Die doet het hier niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
http://www.pcextreme.nl/algemeen::netwerk::webcam
Kopieer die link in je browser
Iemand kut in mijn rack!
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Fok! heeft er wel een minuut of 20 uitgelegen.
Knul, dan deden jullie ups-sen het waarschijnlijk beter.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:50 schreef Punica het volgende:
[..]
Knul, ons DC staat praktisch naast Redbus, en heeft totaal geen hinder ondervonden.
En knul, het bedrijf waar ik werk neemt ook af bij Redbus, en er is geen sprake geweest van een invoer dip volgens de engineers.
Ga anders dit even lezen http://www.webwereld.nl/a(...)telecity-redbus.html
Doei, semi-interessante buurpand van redbus bewoner!quote:De problemen doen zich voor in het Redbus-datacenter aan de Gyroscoopweg in Amsterdam. Woordvoerster Mariska van Beukering van Telecity Redbus bevestigt dat er problemen zijn. "We hebben inderdaad te maken gehad met een kortstondige stroomdip. De oorzaak daarvan is nog niet bekend en de stroomvoorziening is inmiddels weer gegarandeerd", zo verklaart Van Beukering
Doet het niet...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
http://www.pcextreme.nl/algemeen::netwerk::webcam kijk op camera 2 dan al die rekken openook mijne!
De 3e niet, de rest wel.quote:
Hmmm, nou gaat het hier ook moeizaam, momenteel alleen 1quote:
Stel mijn server was kapot gegaan, zou iemand dat dan vergoeden? Pcextreme of redbus?quote:Geachte Klant,
Zoals u misschien gemerkt heeft is er na 16:00 een grote storing
geweest.
Deze reden van deze storing is een stroomuitval in het TelecityRedBus
datacenter te Amsterdam. PCextreme B.V. heeft al haar apparatuur in
dit datacenter ondergebracht.
Tot op heden hebben wij nog geen officieële verklaring ontvangen wat
betreft de oorzaak van deze stroomstoring.
U zult zich nu waarschijnlijk afvragen: "Een datacenter beschikt toch
over UPS systemen en noodgeneratoren?"
Inderdaad, dat is ook zo. Echter hebben wij nog geen officieële
verklaring en kunnen wij deze vraag dus ook nog niet beantwoorden.
Nadat rond 17:15 ons serverpark weer voorzien was van stroom kwamen
wij tot de ontdekking dat diverse servers defect waren. Onze engineers
zijn sindsdien druk bezig met het vervangen van hardware en het weer
online brengen van diverse systemen.
De cluster nl01, nl02 en nl03 (Dynamic hosting) zijn weer online
evenals alle reseller servers.
Doordat de stroom niet in het gehele datacenter uitviel hebben ons
storage platform en het nieuwe mailcluster niet zonder stroom gezeten.
Hierdoor heeft u dus wel gebruik kunnen maken van alle e-mail
diensten.
Door de stroomuitval zijn ook diverse dedicated servers defect
geraakt. Indien u nog problemen ondervind met uw dedicated server, dan
verzoeken wij u contact op te nemen met noc@pcextreme.nl (Alleen voor
dedicated en colocated servers!)
Het is bij ons niet bekend dat er colocated servers defect zijn
geraakt. Mocht dit wel het geval zijn, dan verzoeken wij u ook contact
op te nemen met noc@pcextreme.nl
Zodra wij een officiële verklaring hebben ontvangen van TelecityRedBus
zullen wij u hier over berichten.
Met vriendelijke groet,
PCextreme B.V.
ligt aan je SLA hequote:Op donderdag 28 september 2006 00:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Krijg deze mail van PcExtrem:
[..]
Stel mijn server was kapot gegaan, zou iemand dat dan vergoeden? Pcextreme of redbus?
Ben je nou echt zo dom ? Ik kan op onze UPS zo zien dat de stroom invoer 'r niet uitgelegen heeft, de generatoren zijn ook niet aangeslagen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:06 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Knul, dan deden jullie ups-sen het waarschijnlijk beter.
En knul, niet het gehele datacenter heeft eruit gelegen.
Even een quote uit de eerste alinea van je link:
[..]
Doei, semi-interessante buurpand van redbus bewoner!
Punicaaaaaaquote:Op donderdag 28 september 2006 13:58 schreef Punica het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom ? Ik kan op onze UPS zo zien dat de stroom invoer 'r niet uitgelegen heeft, de generatoren zijn ook niet aangeslagen.
En waar spreek ik erover dat het hele DC eruit lag ? Onze suite lag r iig wel 100% uit (E0) + delen op F1.
Doei tweakertje die graag tof mee praat maar niet dicht bij de stand van zaken staat![]()
quote:Volgend op de berichtgeving van woensdagmiddag en hedenochtend, geven we hierbij een verslag met betrekking tot het incident dat heeft plaatsgevonden op 27 september 2006 in het TelecityRedbus datacenter aan de Gyroscoopweg in Amsterdam.
Om 15.55 uur heeft zich een communicatie fout voorgedaan in het UPS systeem. Als gevolg hiervan is er gedurende een tiende van een seconde een verlaging van het voltage zichtbaar geweest. Hierbij zijn minimale waarden gemeten van 80 Volt. Het is afhankelijk van de voeding hoe uw apparatuur hierop reageert. Direct na de verstoring is de gebruikelijk stroomvoorziening hersteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |