abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 september 2006 @ 15:42:02 #26
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42171823
Spoiler speciaal voor CrazyDutchPunk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42172277
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef Luchtbel het volgende:
Spoiler speciaal voor CrazyDutchPunk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_42172324
Die spoilers kun je best lezen. Dat kan iedereen bedenken
pi_42172378


Dat wijf is zo lelijk, daarom KAN ik het gewoon niet kijken.
Tering jantje...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_42172385
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Dit was gewoon het eerste wat er in me opkwam. Ik heb alleen de ned. afl. gezien, dus ik weet het verder ook niet.
Refererend naar de bedoelde ik het als grapje.
Het grootste gros begint er dan altijd over te janken enzo
pi_42172423
Aflevering was gister weer super, ik ben echt verslaafd aan Grey's ^^
  woensdag 27 september 2006 @ 16:36:43 #32
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42172464
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik irriteer me er wel aan. Net als dat 'volgende week wordt het zo spannend, ik heb het al gezien'
Ja lekker belangrijk

Ik vind dat echt jammer van het topic. Maar goed, ik leer er wel mee leven enzo.
pi_42172820
Heb je een slechte dag gehad .... ?
pi_42173150
edit- Ik moet leren lezen

Maar inderdaad, CDP Eikel.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 27 september 2006 @ 17:05:30 #35
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_42173202
TeeVeePee! Wat een geweldig aflevering was het weer!!! Helaas moet ik volgende week naar school dus moet ik hem missen.....!!! Heb ook geen videorecorder... dus dat wordt mijn moeder lief aankijken!!!

-edit: dat doen we dus niet op Fok -

[ Bericht 26% gewijzigd door Mike op 27-09-2006 17:52:55 ]
pi_42173287
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:29 schreef Nuna het volgende:
Die spoilers kun je best lezen. Dat kan iedereen bedenken
Wat jij zegt.
pi_42173452
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:33 schreef Apfel het volgende:

[..]

Refererend naar de bedoelde ik het als grapje.
Het grootste gros begint er dan altijd over te janken enzo
Oh, je hebt gelijk....ik heb al een paar dagen een hoofd vol snot dus ben er niet altijd even goed bij
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_42173544
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:36 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nou ik irriteer me er wel aan. Net als dat 'volgende week wordt het zo spannend, ik heb het al gezien'
Ja lekker belangrijk

Ik vind dat echt jammer van het topic. Maar goed, ik leer er wel mee leven enzo.
Sorry hoor ....maar als je gisteren hebt gekeken weet je ook dat zonder dat je de volgende afl. hebt gezien, die hoogstwaarschijnlijk ook weer zo spannend wordt
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_42173915
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry hoor ....maar als je gisteren hebt gekeken weet je ook dat zonder dat je de volgende afl. hebt gezien, die hoogstwaarschijnlijk ook weer zo spannend wordt
inderdaad dat "weten" we dus, maar waarom moet dat dan ook nog meerdere keren gezegt worden, voornamelijk door mensen die dat al echt weten.
pi_42174156
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:34 schreef boneyard het volgende:

[..]

inderdaad dat "weten" we dus, maar waarom moet dat dan ook nog meerdere keren gezegt worden, voornamelijk door mensen die dat al echt weten.
Dat zou je aan die mensen die de volgende afl. al gezien hebben moeten vragen, en daar ben ik er dus niet 1 van . Maar verder stoor ik me er niet aan, er worden geen spoilers gegeven verder en je zit op een forum lekker te kleppen over wat je allemaal een leuke serie vindt.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  woensdag 27 september 2006 @ 17:49:36 #41
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_42174343
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef janimie het volgende:
op youtube.com is een compilatie van de beide afleveringen te zien, volgende week wordt het inderdaad nog beter

mochten jullie geinteresseerd zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42174693
Die tweede van rechts is Callie Torres. Die komt heel binnenkort in de serie.
Dit is de castfoto van de regulars van seizoen 3!

De castfoto van seizoen 2 is deze:


Ze hebben wel duidelijk meer werk gemaakt van de foto van seizoen 3
  woensdag 27 september 2006 @ 19:11:51 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42176439
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Sorry hoor ....maar als je gisteren hebt gekeken weet je ook dat zonder dat je de volgende afl. hebt gezien, die hoogstwaarschijnlijk ook weer zo spannend wordt
Ja maar we wisten vorige week ook al dat deze uitzending spannend zou worden en we wisten het de week daarvoor ook al, die uitzending zou maar matig zijn en die twee daarna echt kei superspannend want men had hem al gezien. Leuk, maar om dat nou tien keer te herhalen. En tuurlijk zit je hier op een forum, mag ik dan ook even zeggen dat ik me eraan irriteer. Tuurlijk kan ik wel indenken dat ze niet allemaal tegelijkertijd gaan ontploffen maar ik vind dat hele gedoe gewoon erg storend.
pi_42176490
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:11 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja maar we wisten vorige week ook al dat deze uitzending spannend zou worden en we wisten het de week daarvoor ook al, die uitzending zou maar matig zijn en die twee daarna echt kei superspannend want men had hem al gezien. Leuk, maar om dat nou tien keer te herhalen. En tuurlijk zit je hier op een forum, mag ik dan ook even zeggen dat ik me eraan irriteer. Tuurlijk kan ik wel indenken dat ze niet allemaal tegelijkertijd gaan ontploffen maar ik vind dat hele gedoe gewoon erg storend.
Ben het helemaal met je eens. USA kijkers mogen wat mij betreft lekker in hun eigen topic blijven
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 27 september 2006 @ 19:13:50 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42176513
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:13 schreef rena het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. USA kijkers mogen wat mij betreft lekker in hun eigen topic blijven
Heb je ook een slechte dag gehad
pi_42176559
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:13 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Heb je ook een slechte dag gehad
Nee, ik erger me er ook al 10 topics lang aan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_42176610
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:13 schreef rena het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. USA kijkers mogen wat mij betreft lekker in hun eigen topic blijven
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?
pi_42176752
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?
Dat niet, maar soms worden er echt dingen gezegd die het voor mij al een klein beetje bederven, en vervolgens zeggen ze dat je jankt als je er wat van zegt . Maar volgens mij is deze discussie al 10 keer gevoerd En ik snap het nut er ook niet van eigenlijk.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 27 september 2006 @ 19:21:59 #49
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42176777
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?
dat is vrij vervelend ja. jullie gaan zelf ook "blind" een aflevering in, gun ons die lol ook & laat ons zelf bepalen of we een aflevering tof vinden of niet.

al die posts over downloaden, of het nou spoilerachtig is of gewoon "ik had 'm al gedownload" ofzo, zijn gewoon niet boeiend, het zou hier gewoon lekker over de (reeds uitgezonden) afleveringen van GA moeten gaan!
  woensdag 27 september 2006 @ 19:22:15 #50
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42176786
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik ben beide... USA én NL kijker... en wil dus ook in beide topics posten. Ik probeer geen spoilers te geven, maar iets als "De volgende aflevering wordt spannend" is toch niet zo erg?
Nee niet zo erg....irritant is wel:
'de volgende aflevering wordt spannend'
'ja de uitzending van morgen valt een beetje tegen maar die van volgende week wordt spannend'
'volgende week wordt het spannend, ik wilde de matige uitzending van deze week downloaden, maar ik had per ongeluk die van twee weken later gedaan, die was echt superspannend'
'oh ja die is nog spannender dan die van volgende week'
'zo die ga ik echt wel nog een keer op tv kijken, ik vond het zo spannend'

Maar ik zal er verder over ophouden en samen met Rena in een hoekje gaan zitten mopperen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')