dat boeit me niet, dan haal ik 'm wel op bij het postkantoor of de buurman of waar ze het neerzetten. Die postbodes moeten gewoon es leren om EEN KEER te bellen en niet proberen je bel door de deur heen te drukken en vervolgens nog als een woeste aap op je de deur te rammenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
En de volgende keer een topic openen dat je op je nieuwe laptop zit te wachten en die postbode maar niet komt om vervolgens stiekum een briefje te vinden dat ze je niet thuis vinden zeker?
Lekker spannend toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
man man manlig ik lekker te pitten, nou ok... ik was NET wakker, staat er zo;n randmongool op die bel te drukken en op de deur te kloppen als een bezetene. Ik zo die deur opendoen, zo van:"moet je?" Hij zo "ja hier een pakketje!". De volgende keer laat ik ze bellen, stelletje grafmongolen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef DJJoris het volgende:
Wees blij dat ze aanbellen en niet gelijk een briefje in de bus stoppen.
Dat doen ze om stinkend luie apen zoals jij wakker te maken. Dat heeft nl als voordeel dat ze het pakje niet mee hoeven terug te nemenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
dat boeit me niet, dan haal ik 'm wel op bij het postkantoor of de buurman of waar ze het neerzetten. Die postbodes moeten gewoon es leren om EEN KEER te bellen en niet proberen je bel door de deur heen te drukken en vervolgens nog als een woeste aap op je de deur te rammen![]()
nee de mijne is heel fanatiek, die komt ook je tuin binnegestormd, slaat keihard het hekje dicht, daarvan alleen al zit je vaak rechtop in je bed, en dan dus als een woesteling je deur misbruiken. Ik denk dat hij vroeger liefde tekort is gekomen ofzo...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef DJJoris het volgende:
Wees blij dat ze aanbellen en niet gelijk een briefje in de bus stoppen.
dit speelde een halfuur geleden hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Sjakie01 het volgende:
13.41, jezus wat een hond inderdaad die postbode. Net of hij niet kon weten dat jij in de middag nog in je nest ligt.
Een héél half uur?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
dit speelde een halfuur geleden hoor
geen werk, geen opleiding... tja dan krijg je dat he...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Sjakie01 het volgende:
13.41, jezus wat een hond inderdaad die postbode. Net of hij niet kon weten dat jij in de middag nog in je nest ligt.
Jij hebt zeker nog nooit een nachtdienst gedaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef toolhead het volgende:
triest figuur ben jij zeg als je klaagt dat ze 's middags komen. Als het nu voor tienen was, oke, maar hier over klagen is gewoon sneu.![]()
(Al moet hij zich natuurlijk wel gedragen en niet loos op je bel rossen / op je deur bonken.)
Ga EENS terug naar GS met je ultra-kewle lingoquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |