgt Fox ongetwijfeld weer half zwart amerika op hun dak omdat een KKK-aanhanger (theezak) het langer vol houdt in de serie dan een negeroide kerel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begraven![]()
Jammer dat Tweener uit de serie moest, had liever C-Note zien verdwijnen![]()
Omdat Buck nu de grootste psychopaat van de hele serie blijkt te zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begraven![]()
(*Speculatie-alert*)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....![]()
die gaan we zeker terug zien, ik vermoed aan het einde van season 2 of pas in season 3. zou een leuke cliffhanger kunnen wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:16 schreef Mike het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze zo makkelijk afscheid nemen van een aantal rollen. Dat maakt de serie lekker onvoorspelbaar. Ik denk dat als Scofield later terug denkt aan dit alles dat-ie nooit echt blij kan zijn...er zijn al zo belachelijk veel doden gevallen.
Ik vraag me trouwens af of we de pa van Scofield nog eens terug zullen zien...zo niet, dan had seizoen 1 wel een heel aparte verhaallijn.
Vond het wel goed, hij is tot nu constant al de goedsul geweest. Zijn karakter had wel wat meer pit nodig. Sinds dat hij michael kent, gebeuren er alleen maar slechte dingen voor hem en hij moet het allemaal maar pikken. Je zag al dat hij chagrijnig was tegenover de rest toen hij met c-note het huis in kwam, wel gaaf dat hij nu door sloeg en voor zijn eigen roem en glorie gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef Shogo het volgende:
Goeie aflevering weer. Alleen dat Sucre helemaal omsloeg vind ik jammer. Maar weer wachten op de volgende.
season 3?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die gaan we zeker terug zien, ik vermoed aan het einde van season 2 of pas in season 3. zou een leuke cliffhanger kunnen worden![]()
Eh.. ja? Als een serie succesvol is blijven ze gewoon seizoenen maken meestal hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:53 schreef ASroma het volgende:
season 3?
Bron: Nielsen Media Research dataquote:Prison Break (Overnights: #3, 6.1/ 9; Viewers: #2, 8.93 million; A18-49: #1t, 3.7/10) and [....] were at typical early fall levels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |