alstjeblief! waar spreken we af?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:
Als je wel eens van die dating sites bekijk (ja ik kijk daar ook wel eens) dan moet je een heel stel vragen invullen om zo een profiel te creeren waarmee je gematched kan worden. Allerlei vragen kom je dan tegen, van hoe lang je bent tot hoeveel drink je etc .....
Maar vragen die ik redelijk belangrijk vind maar die je nooit ziet zijn bijvoorbeeld:
- heb je last van zweetvoeten? Nee
- heb je een SOA (of ooit gehad)? Aids, maar dat is hip
- stink je uit je bek? (of iets in die richting, maar wat vriendelijker) nooit!
- peuter je wel eens in je neus? alleen in de auto
Ik wil dat dit soort vragen er ook in moeten.
Wat voor vragen mis jij?
Waarom zou je dat nu willen weten over een aanstaande date?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:22 schreef El_Rolando het volgende:
Heb je toevallig De Slimste gezien..?
Omdat in dat programma het over opties ging die je kon invullen in je datingprofiel.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nu willen weten over een aanstaande date?
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nu willen weten over een aanstaande date?
Niet gezien dus, bij de titel van het programma heb ik al afgehaakt. Plus dat het van Talpaquote:Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Omdat in dat programma het over opties ging die je kon invullen in je datingprofiel.
Snurken is inderdaad ook een belangrijk puntquote:Op donderdag 28 september 2006 00:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OT:
Of hij snurkt, piept, gorgelt, blubt, tandenknarst, kreunt of scheten laat als hij slaapt.
En de andere variant: ben je impotent?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
Heb je vaginisme?
Of er inquote:Op donderdag 28 september 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
''Wil je je saus erop of ernaast?''
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:30 schreef Rosbief het volgende:
Sta je open voor incest?
En dat alles windt je op ?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
'Wat is je IQ?''
''Heb je psychische stoornissen?''
''Ben je vroeger misbruikt door je vader/oom/broer/opa?''
''Heb je zelfmoordneigingen?''
''Wat vind je van de situatie in Oost-Oezbekistan en wat denk je eraan te kunnen doen?''
IQ is wel degelijk van belang op het moment dat er teveel verschil tussen zit...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:36 schreef Lucille het volgende:
IQ vind ik minder belangrijk. Dat zegt namelijk niets over hoe slim je bent in het dagelijks leven, alleen over hoe goed je testjes kan doen. Het zegt vooral iets over het karakter als mensen er te koop mee lopen.
Ja, vooral als iemand zelfmoordneigingen heeft.quote:
En om de potentiele alcoholisten eruit te halen:quote:Op donderdag 28 september 2006 00:40 schreef Topmaat het volgende:
Een zeer belangrijke vraag:
Heb je al eens achterstevoren op een fiets gezeten?
Op de meeste dating sites kan je wel je opleidingsniveau invullen. Dat is op zich een redelijke indicator voor het niveau waarop mensen zitten. Dat zegt mij meer dan IQ, wat in feite het resultaat is van een test die in de meeste gevallen tussen de 30 minuten en 3 uur geduurd heeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:37 schreef spliffy het volgende:
[..]
IQ is wel degelijk van belang op het moment dat er teveel verschil tussen zit...
Het is een format van de Belgische Openbare omroep nochtans ...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Niet gezien dus, bij de titel van het programma heb ik al afgehaakt. Plus dat het van Talpais natuurlijk.
daar heb jij weer helemaal gelijk inquote:Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Op de meeste dating sites kan je wel je opleidingsniveau invullen. Dat is op zich een redelijke indicator voor het niveau waarop mensen zitten. Dat zegt mij meer dan IQ, wat in feite het resultaat is van een test die in de meeste gevallen tussen de 30 minuten en 3 uur geduurd heeft.
wie bedoel je?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Xennia het volgende:
- Heb je gelogen, of het mooier gemaakt dan je bent met je antwoorden![]()
dat is op de bank hangen en zuipen , of voetbal kijken?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef Flem het volgende:
Chill je vaak en/of graag?
Kan.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:21 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat is op de bank hangen en zuipen , of voetbal kijken?
Jij doet elke dag spannende dingen?quote:
Slik je?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:
Als je wel eens van die dating sites bekijk (ja ik kijk daar ook wel eens) dan moet je een heel stel vragen invullen om zo een profiel te creeren waarmee je gematched kan worden. Allerlei vragen kom je dan tegen, van hoe lang je bent tot hoeveel drink je etc .....
Wat voor vragen mis jij?
En meiden die een maatje zoeken. En gozers die goudeerlijk zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef Lemmiwinks het volgende:
Waarom stikt het op de datingsites altijd van de vrolijke, spontane en knotsgekke meiden en heren?
Gewoon de vraag 'heb jij vreemde lichamelijke en/of mentale afwijkingen?'quote:Op donderdag 28 september 2006 00:22 schreef Lucille het volgende:
Maar vragen die ik redelijk belangrijk vind maar die je nooit ziet zijn bijvoorbeeld:
- heb je last van zweetvoeten?
- heb je een SOA (of ooit gehad)?
- stink je uit je bek? (of iets in die richting, maar wat vriendelijker)
- peuter je wel eens in je neus?
Wat voor vragen mis jij?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Heeft u haar op uw rug?
Zo ja ziten er dreads in ?
Antwoordopties:quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Xennia het volgende:
- Heb je gelogen, of het mooier gemaakt dan je bent met je antwoorden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |