Ik neem dan bijna altijd voorrang, behalve als er een grote vrachtauto aankomtquote:Op woensdag 27 september 2006 15:41 schreef danos het volgende:
zeebrapaden ze liggen er nog wel, maar volgens mij bestaan ze allang niet meer![]()
Het ergste was dat het een volwassen kerel was!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:43 schreef Flyingdutchman het volgende:
De jeugd van tegenwoordig! Volgende keer moet je zeggen: Zal ik even de politie bellen, kijken wie er gelijk heeft............
Nee, want toen ik wegliep fietste hij ook weg, hij vroeg me trouwens toen ook nog of ik een klap wouquote:Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef Frankie79 het volgende:
Heb je nu een klap gekregen of niet?
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:46 schreef T3rr0r het volgende:
Dus wilde je die klap nou wel of niet? Want je gaf geen antwoord op z'n vraag, wat ergens natuurlijk ook best onbeleefd is.
Het is wel zo, wat ook wel weer het leuke aan het verhaal isquote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
dat je bijna aangereden werd op het zebrapad geloof ik, de rest niet
Groningenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef cyberstalker het volgende:
Dronken imboorlingen die je 's ochtends lastigvallen? Waar woon je in godsnaam?
In principe niet!quote:
Maar je staat open voor het idee?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef Tommeke het volgende:
In principe niet!
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:00 schreef buzzer het volgende:
Voorrang krijg je, voorrang neem je niet.
Dat is op een zebrapad niet anders.
Nouja, ik zou er over kunnen praten met hemquote:Op donderdag 28 september 2006 00:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Maar je staat open voor het idee?
Dat klopt, maar het is wel zo dat op het moment dat je je al op het zebrapad bevind, dat het verkeer moet stoppen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:00 schreef buzzer het volgende:
Ga jij eens snel de verkeersregels lezen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:00 schreef buzzer het volgende:
wil niet zeggen dat je ook altijd voorrang neemtquote:Op donderdag 28 september 2006 11:45 schreef m021 het volgende:
[..]
Ga jij eens snel de verkeersregels lezen.![]()
Als je op een zebrapad loopt moeten weggebruikers voor je stoppen.
Als je op een zebrapad staat moeten mensen je voorrang verlenen. Wil inderdaad niet zeggen dat je het zebrapad op moet lopen als er een auto met 50 km/u aan komt rijden. Maar dat deed TS ook niet:quote:Op donderdag 28 september 2006 11:48 schreef Zosk het volgende:
wil niet zeggen dat je ook altijd voorrang neemt![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:38 schreef Tommeke het volgende:
Dus ik sta al op dat zebrapad, komt er een of andere stomme inboorling in mijn richting aanfietsen.
Dat is hun probleem. Ik zie ze graag van hun fiets af stuiteren als ze niet meer fatsoenlijk kunnen remmen. Moeten ze de regels maar volgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Zosk het volgende:
Tja, maar sommige mensen boeit het nou eenmaal niet of er wel of niet een zebrapad ligt.
Ik rij nu een jaartje auto, maar ik merk ook dat mijn algehele verkeersdeelname daardoor beter is geworden.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had 'm een stomp op z'n neus gegeven.
't is echt verbazingwekkend als je ziet hoe nonchalant mensen in het verkeer zijn, en dan vooral al die kutpubertjes wat overal gewoon doorfietsen als het stoplicht rood is, ze geen voorrang hebben en/of ze eigenlijk even moesten wachten. Ik heb me daar altijd een beetje aan geėrgerd maar sinds een paar maanden rij ik nu ook auto en dan merk je nog eens des te meer hoe onbenullig en nonchalant de meeste mensen in het verkeer zijn.
Jij mag geen voorrang nemen.........quote:Op woensdag 27 september 2006 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lastig, van die mensen die denken dat ze in hun gelijk staan, maar toch verkeersregels overtreden.
Laatst ging een man helemaal stil staan om mij de les te lezen(nam voorang waar ik voorang had), maar toen ik hem fijntjes op het voorrangsbord en haaientanden wees reed hij stilletjes door.
Sommige mensen zijn echt blind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |