abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42171741
Vanochtend liep ik door de stad richting mijn kamer.
Op een gegeven moment moest ik een straat over steken, en ik dacht: laat ik dan over het zebrapad lopen, das wel zo veilig

Dus ik sta al op dat zebrapad, komt er een of andere stomme inboorling in mijn richting aanfietsen.
Maarja, ik dacht, zebrapad --> ik heb voorrang!
Dus ik wandel lekker door, fiets die gare aap gewoon door en kon nog half uitwijken waarbij hij half tegen mij aanbotste.
Omdat hij vooral mijn tas raakte fuckte het mij niet bijzonder veel en zou ik doorlopen.
Begint de pauper in kwestie in een keer als een marktkoopman te schreeuwen en te razen tegen mij dat ik uit moet kijken en een klootzak en een mongool ben bla bla...
Ik was eerst even zeer verbaasd om deze reactie maar zei tegen hem dat ik op een zebrapad liep en dat dat betekent dat ik voorrang heb! Nou toen begon hij weer te schelden en heb ik hem gezegd dat hij een achterlijke mongool was en vervolgde mijn weg richting huis.

Komt die pauper achter mij aan fietsen en vraagt (op een afstand van 10 meter ) of ik een klap voor me kop wil.
Waarop ik hem nog maar eens uitlegde wat het principe was van een zebrapad en dat hij zich niet zo druk moest maken.
Vervolgens vroeg hij me nog een keer of ik een klap op m'n kop wou. Toen heb ik hem nog maar eens verteld dat ie imbeciel was, en heb me maar weer omgedraaid om naar huis te gaan.

Mijn klacht: kom mij niet 's ochtends lastigvallen met het feit dat je door je alcoholconsumptie niet meer weet wat een zebrapad is
pi_42171811
zeebrapaden ze liggen er nog wel, maar volgens mij bestaan ze allang niet meer
Even a broken clock is right twice a day.
pi_42171882
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:41 schreef danos het volgende:
zeebrapaden ze liggen er nog wel, maar volgens mij bestaan ze allang niet meer
Ik neem dan bijna altijd voorrang, behalve als er een grote vrachtauto aankomt
pi_42171884
De jeugd van tegenwoordig! Volgende keer moet je zeggen: Zal ik even de politie bellen, kijken wie er gelijk heeft............
pi_42171958
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:43 schreef Flyingdutchman het volgende:
De jeugd van tegenwoordig! Volgende keer moet je zeggen: Zal ik even de politie bellen, kijken wie er gelijk heeft............
Het ergste was dat het een volwassen kerel was!
  woensdag 27 september 2006 @ 15:46:34 #6
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42171979
haha maar een inboorling zeg je, die kennen de verkeersregels vaak ook niet Beter op zn bek slaan trouwens als-ie dronken is, doet-ie toch amper wat terug
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42172046
Heb je nu een klap gekregen of niet?
pi_42172132
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef Frankie79 het volgende:
Heb je nu een klap gekregen of niet?
Nee, want toen ik wegliep fietste hij ook weg, hij vroeg me trouwens toen ook nog of ik een klap wou
pi_42172317
Boh gek, iedere n00b weet toch dat zebrapaden slechts voor schijnveiligheid zorgen.
  woensdag 27 september 2006 @ 16:36:43 #10
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_42172462
hoi
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_42172486
Lastig, van die mensen die denken dat ze in hun gelijk staan, maar toch verkeersregels overtreden.

Laatst ging een man helemaal stil staan om mij de les te lezen(nam voorang waar ik voorang had), maar toen ik hem fijntjes op het voorrangsbord en haaientanden wees reed hij stilletjes door.

Sommige mensen zijn echt blind.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_42172619
Ik verbaasde me overlaatst over de uitslag van een enquete. Daar kwam naar voor dat 58% van de fietsers dacht dat een stoplicht alleen voor auto's was, evenals voorang verlenen.
Ik ben dan ook voor een theoretisch rijbewijs voor iedereen die met een voertuig (al dan niet automatisch, de openbare weg op wil.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_42172704
Dus wilde je die klap nou wel of niet? Want je gaf geen antwoord op z'n vraag, wat ergens natuurlijk ook best onbeleefd is.
It's about being boss, not being the boss...
pi_42172771
Eigenlijk zit het volgens mij anders. Je bent verplicht voorrang te verlenen. Dat betekent niet dat de ander recht op voorrang heeft. (Geloof me, dat is een wereld van verschil.)
pi_42172851
dat je bijna aangereden werd op het zebrapad geloof ik, de rest niet
  woensdag 27 september 2006 @ 17:38:42 #16
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_42174035
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:46 schreef T3rr0r het volgende:
Dus wilde je die klap nou wel of niet? Want je gaf geen antwoord op z'n vraag, wat ergens natuurlijk ook best onbeleefd is.

Precies.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:39:14 #17
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_42183500
Dronken imboorlingen die je 's ochtends lastigvallen? Waar woon je in godsnaam?
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_42185057
Ik zou hem neergestoken hebben swa, die mensen moeten niet messen met homies op die zebrawegen, jeweets
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 27 september 2006 @ 23:41:43 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_42185639
Maar wil je nou een klap of niet?

pi_42186521
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
dat je bijna aangereden werd op het zebrapad geloof ik, de rest niet
Het is wel zo, wat ook wel weer het leuke aan het verhaal is
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef cyberstalker het volgende:
Dronken imboorlingen die je 's ochtends lastigvallen? Waar woon je in godsnaam?
Groningen
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Maar wil je nou een klap of niet?

In principe niet!
  donderdag 28 september 2006 @ 00:11:25 #21
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_42186550
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef Tommeke het volgende:
In principe niet!
Maar je staat open voor het idee?
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 28 september 2006 @ 00:14:45 #22
26753 ScottishAsshole
Wha daur meddle wi' me?
pi_42186644
Wat een sukkel

Lijkt me duidelijk dat je een klap wou, dat hoefde hij echt niet te vragen
  donderdag 28 september 2006 @ 00:43:54 #23
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_42187392
Ik zou ergens aanbellen, als de deur open ging, gewoon naar binnen lopen en een fileermes uit het keukenblok graaien, daarmee achter meneer IBL. aan dat ie moet rennen voor zijn leven, wedden dat ie volgende keer wel stopt!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
pi_42191348
Voorrang krijg je, voorrang neem je niet.
Dat is op een zebrapad niet anders.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42191532
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:00 schreef buzzer het volgende:
Dat zeg ik toch?
pi_42194913
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:11 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Maar je staat open voor het idee?
Nouja, ik zou er over kunnen praten met hem
pi_42194962
quote:
Dat klopt, maar het is wel zo dat op het moment dat je je al op het zebrapad bevind, dat het verkeer moet stoppen.
pi_42195015
Ik dacht dat zebrapaden er altijd lagen, omdat de strepentrekkers nog wat witte verf over hadden en toen maar besloten om van die grote rechthoekige vlakken te maken.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_42195027
quote:
Ga jij eens snel de verkeersregels lezen.

Als je op een zebrapad loopt moeten weggebruikers voor je stoppen.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_42195110
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef m021 het volgende:

[..]

Ga jij eens snel de verkeersregels lezen.

Als je op een zebrapad loopt moeten weggebruikers voor je stoppen.
wil niet zeggen dat je ook altijd voorrang neemt
Welkom op FOK!
pi_42195217
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:48 schreef Zosk het volgende:

wil niet zeggen dat je ook altijd voorrang neemt
Als je op een zebrapad staat moeten mensen je voorrang verlenen. Wil inderdaad niet zeggen dat je het zebrapad op moet lopen als er een auto met 50 km/u aan komt rijden. Maar dat deed TS ook niet:
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:38 schreef Tommeke het volgende:

Dus ik sta al op dat zebrapad, komt er een of andere stomme inboorling in mijn richting aanfietsen.
pi_42195269
Ik had 'm een stomp op z'n neus gegeven.

't is echt verbazingwekkend als je ziet hoe nonchalant mensen in het verkeer zijn, en dan vooral al die kutpubertjes wat overal gewoon doorfietsen als het stoplicht rood is, ze geen voorrang hebben en/of ze eigenlijk even moesten wachten. Ik heb me daar altijd een beetje aan geėrgerd maar sinds een paar maanden rij ik nu ook auto en dan merk je nog eens des te meer hoe onbenullig en nonchalant de meeste mensen in het verkeer zijn.
pi_42195293
Tja, maar sommige mensen boeit het nou eenmaal niet of er wel of niet een zebrapad ligt.
Zomaar oversteken ookal heb je voorrang is nooit slim
Welkom op FOK!
pi_42196054
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Zosk het volgende:
Tja, maar sommige mensen boeit het nou eenmaal niet of er wel of niet een zebrapad ligt.
Dat is hun probleem. Ik zie ze graag van hun fiets af stuiteren als ze niet meer fatsoenlijk kunnen remmen. Moeten ze de regels maar volgen.
pi_42196753
je moest gewoon zeggen 'ja kom dan!'
en dan snel hem op z'n bek rammen en z'n fiets jatten..
Maar zo is het wel, toch?
pi_42197048
maar je was wel bang voor me?
pi_42197564
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had 'm een stomp op z'n neus gegeven.

't is echt verbazingwekkend als je ziet hoe nonchalant mensen in het verkeer zijn, en dan vooral al die kutpubertjes wat overal gewoon doorfietsen als het stoplicht rood is, ze geen voorrang hebben en/of ze eigenlijk even moesten wachten. Ik heb me daar altijd een beetje aan geėrgerd maar sinds een paar maanden rij ik nu ook auto en dan merk je nog eens des te meer hoe onbenullig en nonchalant de meeste mensen in het verkeer zijn.
Ik rij nu een jaartje auto, maar ik merk ook dat mijn algehele verkeersdeelname daardoor beter is geworden.
Het domme was dat dit een ouwe vent van een jaar of 45/50 was en niet een kutpubertje...
pi_42197922
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lastig, van die mensen die denken dat ze in hun gelijk staan, maar toch verkeersregels overtreden.

Laatst ging een man helemaal stil staan om mij de les te lezen(nam voorang waar ik voorang had), maar toen ik hem fijntjes op het voorrangsbord en haaientanden wees reed hij stilletjes door.

Sommige mensen zijn echt blind.
Jij mag geen voorrang nemen.........
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')