abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42181152
Pianisten verzamelt u.

Wat voor piano hebben jullie thuis staan en hoe lang spelen jullie al?

deel 2

[ Bericht 42% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-09-2006 22:40:34 ]
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_42183783
Heb vijf en een half jaar les gehad als kind, en hij staat dus nog steeds bij mijn ouders thuis. Eerst maar eens wat ruimer gaan wonen. En dan komt die piano vanzelf wel Speel nog steeds graag als ik bij mijn ouders kom, maar meer piano driven pop eigenlijk dan de klassieke stukken die ik vroeger moest spelen...
pi_42183805
dan doe ik het maar

ik ben terug begonnen met pianospelen maar heb geen piano thuis wel een synthesizer

ben mezelf Lass die Sonne in dein Herz aan het leren op het gehoor
pi_42206652
topic loopt niet goed

pianisten verzamel u

[ Bericht 71% gewijzigd door Pinnenmutske op 28-09-2006 19:02:09 ]
pi_42847578
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Numbie het volgende:
Heb vijf en een half jaar les gehad als kind, en hij staat dus nog steeds bij mijn ouders thuis. Eerst maar eens wat ruimer gaan wonen. En dan komt die piano vanzelf wel Speel nog steeds graag als ik bij mijn ouders kom, maar meer piano driven pop eigenlijk dan de klassieke stukken die ik vroeger moest spelen...
klinkt interessant

ik heb les gehad op het speciale niveau maar ben gestopt

ooit wil ik terug beginnen maar ik hou niet zo van publiek (word verschrikkelijk ambetant)
pi_42847868
Ben momenteel echt helemaal into Ben Folds als ik achter de piano zit. Zit zoveel variatie in voor popsongs... Heel fijn
pi_45500577
Hola!! (topickick!)

Ik ben op zoek naar de (piano) bladmuziek van Neet oet lottum - hald mich ens vas.

Iemand???
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:59:37 #8
154947 forgotmyself
I Almost Forgot Myself
pi_45508008
Er is al een topic voor toetsenisten:

Fok! Toetsenisten Topic

Misschien kun je daar je vraag stellen. Anders gaan er twee topics langs elkaar heen lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')