Vanochtend liep ik door de stad richting mijn kamer.
Op een gegeven moment moest ik een straat over steken, en ik dacht: laat ik dan over het zebrapad lopen, das wel zo veilig
![]()
Dus ik sta al op dat zebrapad, komt er een of andere stomme inboorling in mijn richting aanfietsen.
Maarja, ik dacht, zebrapad --> ik heb voorrang!
Dus ik wandel lekker door, fiets die gare aap gewoon door en kon nog half uitwijken waarbij hij half tegen mij aanbotste.
Omdat hij vooral mijn tas raakte fuckte het mij niet bijzonder veel en zou ik doorlopen.
Begint de pauper in kwestie in een keer als een marktkoopman te schreeuwen en te razen tegen mij dat ik uit moet kijken en een klootzak en een mongool ben bla bla...
Ik was eerst even zeer verbaasd om deze reactie maar zei tegen hem dat ik op een zebrapad liep en dat dat betekent dat ik voorrang heb! Nou toen begon hij weer te schelden en heb ik hem gezegd dat hij een achterlijke mongool was en vervolgde mijn weg richting huis.
Komt die pauper achter mij aan fietsen en vraagt (op een afstand van 10 meter
![]()
) of ik een klap voor me kop wil.
Waarop ik hem nog maar eens uitlegde wat het principe was van een zebrapad en dat hij zich niet zo druk moest maken.
Vervolgens vroeg hij me nog een keer of ik een klap op m'n kop wou. Toen heb ik hem nog maar eens verteld dat ie imbeciel was, en heb me maar weer omgedraaid om naar huis te gaan.
Mijn klacht: kom mij niet 's ochtends lastigvallen met het feit dat je door je alcoholconsumptie niet meer weet wat een zebrapad is