ga er maar wel vanuit dat ie overgedubbed wordquote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef twi het volgende:
Blue Dragon FTW
Ik ben geen die-hard RPG fan, maar die game lijkt me echt super. Onder 1 voorwaarde: dat hij zo blijft zoals in de trailer. Japans met ondertiteling. Als 'ie Engels nagesynchroniseerd wordt zou dat echt doodzonde zijn.
Als het maar uit te zetten is zoals bij Enchanted Arms, origineel Japans met Engelse Subs heeft toch iets vind ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga er maar wel vanuit dat ie overgedubbed word
leuk stadion ?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef Wessiej het volgende:
Smackdown
Super spel, vind dat altijd tof die worstel spellen, alleen deze is nog eens lastig ook!
Wel even mooi iemand bij zijn hoofd gepakt en tegen een ijzeren paal gesmackt.
Ik heb ook meerdere worstel spellen gehad op ps1, pc en xbox 1, dus ik ben al een soort van fan van deze spellenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe je zei gisteren ook dat Sonic leuk was, dus of dit een super spel is neem ik met een korreltje zout.
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe je zei gisteren ook dat Sonic leuk was, dus of dit een super spel is neem ik met een korreltje zout.
PS2 review:quote:Op donderdag 28 september 2006 13:02 schreef Niek. het volgende:
Als laatse nog: Guitar Hero for Xbox 360, geen idee wat voorn game het is, gitaar spelen ofzow?
Nee, gewoon een stage maar je kan niet in the crowd gaan vechten dus geen wapens.quote:
En waar staat dat weer dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Onder Bring it home?
Tja dat weet ik niet uit mijn hoofd. Staat in ieder geval ergens game videos. Daar staan ze onder.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:12 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En waar staat dat weer dan?
Wat typ je ontzettend irritantquote:Op donderdag 28 september 2006 13:15 schreef CecilBDemented het volgende:
/knip
Het is gewoon de RAW arena (oftewel een willekeurige arena in de US met de Raw stagequote:Op donderdag 28 september 2006 13:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, gewoon een stage maar je kan niet in the crowd gaan vechten dus geen wapens.
Maar elkaars hoofd langs de touwen duwen is ook pijnlijk zat
FUCK DIE PES DEMO. DIE KOMT TOCH NOOIT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef Un4 het volgende:
Pff worstelgames... KOM OP MET DIE PES DEMO!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |