En dan nog de andere titels die uitgaan komenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Tering............ die Assasin's Creed demo![]()
Splinter Cell
Omg,............ jeetje. Totdat FFXIII of MGS4 uitkomt heb ik geen PS3 nodig.
http://www.xboxyde.com/news_3616_en.htmlquote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Is de Bioshock al ergens online te zien?
Die wil ik echt op marketplace hebben.
Fenomenale trailer!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:10 schreef koentje.k het volgende:
[..]
http://www.xboxyde.com/news_3616_en.html
Wel CGI maarja we weten hoe goed het er echt uitziet!![]()
Is al gepost, en onder andere op Xboxyde is het Alan Wake stukje los te vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:51 schreef DooD het volgende:
Mensen om even op Alan Wake in te springen. Ik weet niet of dit al eerder gepost is, maar dit kwam van de IDF http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=472773 Rond de 15de min begint het alan Wake op een quad core processor met xbox360 joystickIk zou zeggen zit de eerste 15 min even uit, want deze game blaast een hoop van concurrentie keihard weg.
Je weet zelf ook dat deze bewering als een drol op een sluisdeur slaat hè? toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef BMH het volgende:
[..]
die film had een budget van 300 miljoen waardoor het niet fout KON gaan .
http://games.fok.nl/news.php?newsid=13906quote:Op donderdag 28 september 2006 15:49 schreef Gajes het volgende:
Is iedereen aan het werk ofzo! Kan niemand even checken of er nieuwe demo's zijn!
Ja de wishlist groeit heel snel. Ik had Assassin's Creed niet echt goed gevolgd, maar hij staat er nu gelijk bij. Het worden dure tijden op game gebied de komende 6 maanden.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef Even het volgende:
WOW die onstage presentatie van Assassin's Creed
AC staat na dit filmpje op nummer 1 van mijn wishlistquote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja de wishlist groeit heel snel. Ik had Assassin's Creed niet echt goed gevolgd, maar hij staat er nu gelijk bij. Het worden dure tijden op game gebied de komende 6 maanden.![]()
Welk filmpje?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
AC staat na dit filmpje op nummer 1 van mijn wishlist
Wow, dat was wel impressive. De graphics en de animaties zijn echt prachtig. Vooral dat neerhakken van dat houten geval om een blokkade te maken was erg vet. Het doet me wel een beetje denken aan een middeleeuwse/historische Hitman. Wat erg cool is in mijn ogen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
AC staat na dit filmpje op nummer 1 van mijn wishlist
Het idee is ook geweldig: Deze taak moet je volbrengen, dit is de stad en zoek het maar uit hoe je het doetquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
Wow, dat was wel impressive. De graphics en de animaties zijn echt prachtig. Vooral dat neerhakken van dat houten geval om een blokkade te maken was erg vet. Het doet me wel een beetje denken aan een middeleeuwse Hitman. Wat erg cool is in mijn ogen.
Idd vrijheid is erg belangrijk in dit soort games, daarom is het ook erg tof dat je zo'n beetje kan doen wat je wil en hoe je het wilquote:Op donderdag 28 september 2006 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Het idee is ook geweldig: Deze taak moet je volbrengen, dit is de stad en zoek het maar uit hoe je het doet
...dat is het ookquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
Het doet me wel een beetje denken aan een middeleeuwse/historische Hitman.
Dat is allemaal bij smackdown : here comes the pain al mogelijk. (ps2) Ik heb smackdown vs raq 2006 ook dus kan niet wachten op deze game, ben nu de demo ff aan het binnenhalenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:49 schreef Wessiej het volgende:
WWE
Echt super dingen kan je doen, even uit de ring gaan en tussen het publiek staat een steiger en een tafel met eten, schuif dat eten eraf, leg die tafel netjes neer, pak die andere gast en smijt ik op die tafel (eerst even paar keer hard meppen dat die niet beweegt) en dan de steiger in klimmen en gooi je zelf naar beneden, geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |