Is dat van T-Bag nou niet een spoilerquote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef Canisfire het volgende:
...
Dat mag alleen als je MBO doet.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vergeet ook heel vaak namen van personages.Als mijn gesprekspartner maar weet over wie ik het heb maakt t niet uit toch?
Wat? Dat T-bag bi is? Dat was al in seizoen 1 bekend.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Is dat van T-Bag nou niet een spoiler
Dat zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
maar de nieuwe pb was weer super!
Nee hij bedoelt dat toen hij was verdwenen met die blonde figurant.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wat? Dat T-bag bi is? Dat was al in seizoen 1 bekend.
Oeh gaan we hier een rel 24 vs PB topic van maken ?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:07 schreef Mustard_Man het volgende:
prison break is sowieso voor falers.
24 = win!!11
Ik had ook niet alle afleveringen gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wat? Dat T-bag bi is? Dat was al in seizoen 1 bekend.
Als je een huismoeder bent.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
24 en Prison Break zuigen allebei, Friends is teh winnaar(volgens het serietournoei hier dan toch
)
Friends dat wint van Prison Break dan is heel dat toernooi natuurlijk niet meer geldigquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
24 en Prison Break zuigen allebei, Friends is teh winnaar(volgens het serietournoei hier dan toch
)
als ik van iedere film of serie waarover ik praat de namen van alle personages zou onthouden dan zou mijn hoofd lang geleden al ontploft zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef Canisfire het volgende:
Kijk dat is nou echt irritant.
Mensen die wanneer ze het over een film of tv serie hebben niet de moeite nemen om een personage bij naam te noemen allicht omdat ze te dom zijn om namen te onthouden of gewoon omdat ze lui zijn maar goed vervelend is het wel. Ik zou een voorbeeld geven. Zit ik vanmiddag in de trein hoor ik twee mensen praten over prisonbreak.
Persoon 1 tegen persoon 2: Zo heb je de amerikaanse episodes al weer gedownload ?
Persoon 2: Ja jij ook he ? ik schrok wel toen die homo (T-bag die trouwens bi is !! ) Opeens met die blonde vrouw was verdwenen. Persoon 1: Ja en die Neger (C-Note !!!! ) was ook geniaal met zijn snowflake tegen die tatoo dude ( Scofield het personage waar alles omdraait voor godsake!!! )
Mensen die personages uit films en series bij eigenschapen noemen inplaats van bij naam moeten gewoon dood![]()
Leuk he gtstquote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh gek, ik schrok ook wel toen die ene neger uit bodega de koning die italiaanse mafioso-wannebe zakenman had vermoord. Of toen die ouwe vrijster die vroeger getrouwd was met de grijze kerel van reclamebureau A&A ineens de moeder van die kerel met de spitse heksenkin bleek te zijn.
Het geinigst vond ik altijd die ouwe vergeetachtige man. Ook een favoriet personage is die sexy jonge dochter van die maffioso. Dat grietje dat verliefd is op die bi-seksuele jongen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |