abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42171116
Ik heb een site gehost bij Lycos, lekker goedkoop.

Domeinnaam: 4,99 euro per jaar.
Active Plus Pakket : 9,99 euro per maand.

Goed, m'n site is de laatste tijd wel om de haverklap down (ze hebben nogal wat problemen met PHP), maar ze doen ongetwijfeld hun stinkende best om die problemen op te lossen. (ahem)

Nou kijk ik voor de grap eens in m'n facturering overzicht en krijg ik het volgende te zien.

In totaal al 18x 9,99 euro afgeschreven voor 11 maanden... dat mogen ze mij toch wel eens uitleggen.

Heb net 2x redelijk pissig opgebeld, maar die helpdeskslaaf kon mij vreemd genoeg niet goed verstaan... terwijl ik vol bereik had en hem prima kon verstaan.. of zou 'ie gewoon geen zin gehad hebben in een lastige klant?

Stelletje oplichters.
pi_42171177
Zo komt Jan Splinter door de winter.
Lycos zuigt zwaar, maar dat wist je natuurlijk al
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42171414
zeker nooit geleerd dat je af en toe eens je bankrekening moet bekijken om te zien wat er allemaal afgeboekt wordt?

Of ben jij zo een type die ze meteen in de vuilnisbak gooit zonder open te maken?
  woensdag 27 september 2006 @ 15:30:11 #4
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_42171461
Ik heb dit probleem al jaren
Ik kwam erachter dat ze ook wel eens 34 euro inhielden en dan belde ik en dan wisten ze niet eens waarvoor dat was
Ja meneer we kunnen dat niet vinden, maar ook niet terugbetalen...echt gebeurd!!!
Daar komt nog bij dat mijn site heeeeeel langzaam was en daardoor slecht bereikbaar
Ik zit nu bij een andere host daar betaal ik 35 euro per jaar voor hetzelfde en is retesnel
Shuffle up and deal!!!
pi_42171542
ik bedoel 15 euri per jaar voor mijn hosting en NL domein ook retesnel
pi_42171556
Ooit eens voor een jaar een gratis .com gehad via lycos. Na een jaar krijg ik opeens een rekening van 170¤
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 27 september 2006 @ 15:33:31 #7
66685 Tippy
Life it seems will fade away
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 15:35:16 #8
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_42171617
quote:
e registratie periode van je domein *Censor* loopt af op 01-11-2006.

Wil je jouw domein behouden? Verleng dit dan zo snel mogelijk! Om je
domeinregistratie te verlengen ga je direct naar:
http://webhosting.lycos.nl/account/?d=*Censor*&location=/account/domain/extend/
en log je in op je Account
En dan natuurlijk
quote:
Om te voorkomen dat je telkens moet onthouden om je domein te verlengen
kun je nu ook je domein automatisch laten verlengen. Om dit te regelen
klik je op bovenstaande pagina op AAN.

Ach, Die dingen heb ik al zovaak uitgezet, en toch floepte ze elke week weer op AAN

Hoerenlycos, ben blij dat ik er maar even een accountje heb gehad, een hele tijd geleden..

En die domein wat langer had gedaan..
pi_42171640
Daarom doe ik niet aan autom. incasso. Ik laat het meestal gewoon jaarlijks factureren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 15:36:21 #10
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_42171653
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:30 schreef mirelia het volgende:
Ik heb dit probleem al jaren
Ik kwam erachter dat ze ook wel eens 34 euro inhielden en dan belde ik en dan wisten ze niet eens waarvoor dat was
Ja meneer we kunnen dat niet vinden, maar ook niet terugbetalen...echt gebeurd!!!
Daar komt nog bij dat mijn site heeeeeel langzaam was en daardoor slecht bereikbaar
Ik zit nu bij een andere host daar betaal ik 35 euro per jaar voor hetzelfde en is retesnel
Bwhehe, ik heb ooit eens een stuk of 10 mailtjes gestuurd.

En toen kreeg ik een mailtje terug dat het probleem was opgelost..
Terwijl ik een vraag had, en geen probleem
pi_42171668
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef DutchTSE het volgende:
zeker nooit geleerd dat je af en toe eens je bankrekening moet bekijken om te zien wat er allemaal afgeboekt wordt?

Of ben jij zo een type die ze meteen in de vuilnisbak gooit zonder open te maken?
Ik heb hier idd een hele stapel ongeopende bankafschriften liggen. Lang leve internet bankieren...

Nu ik er over nadenk heb ik wel eens gedacht van 'huh, alweer?'.. maar het is mij toen niet opgevallen..

Er zit ook net steeds 2 weken tussen zodat er weer een hele reeks andere overboekingen tussen staan.. net alsof ze het er om doen.
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 15:37:21 #12
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_42171695
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ik heb hier idd een hele stapel ongeopende bankafschriften liggen. [afbeelding] Lang leve internet bankieren...

Nu ik er over nadenk heb ik wel eens gedacht van 'huh, alweer?'.. maar het is mij toen niet opgevallen..

Er zit ook net steeds 2 weken tussen zodat er weer een hele reeks andere overboekingen tussen staan.. net alsof ze het er om doen.
Ze doen het erom.
pi_42171895
Op zich had ik nooit problemen met Lycos.

Jaar lang gratis domeinnaam + hosting gehad, en ik zag toen weinig redenen om naar een andere host over te stappen. Weinig downtime gehad en zoveel goedkoper kon ik ze ook niet vinden.

De hosting verdien ik toch makkelijk terug, dus dat ik het ergens anders een euro goedkoper kan krijgen boeit mij ook niet zoveel.

Alleen de laatste paar weken is m'n site om de haverklap down, en nu komt dit er ook nog bij...

Eens kijken naar een andere host.
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 15:45:54 #14
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_42171953
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:43 schreef roelofjan het volgende:
Op zich had ik nooit problemen met Lycos.

Jaar lang gratis domeinnaam + hosting gehad, en ik zag toen weinig redenen om naar een andere host over te stappen. Weinig downtime gehad en zoveel goedkoper kon ik ze ook niet vinden.

De hosting verdien ik toch makkelijk terug, dus dat ik het ergens anders een euro goedkoper kan krijgen boeit mij ook niet zoveel.

Alleen de laatste paar weken is m'n site om de haverklap down, en nu komt dit er ook nog bij...

Eens kijken naar een andere host.
Nenax.be
pi_42172264
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Nenax.be
Maar 400MB opslagruimte? Ik heb er nu al een paar honderd opstaan...

(Geen idee hoeveel precies, dat overzicht bij lycos geeft aan dat ik in totaal 1 MB gebruik. )
pi_42172356
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:55 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Maar 400MB opslagruimte? Ik heb er nu al een paar honderd opstaan...

(Geen idee hoeveel precies, dat overzicht bij lycos geeft aan dat ik in totaal 1 MB gebruik. )
Ik heb veel plezier van Stone IS: http://www.1-eurohost.com/nlsite/?q=node/7

ong. 5 euro per maand voor 1GB webspace / 40GB transfer
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:35:47 #17
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_42183344
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:33 schreef Ultralaser het volgende:
ik bedoel 15 euri per jaar voor mijn hosting en NL domein ook retesnel
Ik heb nu al drie jaar gratis hosting & domeinnaam. Alleen vanaf oktober moet ik gaan betalen omdat de hoster de kosten aan SIDN niet had betaald en dus failliet is. De site doet het overigens nog wel gewoon daar.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_42186301
Whoa, ze zijn wakker geworden bij Lycos.

Ik krijg nu tenminste een nette melding i.p.v steeds Warning: supplied argument is not bla bla bla of steeds een proxy error hier en daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')